کد خبر : 282644
انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۱۷ - 09:24
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

همزمان با دهه فجر انجام شد؛

راه‌اندازی داروخانه سیار درمناطق محروم اصفهان/ ۸۳۰ نفر ویزیت شدند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان از راه‌اندازی داروخانه سیار و توزیع داروی رایگان و ویزیت ۸۳۰ بیمار در مناطق محروم استان طی دهه فجر امسال خبر داد.

راه‌اندازی داروخانه سیار درمناطق محروم اصفهان/ ۸۳۰ نفر ویزیت شدند

به گزارش سایت خبری مدارا؛ محمد نوید متقی اظهار کرد: در راستای خدمات انسان دوستانه، جمعیت هلال احمر استان اصفهان از اعزام تیم پزشکی شامل پزشکان داوطلب در تخصص‌های زنان و زایمان، عفونی، دندانپزشکی، جراحی، عفونی و پزشک عمومی در کاروان‌های سلامت به مناطق محروم اعزام شدند.

به نوشته مهر؛ وی افزود: کاروان‌های سلامت جمعیت هلال احمر استان اصفهان به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر با هدف ارتقا و بهبود کیفیت زندگی نیازمندان خصوصاً خانواده‌های روستایی، با حفظ کرامت انسانی و همچنین ایجاد مشارکت مؤثر بین پزشکان داوطلب، خیران و داوطلبان به مناطق محروم شهرستان‌های خمینی شهر، دهاقان و نجف آباد اعزام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان با اشاره به روحیه ایثار و از خودگذشتگی پزشکان داوطلب هلال احمر تصریح کرد: در این کاروان‌ها ۳۸ پزشک عمومی و متخصص داوطلب و پیراپزشک از جمله تیم ۱۲ نفره دندانپزشکی مشارکت داشته و خدمات درمانی حمایتی و فرهنگی به ۸۳۰ نفر ارائه کردند.

وی گفت: استقرار داروخانه سیار و توزیع داروی رایگان یکی دیگر از فعالیت‌های این کاروان‌ها بوده است.

متقی افزود: جمعیت هلال احمر استان اصفهان در نظر دارد تا پایان دهه فجر به همت پزشکان داوطلب ۶ کاروان سلامت دیگر به مناطق کم برخوردار استان اعزام کند.

اخبار مرتبط:
ریسباف اصفهان پس از گذشت دو دهه بازگشایی شد
ریسباف اصفهان پس از گذشت دو دهه بازگشایی شد

کارخانه ریسباف اصفهان، پس از حدود دو دهه تعطیلی و تخریب، عصر شنبه با حضور مسؤولان استانی و شهری و فعالان حوزه میراث فرهنگی بازگشایی شد.

زنگ خطر شیوع فشار خون در اصفهان به صدا درآمد
زنگ خطر شیوع فشار خون در اصفهان به صدا درآمد

معاون خدمات درمان مدیریت درمان استان اصفهان گفت: شیوع فشارخون برابر ۳۳.۶۸ درصد است یعنی از هر ۳ نفر اصفهانی یک نفر مبتلا به فشارخون بالاست.

احیای ریسباف نقطه عطفی برای میراث اصفهان است
احیای ریسباف نقطه عطفی برای میراث اصفهان است

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: بازگشایی و احیای ریسباف با هدف تبدیل آن به موزه منطقه‌ای، نقطه عطفی برای میراث اصفهان است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است