کد خبر : 282304
انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۱۵ - 11:30
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

رقابت رسانه‌های اصفهان برای دهه فجری متفاوت با جام امید

رییس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان گفت: رویداد جام رسانه‌ای امید برای اولین بار توسط بسیج رسانه استان اصفهان و با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.

رقابت رسانه‌های اصفهان برای دهه فجری متفاوت با جام امید

به گزارش سایت خبری مدارا؛ محسن شکیب ف اظهار کرد: در آستانه چهل و پنجمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سالن اجتماعات کوثر حرم زینبیه (س) اصفهان، شاهد دو رویداد بزرگ در خدمت اصحاب رسانه استان اصفهان بودیم.

به نوشته مهر؛ وی ادامه داد: اختتامیه نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان اصفهان که امسال با توجه به دو بخش آزاد و موضوعی برگزار شده بود اولین رویداد بود که امسال شاهد حضور بیش از ۳۰۰ نفر از اصحاب رسانه بودیم.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان افزود: پوستر این رویداد در ۲۵ آبان یعنی روز اصفهان توسط سردار سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران رونمایی و از آن به بعد مرحله ارسال آثار آغاز شد.

وی خاطرنشان کرد: بیش از هزار اثر فاخر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد و داوران عزیز، پیشکسوت و با تجربه این جشنواره آثار را ارزیابی کردند و تعداد ۴۲ نفر از اصحاب رسانه در بخش‌های مختلف حائز رتبه اول تا سوم و شایسته تقدیر شدند که امروز با حضور مسئولان از آنها تجلیل شد.

شکیب فر با بیان اینکه آثار برتر این جشنواره به تهران ارسال خواهد شد، گفت: امیدواریم که امسال در بخش‌های متنوعی شاهد برگزیده شدن تعداد بیشتری از اصحاب رسانه استان اصفهان در سطح کشور باشیم.

وی تصریح کرد: رویداد بعدی که به صورت ابتکاری و برای اولین بار در استان اصفهان برگزار شد، جام رسانه‌ای امید بود که مدیران عامل و مسئولان روابط عمومی ۸ دستگاه و فعالان اقتصادی و تولیدی در حضور تیم‌های شرکت‌کننده ۳ تا ۵ نفره در قالب ۲۰ تیم به ارائه دستاوردها و فعالیت‌های امید آفرین، تولیدی و خدمات رسان خود پرداختند.

شکیب فر ادامه داد: دیدار اخیر رهبر انقلاب با تولیدکنندگان باعث شد دستگاه‌های مختلف استان از جمله جهاد کشاورزی، پتروپالایش، فولاد مبارکه، شهرک علمی و تحقیقاتی، راهداری، آبفا، شرکت گاز و نهاد مردمی رسالت گزارشات خود را ارائه دهند.

وی افزود: در ادامه پس از صرف ناهار، تیم‌ها در بستر میزهایی که برای آنها در نظر گرفته شده بود، تا ساعت ۱۹ جمعه به تولید محتوا پرداختند و پس از آن به مدت ۲۴ ساعت به صورت مستمر در سکوهای مختلف فضای مجازی این تولیدات انتشار پیدا می‌کند.

شکیب فر تاکید کرد: در طول دهه مبارک فجر انتشار این محتواها که بر مبنای جهاد تبیین و امیدآفرینی تولید شده است، ادامه خواهد داشت و ما امسال در سطح استان اصفهان شاهد دهه فجری سرشار از امید آفرینی در فضای مجازی و در نتیجه آن به لطف خدا در فضای حقیقی خواهیم بود.

اخبار مرتبط:
ریسباف اصفهان پس از گذشت دو دهه بازگشایی شد
ریسباف اصفهان پس از گذشت دو دهه بازگشایی شد

کارخانه ریسباف اصفهان، پس از حدود دو دهه تعطیلی و تخریب، عصر شنبه با حضور مسؤولان استانی و شهری و فعالان حوزه میراث فرهنگی بازگشایی شد.

زنگ خطر شیوع فشار خون در اصفهان به صدا درآمد
زنگ خطر شیوع فشار خون در اصفهان به صدا درآمد

معاون خدمات درمان مدیریت درمان استان اصفهان گفت: شیوع فشارخون برابر ۳۳.۶۸ درصد است یعنی از هر ۳ نفر اصفهانی یک نفر مبتلا به فشارخون بالاست.

احیای ریسباف نقطه عطفی برای میراث اصفهان است
احیای ریسباف نقطه عطفی برای میراث اصفهان است

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: بازگشایی و احیای ریسباف با هدف تبدیل آن به موزه منطقه‌ای، نقطه عطفی برای میراث اصفهان است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است