کد خبر : 281768
انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۱۱ - 07:43
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

دستیار رئیس جمهور در امر مردمی سازی دولت:

نمونه‌های موفق مردمی سازی دولت در اصفهان معرفی شود

دستیار رئیس جمهور در امر مردمی سازی دولت گفت:مردم استان اصفهان همیشه و در همه امور پیشتاز بودند از این رو انتظار می‌رود در مردمی سازی نیز بتواند نمونه‌های موفق را معرفی کند.

نمونه‌های موفق مردمی سازی دولت در اصفهان معرفی شود

به گزارش سایت خبری مدارا؛ سید احمد عبودتیان در حاشیه دیدار و گفت‌وگو با فرمانداران استان اصفهان در جنع خبرنگاران اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی الگوی فاخری در اداره کشور دارد که آن الگو مبتنی بر حضور مردم است.

به نوشته مهر؛ وی با بیان اینکه اتفاقاتی از جمله پیروزی انقلاب اسلامی و ایجاد نظامات اداره کشور منجر به سپردن کارها به مردم و صدور دستور راه‌اندازی نهادهایی مانند جهاد سازندگی، نهضت سواد آموزی، بسیج و … از سوی حضرت امام (ره) شد، گفت: در برهه‌هایی از تاریخ نتوانستیم بر سر این عهد بمانیم و سازوکار غرب در بروکراسی اداری کشور ورود کرد و مانع شد تا مردم در جایگاه اصلی خود نقش‌آفرینی کنند، ادامه دادک

دستیار رئیس جمهور در امر مردمی سازی دولت اضافه کرد: تلاش دولت سیزدهم این است که مردمی سازی امور را بر ریل اصلی خود برگرداند و حکمرانی مردم را در امور مختلف محقق کند البته که در این موضوع موانع قانونی نیز وجود دارد اما بایستی مدیران زمینه سازی و میدان گشایی و امور را به مردم واگذار کنند.

وی اظهار کرد: ضروری است حلقه‌های میانی و گروه‌های مردمی بر مسائل روز کشور تمرکز کنند و با موشکافی و دقت برای حل مسائل بسیج شوند.

دستیار رئیس‌جمهور در امر مردمی سازی دولت گفت: در استان اصفهان نیز این امر محقق شده است اما انتظار ما از این استان فراتر از این حد است.

وی اضافه کرد: مردم استان اصفهان همیشه و در همه امور از جمله دفاع مقدس، کمک رسانی در بلایای طبیعی، امددرسانی در ایام کرونا و … پیشتاز بودند از این رو انتظار می‌رود در مردمی سازی نیز این استان بتواند نمونه‌های موفقی را بیش از پیش به کشور معرفی کند.

عبودتیان در خصوص اهمیت مشارکت همگانی در انتخابات نیز اظهار کرد: مهمترین مسئله در انتخابات توسط رهبر معظم انقلاب عنوان شده و آن الگو «تواصی» است‌.

وی ادامه داد: بدین معنا که افرادی که متوجه اهمیت انتخابات می‌شوند در کنار امر به معروف بایستی در مورد اهمیت انتخابات و تأثیر آن در آینده کشور با مردم گفت‌وگو کنند و این چرخه دعوت منوط به عده‌ای خاصی نباشد.

عبودتیان با بیان اینکه هر ایرانی که برای آینده خود دغدغه دارد باید بداند که رأی دادن پیام‌هایی دارد و رأی ندادن نیز پیام‌های منفی دارد که باعث خوشحالی دشمن می‌شود، افزود: در این حوزه حضور مردم نیز ضروری است تا به درستی نقش‌آفرینی کنند.

اخبار مرتبط:
هواشناسی اصفهان برای سامانه همرفتی هشدار سطح زرد صادر کرد
هواشناسی اصفهان برای سامانه همرفتی هشدار سطح زرد صادر کرد

اداره کل هواشناسی استان اصفهان برای فعالیت سامانه ناپایدار همرفتی طی ۷۲ ساعت آینده هشدار سطح زرد صادر کرد.

اعضای شورای شهر حق دخالت در انتصابات شهرداری را ندارند
اعضای شورای شهر حق دخالت در انتصابات شهرداری را ندارند

عضو شورای شهر اصفهان گفت: بر اساس قانون شوراها اعضای شورای شهر حق دخالت در انتصابات شهرداری را ندارند وشهردار موظف به پاسخ گویی در مورد انتصابات و عملکرد منصوبین است.

طرح‌ نهضت ملی مسکن به ۳۸ هزار متقاضی در اصفهان اختصاص یافت
طرح‌ نهضت ملی مسکن به ۳۸ هزار متقاضی در اصفهان اختصاص یافت

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از اختصاص پروژه‌های نهضت ملی مسکن به بیش از ۳۸ هزار متقاضی خبر داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است