کد خبر : 282589
انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۱۶ - 17:05
دسته‌بندی : برگزیده ها، سیاسی
چاپ

شهاب‌الدین صدر: شورای وحدت لیست مستقل می‌دهد

رییس ستاد انتخابات شورای وحدت در تهران، سیاست شورای وحدت برای ارایه لیست در تهران برای انتخابات مجلس آینده را تشریح کرد.

شهاب‌الدین صدر: شورای وحدت لیست مستقل می‌دهد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ مهر نوشت: «شهاب‌الدین صدر» رئیس ستاد انتخابات شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی در تهران با اشاره به سیاست معرفی کاندیداهای مستقل از سوی این شورا اظهار کرد: در تمام استان‌های کشور، شورای وحدت استان‌ها تشکیل شده و در ذیل آن، پارلمان استانی شورای وحدت نیز شکل گرفته است.

وی ادامه داد: هفته گذشته سمینار رؤسای شورای وحدت استان‌های کشور و رؤسای ستادهای استانی در تهران برگزار شد که تقریباً همه رؤسای ستادهای استان‌ها حضور داشتند. درحال حاضر نیز درحال برنامه‌ریزی برای معرفی نامزدهای شورای وحدت جهت حمایت از آن‌ها هستیم.

رئیس ستاد انتخابات شورای وحدت در تهران با بیان اینکه شرایط ارائه لیست در استان‌ها متفاوت است، افزود: در استان‌ها ممکن است برخی نامزدهای ما و «شورای ائتلاف» مشترک باشند اما اساساً در حال آماده‌سازی لیست مستقل خود هستیم؛ البته اگر این نامزدها با گروه‌های سیاسی و انقلابی دیگر مشترک باشند، مشکلی پیش نخواهد آمد.

صدر با بیان اینکه لیست شورای وحدت در تهران در حال نهایی‌شدن است گفت: در استان تهران، مصاحبه‌های اولیه از نامزدهای انتخاباتی شورای وحدت انجام شده و ارزیابی نهایی هم صورت خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه در لیست تهران شورای وحدت ۷ نفر خانم و ۱۰ نفر از جوانان حضور دارند، افزود: اگر با جریان‌های دیگر در جبهه انقلاب به «راهکار منطقی» برسیم، لیست مشترک در تهران ارائه خواهیم داد اما در حال حاضر مشغول آماده‌سازی «لیست مستقل» هستیم.

رئیس ستاد انتخابات شورای وحدت در تهران گفت: البته با توجه به اینکه کار شورای نگهبان برای تأیید صلاحیت‌ها ۱۹ بهمن به اتمام می‌رسد، پس از اتمام کار شورای نگهبان، لیست نهایی را ارائه خواهیم کرد.

صدر گفت: امیدواریم شورای محترم نگهبان با توجه به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر افزایش مشارکت در انتخابات، صلاحیت نامزدهایی که می‌توانند باعث افزایش مشارکت شوند را با صعه صدر بررسی کند تا ان‌شاءالله شاهد افزایش رقابت و مشارکت در انتخابات باشیم.

اخبار مرتبط:
امام جمعه رشت: بیداری دانشجویان جهان حاصل روشنگری رهبری است
امام جمعه رشت: بیداری دانشجویان جهان حاصل روشنگری رهبری است

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه بیداری دانشجویان در دانشگاه‌های غرب و آمریکا نتیجه دوراندیشی مقام معظم رهبری است که سال‌ها قبل برای جوانان اروپایی و آمریکایی نامه نوشت، ادامه داد: امام جامعه ما ۱۰ سال پیش خطاب به جوانان اروپا و آمریکا چهره پردازی سخیف بین دانشجویان و واقعیت سد عاطفی و ایران هراسی و اسلام هراسی ارا تشریح کردند.

امام جمعه قم: در اسرائیل تظاهر کنندگان تصویر رهبر معظم انقلاب را حمل کردند و شعار دادند ما را از دست نتانیاهو نجات دهید
امام جمعه قم: در اسرائیل تظاهر کنندگان تصویر رهبر معظم انقلاب را حمل کردند و شعار دادند ما را از دست نتانیاهو نجات دهید

امام جمعه قم گفت: اقدام دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا یادآورد تدبیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی است که در سالهای اخیر برای جوانان آمریکا و اروپا دو نامه نوشتند و در این نامه‌ها در برقراری تعامل فرهنگی مخاطب خود را جوانان قرار دادند و تلاش شد تا راهبرد بیداری در غرب پدید آید.

امام جمعه تهران: در راهبرد دفاعی ایران، توسعه و گسترش جنگ تعریف نگردیده است
امام جمعه تهران: در راهبرد دفاعی ایران، توسعه و گسترش جنگ تعریف نگردیده است

خطیب موقت نماز جمعه تهران عنوان کرد: ایران در این عملیات محدود، قدرت فرماندهی خود را در هدایت پیچیده‌ترین، گسترده‌ترین و پیشرفته‌ترین عملیات پهپادی و موشکی در بالاترین سطح از دقت به نمایش گذاشت.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است