کد خبر : 282490
انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۱۶ - 12:46
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

در دهه فجر امسال؛

۱۰۰ طرح اشتغال مددجویان کمیته امداد اصفهان راه اندازی می‌شود

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان گفت: همزمان با ایام دهه فجر، ۱۰۰ طرح اشتغال مددجویی در زمینه نیروگاه خورشیدی و دامپروری در سطح استان راه اندازی می‌شود.

۱۰۰ طرح اشتغال مددجویان کمیته امداد اصفهان راه اندازی می‌شود

به گزارش سایت خبری مدارا؛ احمد رضایی با اشاره به فرصت‌های شغلی ایجاد شده طی سال جاری، اظهار داشت: امسال تاکنون بیش از ۱۲ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی با اعتباری بالغ بر ۱,۴۰۰ میلیارد تومان برای مددجویان تحت حمایت فراهم شده است.

به نوشته مهر؛ وی با بیان اینکه همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ۵۰ طرح نیروگاه خورشیدی بر بام منازل مددجویان، به شبکه برق متصل خواهد شد، ادامه داد: امسال تاکنون ۱۷۲ مورد از این طرح بر پشت بام منازل مددجویان تحت حمایت در سطح استان اجرا شده و در ایام دهه مبارک فجر نیز ۳۰ طرح در شهرستان تیران و ۲۰ طرح در شهرستان ورزنه به شبکه برق استان متصل خواهد شد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان طرح نیروگاه‌های خورشیدی را برای خانوارهایی با سرپرستان از کارافتاده و زنان سرپرست خانوار، دارای توجیح اقتصادی مناسبی توصیف کرد و افزود: امسال با برنامه ریزی صورت گرفته، تنها با پرداخت ۱۲۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال، این طرح برای مددجویان راه اندازی شده است که این مبلغ تمام شده برای خانوارهای تحت حمایت نسبت به سایر استان‌ها کمتر می‌باشد و با توجه به بازپرداخت ۷ ساله این تسهیلات، می‌توانند به درآمدی پایدار برسند.

وی همچنین به پرداخت تسهیلات برای راه اندازی ۵۰ طرح دامپروری اشاره داشت و گفت: در این ایام برای ایجاد و گسترش طرح‌های مددجویان در زمینه دامپروری دام سبک و سنگین نیز تسهیلاتی به ارزش ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پرداخت می‌شود.

اخبار مرتبط:
ریسباف اصفهان پس از گذشت دو دهه بازگشایی شد
ریسباف اصفهان پس از گذشت دو دهه بازگشایی شد

کارخانه ریسباف اصفهان، پس از حدود دو دهه تعطیلی و تخریب، عصر شنبه با حضور مسؤولان استانی و شهری و فعالان حوزه میراث فرهنگی بازگشایی شد.

زنگ خطر شیوع فشار خون در اصفهان به صدا درآمد
زنگ خطر شیوع فشار خون در اصفهان به صدا درآمد

معاون خدمات درمان مدیریت درمان استان اصفهان گفت: شیوع فشارخون برابر ۳۳.۶۸ درصد است یعنی از هر ۳ نفر اصفهانی یک نفر مبتلا به فشارخون بالاست.

احیای ریسباف نقطه عطفی برای میراث اصفهان است
احیای ریسباف نقطه عطفی برای میراث اصفهان است

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: بازگشایی و احیای ریسباف با هدف تبدیل آن به موزه منطقه‌ای، نقطه عطفی برای میراث اصفهان است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است