کد خبر : 282428
انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۱۵ - 17:06
دسته‌بندی : پیشنهاد سردبیر، سیاسی
چاپ

مهدی طائب: دولت روحانی هم در ریختن خون حاج قاسم شریک بود هم نه!

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار مدعی شد: هنگامی که سردار سلیمانی به شهادت رسید این موضوع مطرح شد که دولت سابق در خون حاج قاسم شریک بوده یا نه گفتم هم آره هم نه ولی موضوعی مطرح شد و آمریکا به این نتیجه رسید اگر حاج قاسم را بزند موفق می شود.

مهدی طائب: دولت روحانی هم در ریختن خون حاج قاسم شریک بود هم نه!

به گزارش سایت خبری مدارا؛ تسنیم نوشت: حجت‌الاسلام مهدی طائب شامگاه شنبه در مراسم گرامیداشت دهه فجر که در مسجد چهارمردان برگزار شد، اظهار داشت: امام راحل فرمود انقلاب ما نسبت به همه انقلاب هایی که در دنیا اتفاق افتاد کم تلفات و کم خسارت تر بود  و انقلاب اسلامی در برابر همه قدرت ها ایستادگی کرد.

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار بیان کرد: روز ۲۱ بهمن سال ۱۳۵۷ اعلام حکومت نظامی شد و گفته شد که حمام خون راه انداخته می شود و ۱ میلیون نفر کشته می شوند امام راحل دستور داد مردم بیرون بریزند و کوتاه نیایند.

وی با بیان اینکه  امام خمینی تنها بود و نشان داد با توکل به خدا می توان هر کاری کرد، تصریح کرد: آیت االله طالقانی با امام راحل تلفنی صحبت کرد تا ایشان را از دستور خود مبنی بر حکومت نظامی منصرف کند اما امام خمینی مجدد دستور داد که باید مردم در خیابان ها حضور پیدا کنند.

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار بیان کرد: یکی از جوک های عالم این است که فرانسه و آمریکا و انگلیس با یمن درگیر هستند و به زمین خوردند، هر روز به یمن پیام می دهند که کوتاه بیا و یمن هم می گوید باید از غزه بیرون بروی.

وی استقلال ایران اسلامی را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: شاه دریوزگی می کرد که آمریکایی ها نفت بخرند تا از آنها اسلحه خریداری کند اما امروز به برکت انقلاب اسلامی مشاهده می کنید در زمینه های مختلف به پیشرفت های زیادی دست پیدا کرده و در ساخت موشک به چه دستاوردهایی رسیده ایم.

طائب با اشاره به تحولات منطقه و جنگ غزه  گفت: فرانسه و آمریکا و انگلیس پای کار هستند اما کم آورده اند، جبهه مقاومت بسیار زیرکانه عمل می کند و با امید خدا در برابر آنها ایستاده است.

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار تصریح کرد: هنگامی که سردار سلیمانی به شهادت رسید این موضوع مطرح شد که دولت سابق در خون حاج قاسم  شریک بوده یا نه گفتم هم آره هم نه ولی موضوعی مطرح شد و آمریکا به این نتیجه رسید اگر حاج قاسم را بزند موفق می شود.

وی گفت: ظریف در مصاحبه ای اعلام کرد دیپلماسی و میدان عمل دست یک نفر نیست و دست دو نفر است ، دیپلماسی دست ما و میدان عمل دست این آقایان است و ما می خواهیم با آمریکا مذاکره کرده و کنار بیاییم اما میدان مخالف است و حسن روحانی گفت این ها روی موشک می نویسند مرگ بر آمریکا  و نمی گذارند کار جلو برود.

طائب گفت: در ذهن آمریکا میدان دو قطبی مقاومت و دیپلماسی بود و قطب دیپلماسی رای آورده بود و آمریکا با خود گفت کله مقاومت را می زنم که حاج قاسم را شهید کرد، مقام معظم رهبری فرمود انتقام سخت از دشمن در زمینه شهادت سردار سلیمانی خواهیم گرفت و عین الاسد یک سیلی بود و سیلی اصلی را ملت در تشییع جنازه به گوش دشمن زد.

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار بیان کرد: حضور میلیونی در مراسم تشییع جنازه سبب شد آمریکا بگوید ما سر کار بودیم چون اینها می گفتند مقاومت اقلیت است اما این گونه نبود چون سردار سلیمانی سمبل مقاومت بود.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمود هیمنه آمریکا باید از بین برود و از منطقه اخراج شود و همچنین دستور دهندگان شهادت حاج قاسم باید مجازات شوند، امروز یمن و عربستان دیگر ترسی از آمریکا ندارند و آمریکا بین عراق و سوریه گیر کرده و نمی داند چه کند که این انتقام سخت است.

طائب رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار اهمیت مشارکت در انتخابات را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: یکی از جاهایی که دشمن جمعیت ما را مشاهده می کند انتخابات است، انتخابات برای دشمن مهم است که باید در این دوره مشارکت بسیار زیاد باشد.

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار خاطرنشان کرد: خط مقدم دارد جلو می رود و اسرائیل در جنگ غزه دیگر کمر راست نمی کند و همه داستان آمریکا این است که اگر اسرائیل از بین برود آمریکا نیز باید از منطقه برود و اگر این موضوع محقق شود یعنی چنگال یهود نابود شده است.

اخبار مرتبط:
حجت‌الاسلام انصاری‌راد: ماست‌مالی‌ کردن پرونده کاظم صدیقی به نفع حاکمیت نیست / برخورد مومنانه یعنی چه؟ مگر شما از امام علی(ع) بالاتر هستید؟
حجت‌الاسلام انصاری‌راد: ماست‌مالی‌ کردن پرونده کاظم صدیقی به نفع حاکمیت نیست / برخورد مومنانه یعنی چه؟ مگر شما از امام علی(ع) بالاتر هستید؟

نماینده مجلس ششم گفت: در مقام قضا و اجرا قانون هیچ خودی و غیرخودی معنا ندارد و این تبعیض ناروا و از محرمات قطعی است. برخورد مومنانه دیگر چیست؟ برخورد مومنانه یعنی در چارچوب قانون اتهام را رسیدگی کنند. حتی امام علی هم در محکمه حاضر می‌شد و به قاضی نهی می‌کرد که هیچ تبعیضی میان او و مدعی یهودی نباشد.

فلاحت‌پیشه: متاسفانه قوانین کشور فقط برای مَردم نوشته می‌شود
فلاحت‌پیشه: متاسفانه قوانین کشور فقط برای مَردم نوشته می‌شود

تحلیلگر مسائل سیاسی کشورمان گفت: متاسفانه شاهدیم که در برخی موارد که قانون هم وجود دارد، زور قانون به صاحبان قدرت نمی‌رسد اما برای بخشی از مردم، برخوردکنندگان خود را از قانون بالاتر می‌بینند.

سایت اصولگرا: مجلس دوازدهم نباید حامی بی‌قید و شرط دولت باشد
سایت اصولگرا: مجلس دوازدهم نباید حامی بی‌قید و شرط دولت باشد

یک سایت اصولگرا نوشت: مجلس دوازدهم مانند مجلس یازدهم انقلابی باشد؛ یعنی پایبند به اصول واقعی انقلاب اسلامی. دوم آنکه میانه‌رو و تعقل‌گرا باشد که اگر چنین نباشد طبیعتا هزینه‌های تصمیمات رادیکال را مردم خواهند پرداخت. در کنار داشتن چنین روحیه‌ای باید بتواند نسبت درستی با دولت برقرار کند؛ به این معنی که مجلس حامی بی‌قید و شرط دولت نباشد و از آن سو خود را رقیب سیاسی دولت هم فرض نکند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است