کد خبر : 282154
انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۱۴ - 10:45
دسته‌بندی : ورزشی
چاپ

جریمه مهدی طارمی پس از اخراج مقابل سوریه

مهدی طارمی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به دلیل دریافت دو کارت زرد در دیدار با سوریه جریمه شد.

جریمه مهدی طارمی پس از اخراج مقابل سوریه

به گزارش سایت خبری مدارا؛ ایسنا نوشت: تیم ملی فوتبال ایران امروز (شنبه) باید در غیاب مهدی طارمی، بهترین گلزنش به مصاف تیم ملی فوتبال ژاپن برود. طارمی در دیدار قبلی برابر سوریه دو کارت زرد از داور دریافت کرد و با جریمه از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا مواجه شد.

طارمی علاوه بر محرومیت یک جلسه‌ای مطابق با ماده ۳.۱.۱ بخشنامه شماره ۲۵ جام ملت‌های آسیا، باید ۲ هزار دلار نیز ظرف ۳۰ روز به کنفدراسیون فوتبال آسیا بپردازد و تکرار این بی‌انضباطی با جریمه مالی بیش‌تری همراه خواهد شد.

دیروز در دیدار کره‌جنوبی و استرالیا کیم مین جائه، مدافع نامدار کره که در بایرن مونیخ بازی می‌کند به دلیل دریافت دو کارت زرد، دیدار با اردن در نیمه نهایی را از دست داد تا غایب بزرگ دور بعدی لقب گیرد.

هری سوتار و آیدن اونیل نیز محروم شدند و با توجه به حذف استرالیا، دیدار رسمی بعدی کشورشان را از دست خواهند داد.

پیش از این سالم العجالین و علی علوان دو بازیکن کلیدی اردن نیز در دیدار با تاجیکستان دو اخطاره شدند و دیدار با کره جنوبی در نیمه نهایی را از دست دادند.

اخبار مرتبط:
روزنامه اصولگرا: آینده استقلال و پرسپولیس به شدت با خطر روبه‌روست
روزنامه اصولگرا: آینده استقلال و پرسپولیس به شدت با خطر روبه‌روست

روزنامه جوان نوشت: ظاهراً اتفاقاتی که نگران به وقوع پیوستن آن‌ها بعد از واگذاری دو تیم پرسپولیس و استقلال بودیم، خیلی زودتر از آنچه منتظرشان بودیم در حال وقوع هستند.

واعظ‌آشتیانی:  واگذاری باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج فارس شاید مشکل‌ساز شود
واعظ‌آشتیانی: واگذاری باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج فارس شاید مشکل‌ساز شود

امیررضا واعظ آشتیانی، از مدیران سابق استقلال، درباره واگذاری استقلال به هلدینگ خلیج فارس و چالش‌های تحریمی این مجموعه گفت: من بعید می‌دانم مشکلی برای فعالیت ایجاد شود. الان کل کشور ما تحریم است؛ ما هم در حال انجام دادن کار‌هایمان هستیم. در حوزه ورزش فقط فیفا و ای. اف. سی پول ما را بلوکه کرده‌اند که آن هم به علت چالش بانکی است. فعالیت ورزشی ایران منعی ندارد.

پلیس با کمک حراست وزارت ورزش در ورزشگاه‌های کشور دوربین هوشمند نصب می‌کند
پلیس با کمک حراست وزارت ورزش در ورزشگاه‌های کشور دوربین هوشمند نصب می‌کند

فرمانده تیپ ویژه تهران بزرگ با تاکید بر اینکه به‌روزرسانی سیستم‌های نظارتی و زیرساخت‌های موجود در استادیوم‌های ورزشی یک امر مهم و حیاتی در برقراری و تامین امنیت در ورزشگاه های کشور است، گفت: نصب دوربین‌های هوشمند توسط پلیس در ورزشگاه‌ها کمک شایانی در رسیدن به این هدف مهم می‌کند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است