کد خبر : 281706
انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۱۰ - 20:04
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

در ایام دهه فجر امسال؛

۱۴۴ پروژه مسکونی برای مددجویان کمیته امداد اصفهان اجرایی می‌شود

همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۱۴۴ پروژه مسکونی برای خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان گلنگ زنی و واگذار خواهد شد.

۱۴۴ پروژه مسکونی برای مددجویان کمیته امداد اصفهان اجرایی می‌شود

به گزارش سایت خبری مدارا؛ کریم زارع ظهر سه شنبه با تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر، به ارائه گزارشی از عملکرد حوزه مسکن مددجویان این نهاد پرداخت و اظهار داشت: در این ایام کلنگ احداث ۱۰۴ پروژه مسکونی برای خانوارهای تحت حمایت به زمین زده خواهد شد و ۴۰ واحد مسکونی به مددجویان واگذار می‌شود.

به نوشته مهر؛ وی با تاکید براینکه واگذاری هر واحد مسکونی به مددجویان، بلافاصله پس از احداث و تکمیل انجام می‌شود و در انتظار برنامه‌های مناسبتی نمی‌ماند، ادامه داد: امسال تاکنون ۵۵۰ واحد مسکونی احداث و تحویل خانواده‌های نیازمند شده و ۳۵۰ باب منزل در حال ساخت و تکمیل است که تا پایان سال تحویل خواهد شد، همچنین در این ایام نیز ۴۰ واحد مسکونی به مددجویان واگذار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به حجم عمده کلنگ زنی پروژه‌های احداث مسکن در ایام الله دهه فجر، افزود: کلنگ زنی تعداد ۱۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان شهرستان مبارکه و ۴ واحد دیگر در شهرستان‌های نطنز، لنجان، فلاورجان و دهاقان انجام خواهد شد.

وی اولویت تأمین مسکن نیازمندان را با انگیزه پیشگیری از مهاجرت و پدیده حاشیه نشینی خواند و گفت: در حال حاضر ۴ هزار خانوار فاقد مسکن در روستاها تحت حمایت این نهاد هستند که امیدواریم با پروژه‌های در دست اجرا، تا دو سال آینده این مساله که از مهمترین دغدغه‌های مددجویان است را مرتفع سازیم.

اخبار مرتبط:
ریسباف اصفهان پس از گذشت دو دهه بازگشایی شد
ریسباف اصفهان پس از گذشت دو دهه بازگشایی شد

کارخانه ریسباف اصفهان، پس از حدود دو دهه تعطیلی و تخریب، عصر شنبه با حضور مسؤولان استانی و شهری و فعالان حوزه میراث فرهنگی بازگشایی شد.

زنگ خطر شیوع فشار خون در اصفهان به صدا درآمد
زنگ خطر شیوع فشار خون در اصفهان به صدا درآمد

معاون خدمات درمان مدیریت درمان استان اصفهان گفت: شیوع فشارخون برابر ۳۳.۶۸ درصد است یعنی از هر ۳ نفر اصفهانی یک نفر مبتلا به فشارخون بالاست.

احیای ریسباف نقطه عطفی برای میراث اصفهان است
احیای ریسباف نقطه عطفی برای میراث اصفهان است

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: بازگشایی و احیای ریسباف با هدف تبدیل آن به موزه منطقه‌ای، نقطه عطفی برای میراث اصفهان است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است