کد خبر : 282659
انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۱۷ - 08:47
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

افتتاح ایستگاه تقلیل فشار گاز در شهرستان تیران و کرون

با حضور استاندار اصفهان ایستگاه تقلیل فشار گاز ۵۰ هزار متر مکعبی در شهرستان تیران و کرون به منظور گازرسانی به سکونت‌گاه‌های ۱۷ روستا در زمینی به مساحت ۴ هزار متر مربع و با اعتبار ۴۵ میلیارد تومان افتتاح شد.

افتتاح ایستگاه تقلیل فشار گاز در شهرستان تیران و کرون

به گزارش سایت خبری مدارا؛ سیدرضا مرتضوی، استاندار اصفهان در ایام الله دهه فجر و در سفر به شهرستان تیران و کرون گفت: بالغ بر ۴۸ پروژه آماده افتتاح در این شهرستان وجود داشت که به یمن ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی این طرح‌های عمرانی و خدماتی به بهره‌برداری رسیدند.

به نوشته فارس؛ وی ادامه داد: در حوزه‌های راهسازی، امداد جاده‌ای، گازرسانی، رفع نقاط حادثه‌خیز و … پروژه‌های بسیار خوبی با اعتباری بالغ بر یکهزار و ۸۰۰ میلیارد ریال در شهرستان تیران و کرون افتتاح شد.

استاندار اصفهان اظهار کرد: خدمت‌رسانی های عظیمی در سطح کشور در حوزه تأمین انرژی و گازرسانی در حال انجام است.

وی ادامه داد: نباید سبد تأمین انرژی باتوجه به ناترازی‌هایی که در بخش تولید و مصرف وجود دارد محدود به گاز شود، زیرا ظرفیت تولید و میدان‌های گازی کشور مشخص شود.
استاندار اصفهان بیان کرد: در حوزه گازرسانی در شهرستان تیران و کرون بالغ بر ۶۳ میلیارد تومان پروژه افتتاح خواهد شد و نگرانی‌هایی که در سفر شهرستانی شورای اداری استان به شهرستان بابت افت فشار گاز در منطقه بود با افتتاح و بهره‌برداری از این پروژه‌ها برطرف خواهد شد.

مرتضوی خاطرنشان کرد: در سایر حوزه‌ها نیز تلاش شده تا به نحو شایسته ای به مردم خوب مان در سراسر استان خدمت رسانی شود و در ایام الله دهه فجر سال‌جاری ۷۶۸ پروژه در استان کلنگ زنی و افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد: همدلی و همبستگی میان مردم و مسئولان منجر به خدمت‌رسانی بهتر و شایسته تر می‌شود از این رو رهبر معظم انقلاب نیز بر حکمرانی مردمی تأکید دارند.

گفتنی است ایستگاه تقلیل فشار گاز ۵۰ هزار متر مکعبی روستای مبارکه در شهرستان تیران و کرون به منظور گازرسانی به صنایع، واحد‌های گلخانه‌ای، دام و طیور و سکونت‌گاه‌های ۱۷ روستای واقع در بخش مرکزی و کرون در زمینی به مساحت ۴ هزار متر مربع و با اعتبار ۴۵ میلیارد تومان احداث و با حضور استاندار اصفهان افتتاح شد.

اخبار مرتبط:
ریسباف اصفهان پس از گذشت دو دهه بازگشایی شد
ریسباف اصفهان پس از گذشت دو دهه بازگشایی شد

کارخانه ریسباف اصفهان، پس از حدود دو دهه تعطیلی و تخریب، عصر شنبه با حضور مسؤولان استانی و شهری و فعالان حوزه میراث فرهنگی بازگشایی شد.

زنگ خطر شیوع فشار خون در اصفهان به صدا درآمد
زنگ خطر شیوع فشار خون در اصفهان به صدا درآمد

معاون خدمات درمان مدیریت درمان استان اصفهان گفت: شیوع فشارخون برابر ۳۳.۶۸ درصد است یعنی از هر ۳ نفر اصفهانی یک نفر مبتلا به فشارخون بالاست.

احیای ریسباف نقطه عطفی برای میراث اصفهان است
احیای ریسباف نقطه عطفی برای میراث اصفهان است

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: بازگشایی و احیای ریسباف با هدف تبدیل آن به موزه منطقه‌ای، نقطه عطفی برای میراث اصفهان است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است