کد خبر : 283008
انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۲۰ - 03:22
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

بهره‌برداری از دومین دستگاه ضرب پلاک خودرو در اصفهان

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: با بهره‌برداری از دستگاه ضرب پلاک خودرو در مرکز شماره 2 تعویض پلاک شهر اصفهان زمان انتظار شهروندان برای ساخت پلاک به 20 دقیقه کاهش می یابد.

بهره‌برداری از دومین دستگاه ضرب پلاک خودرو در اصفهان

به گزارش سایت خبری مدارا؛ محمدرضا محمدی، معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: امروز در ایام الله دهه مبارک فجر شاهد بهره‌برداری از دومین دستگاه ضرب پلاک خودرو در مرکز شماره ۲ تعویض پلاک شهر اصفهان با همکاری مؤسسه رهگشا بودیم که با این اقدام زمان انتظار شهروندانی که نیاز به ساخت پلاک جدید پیدا می‌کنند در این مرکز از ۳ الی ۴ ساعت به ۲۰ تا ۴۰ دقیقه کاهش پیدا می‌کند.

به نوشته فارس؛ وی با بیان اینکه استان اصفهان از معدود استان‌هایی است که ۲ دستگاه ضرب پلاک خودرو دارد، افزود: پیش از این کسانی که نیاز به ساخت پلاک جدید پیدا می‌کردند، باید ۷۲ ساعت منتظر می‌ماندند تا پلاک آنها از تهران به اصفهان منتقل شود و در این مدت هم خودروی آنها باید در مرکز تعویض پلاک می‌ماند و از این جهت مشکلاتی برای شهروندان ایجاد می‌شد که با راه اندازی این ۲ دستگاه قدم بزرگی در خدمت‌رسانی سریع تر به شهروندان برداشته شد.

محمدی گفت: هم اکنون روزانه بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ عدد پلاک جدید در مرکز تعویض پلاک شماره یک و ۲ پلیس راهور استان اصفهان ساخته می‌شود و شهروندان در کمترین زمان پلاک خود را دریافت می‌کنند.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان اصفهان از تعویض روزانه ۲ هزار و ۵۰۰ پلاک خودرو در مراکز تعویض پلاک شهر اصفهان و دفاتر خودرویی شهرستان های استان خبر داد و گفت: براساس آماری که از مؤسسه رهگشا دریافت کردیم در ۱۰ ماهه سال جاری ۲۹۰ هزار پلاک برای خودروهای سبک و سنگین و ۲۵ هزار پلاک برای موتورسیکلت‌ها تعویض شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل از افزایش قابل توجهی برخوردار بوده است.

اخبار مرتبط:
هواشناسی اصفهان برای سامانه همرفتی هشدار سطح زرد صادر کرد
هواشناسی اصفهان برای سامانه همرفتی هشدار سطح زرد صادر کرد

اداره کل هواشناسی استان اصفهان برای فعالیت سامانه ناپایدار همرفتی طی ۷۲ ساعت آینده هشدار سطح زرد صادر کرد.

اعضای شورای شهر حق دخالت در انتصابات شهرداری را ندارند
اعضای شورای شهر حق دخالت در انتصابات شهرداری را ندارند

عضو شورای شهر اصفهان گفت: بر اساس قانون شوراها اعضای شورای شهر حق دخالت در انتصابات شهرداری را ندارند وشهردار موظف به پاسخ گویی در مورد انتصابات و عملکرد منصوبین است.

طرح‌ نهضت ملی مسکن به ۳۸ هزار متقاضی در اصفهان اختصاص یافت
طرح‌ نهضت ملی مسکن به ۳۸ هزار متقاضی در اصفهان اختصاص یافت

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از اختصاص پروژه‌های نهضت ملی مسکن به بیش از ۳۸ هزار متقاضی خبر داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است