کد خبر : 281944
انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۱۲ - 03:39
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان:

۴۵ خیمه انقلاب به مناسبت ایام الله دهه فجر برپا می‌شود

اصفهان- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: ۴۵ خیمه انقلاب به مناسبت ایام الله دهه فجر برپا می‌شود و باید تجمعات مردمی را در این خیمه‌ها شکل دهیم.

۴۵ خیمه انقلاب به مناسبت ایام الله دهه فجر برپا می‌شود

به گزارش سایت خبری مدارا؛ حجت‌الاسلام علیرضا ناجی در همایش ائمه جماعات استان اصفهان اظهار کرد: انتخابات پرشور در پی برگزاری دهه فجر پرشور شکل خواهد گرفت.

به نوشته مهر؛ وی با بیان اینکه باید مساجد برای ایام الله دهه فجر آماده سازی شود، ادامه داد: ایجاد تشکل‌ها و جمع‌های کوچک مردمی استراتژی ما در ایام الله دهه فجر است که در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و تاکید ایشان بر مردمی سازی و نشاط بخشی به مراسم دهه فجر صورت گرفته است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه باید تجمعات مردمی را به خیمه‌های انقلاب گره زد، اعلام کرد: ۱۲ بهمن امسال آغاز انفجاری برای دهه فجر خواهد شد و دو نماز جمعه ۱۷ و ۲۲ بهمن با حضور پر شور برپا می‌شود.

جعفر عسگری، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اصفهان نیز با دعوت از مردم اصفهان برای حضور در انتخابات گفت: مردم اصفهان همواره پیشتاز بوده‌اند و امید است در این دوره از انتخابات نیز مشارکت چشمگیری داشته باشند و به حرمت خون شهدا مردانه پای صندوق رأی بیایند اگرچه در حوزه مدیریتی مشکلاتی داریم اما نباید دلیل بر عدم مشارکت شود.

وی از جناح‌های سیاسی خواست که دست از سیاسی کاری بردارند، ادامه داد: امید است افراد کارآمد رأی بیاورند و بتوان از ظرفیت آنها بهره برد.

عسگری با بیان اینکه هر مسجدی که بتواند بالغ بر ۵۰ میلیون تومان کمک مردمی برای توسعه حرمین جمع آوری کند به مشهد مقدس و اگر بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان جمع آوری شود به کربلای معلی مشرف خواهند شد، افزود: شرایط اقتصادی جامعه اجازه تبلیغ را نمی‌دهد هر چند مشارکت مردمی تاکنون ۱۳۲ درصد رشد داشته است.

وی گفت: سهم هر کاشی برای حرمین ۲۰۰ هزار تومان است.

وی با اعلام اینکه باید برنامه آشتی با مسجد را شکل دهید و با رونق مساجد اثرات آن را در مشارکت حداکثر مردم در انتخابات خواهید دید، افزود: باید از هر خانواده‌ای دعوت به حضور در مساجد کرد.

حجت‌الاسلام مجتبی کوچک‌زاده، مدیر اجرایی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان اصفهان ادامه داد: مساجد تنها جایگاه خواندن نماز نیست یکی از امورات مساجد برگزاری نماز جماعت است و باید سخنرانی و کلاس برگزار کرد.

وی با انتقاد از اینکه چرا باید درب مساجد را پس از برگزاری نماز ببندند گفت: در مساجد پس از امامان جماعت تاکید بر تشکل‌های بسیج است که جوانان را در قالب بسیج وارد مساجد کرد.

مدیر اجرایی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان اصفهان ادامه داد: باید در قالب تشکل‌های بسیج اردوهای یکروزه و چند روزه را شکل داد و کمک‌های مومنانه در مساجد را در بین فقرای همان محله توزیع کرد.

اخبار مرتبط:
ریسباف اصفهان پس از گذشت دو دهه بازگشایی شد
ریسباف اصفهان پس از گذشت دو دهه بازگشایی شد

کارخانه ریسباف اصفهان، پس از حدود دو دهه تعطیلی و تخریب، عصر شنبه با حضور مسؤولان استانی و شهری و فعالان حوزه میراث فرهنگی بازگشایی شد.

زنگ خطر شیوع فشار خون در اصفهان به صدا درآمد
زنگ خطر شیوع فشار خون در اصفهان به صدا درآمد

معاون خدمات درمان مدیریت درمان استان اصفهان گفت: شیوع فشارخون برابر ۳۳.۶۸ درصد است یعنی از هر ۳ نفر اصفهانی یک نفر مبتلا به فشارخون بالاست.

احیای ریسباف نقطه عطفی برای میراث اصفهان است
احیای ریسباف نقطه عطفی برای میراث اصفهان است

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: بازگشایی و احیای ریسباف با هدف تبدیل آن به موزه منطقه‌ای، نقطه عطفی برای میراث اصفهان است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است