کد خبر : 281927
انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۱۱ - 23:13
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

معاون استاندار اصفهان:

تخلفات و تبلیغات زودهنگام داوطلبان به دقت رصد می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان گفت: تخلفات و تبلیغات زودهنگام داوطلبان به دقت رصد و با آن بدون چشم پوشی و تبعیض برخورد می شود.

تخلفات و تبلیغات زودهنگام داوطلبان به دقت رصد می‌شود

به گزارش سایت خبری مدارا؛ محمدرضا جان‌نثاری معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان بعد از ظهر چهارشنبه در شورای اطلاع رسانی استان اصفهان اظهار کرد: بی اعتنایی به اجرای تصمیم‌ها و مصوبات این شورا در هیأت رسیدگی به تخلفات مطرح و برای آن تصمیم‌گیری می‌شود.

به نوشته مهر؛ وی افزود: رسانه‌ها پاسخگو نبودن مدیران نهادهای دولتی را به طور دقیق به شورا منعکس کنند تا پیگیری شود.

جان نثاری با بیان اینکه پاسخگویی ابتدا باید از سمت مدیرانِ نهادهای اجرایی و به طور خودجوش آغاز شود، گفت: بر اساس رویکرد شورای اطلاع رسانی استان هیچ محدودیتی برای انتشار اخبار وجود ندارد مگر مواردی را که شورای تأمین به طور مشخص اعلام کرده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان تاکید کرد: مسؤولان در هر ترازی که هستند باید پاسخگوی مردم باشند، البته گاهی اشاره به برخی مسائل در یک بازه زمانی خاص به مصلحت استان نیست که هم افزایی رسانه‌ها در این زمینه ضروری است.
جان نثاری عنوان کرد: شورای اطلاع رسانی استان باید فرایند مطالبه گری و پاسخگویی را با برنامه‌ریزی و اجرای روش‌های مناسب متوازن کند.

وی افزود: رسانه‌ها با تولید اخبار بدون ابهام و مطالبه‌گریِ اصولی مردم را از اقدامات مسؤولان و حتی کم کاری‌ها و مشکلاتی که وجود دارد آگاه کنند.

جان نثاری پیشنهاد کرد: مطالبات و چالش‌های اهالی رسانه به تفکیک نوع فعالیت آنها با تشکیل جلسات رسته‌ای احصاء و چاره اندیشی شود.

وی افزود: برپایی میز خدمت، تسهیل فرایندهای جاری، امید آفرینی، تبلیغات محیطی و بیان دستاوردها و موفقیت‌ها همزمان با دهه فجر به همه نهادهای دولتی ابلاغ شده و رسانه‌ها اجرای آن را پیگیری و اطلاع رسانی کنند.

جان نثاری خاطرنشان کرد: فرایند اجرایی انتخابات در استان تاکنون به طور مطلوب پیش رفته و پیش بینی‌ها و تجهیزات مورد نیاز در شعب اخذ رأی برای این رقابت سرنوشت ساز تأمین شده است.

وی تصریح کرد: تخلفات و تبلیغات زودهنگام داوطلبان به دقت رصد و با آن بدون چشم‌پوشی و تبعیض برخورد می‌شود.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفند سال جاری برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط:
شاخص مرگ مادران باردار در اصفهان کاهش یافت
شاخص مرگ مادران باردار در اصفهان کاهش یافت

مدیر گروه سلامت و جوانی جمعیت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: شاخص مرگ مادران باردار در این استان با ارائه مراقبت‌ها و خدمات بهداشتی و درمانی، در سال ۱۴۰۲ نسبت به ۱۴۰۱ کاهش یافت.

پنج هزار خانواده اصفهانی در طرح تبدیل زباله میوه و سبزی به خشکاله مشارکت دارند
پنج هزار خانواده اصفهانی در طرح تبدیل زباله میوه و سبزی به خشکاله مشارکت دارند

مدیر عامل انجمن محافظان طبیعت شاد گفت: پنج هزار خانواده اصفهانی زباله صفر دارند و در طرح تبدیل زباله میوه و سبزیجات و صیفیجات یاریگر این انجمن هستند.

اصفهان در تامین درآمد مالیاتی کشور، دوم اما در دریافت اعتبارات، هفتم است
اصفهان در تامین درآمد مالیاتی کشور، دوم اما در دریافت اعتبارات، هفتم است

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اصفهان گفت: استان اصفهان در تامین درآمد مالیاتی رُتبه دوم اما در دریافت اعتبارات رُتبه هفتم کشور را دارد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است