کد خبر : 282701
انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۱۷ - 11:59
دسته‌بندی : سیاسی
چاپ

اسدالله بادامچیان: مردم حتماً در انتخابات ما را غافلگیر خواهند کرد

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در ارتباط با مشارکت مردم در انتخابات مدعی شد: در ایران حرکت آرامی نسبت به انتخابات وجود دارد، ایرانی‌ها انسان‌های هوشمندی هستند و گاهی در بزنگاه‌ها مردم ما باعث غافلگیری دیگران می‌شوند.

اسدالله بادامچیان: مردم حتماً در انتخابات ما را غافلگیر خواهند کرد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در ارتباط با مشارکت مردم در انتخابات اظهار کرد: در ایران حرکت آرامی نسبت به انتخابات وجود دارد، ایرانی‌ها انسان‌های هوشمندی هستند و گاهی در بزنگاه‌ها مردم ما باعث غافلگیری دیگران می‌شوند. در انتخابات آینده هم مردم ما حتما حضور جدی خواهند داشت.

وی گفت: برآوردی که دارم و تحلیلی که با توجه به حضور در انتخابات سال‌های گذشته وجود دارد این است که بالای ۵۰ درصد مشارکت مردم را در انتخابات امسال خواهیم داشت.

وی ادامه داد: در این دوره بیشتر تکثر در میان افراد خواهیم داشت و شورای‌های وحدت مانند آبادگران  و سایرین این دوره دیگر نمی‌توانند اقدامات دوره قبل را انجام دهند و اگر تلاش کنیم  می‌توانیم روی فهرست واحد کار کنیم و امیدوارم همه افراد تشکیلات ارزش گرا در کنار یکدیگر جمع شوند.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: مردم در این دوره به نمایندگانی  رای می‌دهند که بتوانند تحولی که رهبری می‌فرمایند در مجلس و آن تکاملی که نظام می‌خواهد را کامل کنند تا ملت ما دچار  مشکلات اقتصادی و سایر مشکلات نباشند.

وی افزود: کشور ما بیش از ۵۰ میلیارد دلار صادرات غیرنفتی دارد، ۳۴ میلیارد دلار فروش نفت دارد، ملتی مانند ما باید هنوز مشکل ارز داشته باشد؟ اصلا به چه دلیل رابطه ارز با قدرت پول ملی ما به این گونه است.

بادامچیان ادامه داد: نماینده‌ای که به مجلس می‌رود اگر می خواهد در مسائل ارزی و بودجه و مسائل دیگر شرکت کند باید دارای برنامه‌های تحول محور باشد، نه برنامه‌های ترمیمی و مختصر، به همین علت در موتلفه اسلامی محکم برنامه‌های خود را داریم و آمادگی خود را بیشتر کردیم و در بخش تحول هم سعی می‌کنیم آن چیزی که نظر رهبری است را انجام دهیم و مردم هم  به این تیپ نمایندگان تحول آفرین رای خواهند داد.

وی گفت: دوستانی که می‌خواهند نامزد معرفی کنند دنبال آن باشند که چنین افرادی را پیدا کنند. افرادی را انتخاب کنند که بتوانند تحول آفرین شوند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری همزمان در سراسر کشور روز جمعه ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط:
امام جمعه رشت: بیداری دانشجویان جهان حاصل روشنگری رهبری است
امام جمعه رشت: بیداری دانشجویان جهان حاصل روشنگری رهبری است

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه بیداری دانشجویان در دانشگاه‌های غرب و آمریکا نتیجه دوراندیشی مقام معظم رهبری است که سال‌ها قبل برای جوانان اروپایی و آمریکایی نامه نوشت، ادامه داد: امام جامعه ما ۱۰ سال پیش خطاب به جوانان اروپا و آمریکا چهره پردازی سخیف بین دانشجویان و واقعیت سد عاطفی و ایران هراسی و اسلام هراسی ارا تشریح کردند.

امام جمعه قم: در اسرائیل تظاهر کنندگان تصویر رهبر معظم انقلاب را حمل کردند و شعار دادند ما را از دست نتانیاهو نجات دهید
امام جمعه قم: در اسرائیل تظاهر کنندگان تصویر رهبر معظم انقلاب را حمل کردند و شعار دادند ما را از دست نتانیاهو نجات دهید

امام جمعه قم گفت: اقدام دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا یادآورد تدبیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی است که در سالهای اخیر برای جوانان آمریکا و اروپا دو نامه نوشتند و در این نامه‌ها در برقراری تعامل فرهنگی مخاطب خود را جوانان قرار دادند و تلاش شد تا راهبرد بیداری در غرب پدید آید.

امام جمعه تهران: در راهبرد دفاعی ایران، توسعه و گسترش جنگ تعریف نگردیده است
امام جمعه تهران: در راهبرد دفاعی ایران، توسعه و گسترش جنگ تعریف نگردیده است

خطیب موقت نماز جمعه تهران عنوان کرد: ایران در این عملیات محدود، قدرت فرماندهی خود را در هدایت پیچیده‌ترین، گسترده‌ترین و پیشرفته‌ترین عملیات پهپادی و موشکی در بالاترین سطح از دقت به نمایش گذاشت.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است