کد خبر : 281614
انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۱۰ - 11:40
دسته‌بندی : ورزشی
چاپ

مهدی طارمی در بارسلونا ؟ / عجیب ولی محتمل

دوستی ژرژ مندس وکیل سرجیو کونسیسائو با مدیریت باشگاه بارسا موجب شده تا نشریه موندو دپورتیوو اسپانیا خبر از حضور احتمالی مربی پورتو در تیم بارسا در فصل آینده دهد.

مهدی طارمی در بارسلونا ؟ / عجیب ولی محتمل

به گزارش سایت خبری مدارا؛ خبرورزشی نوشت: ایده‌های ژاوی در بارسا به بن‌بست رسیده است. شکست‌های متعدد بارسا ژاوی را به ستوه آورده است و آخرین چاره این بود که در یکی از کنفرانس‌های خبری اعلام کند؛ فصل آینده در این تیم نخواهد بود. این کار را کلوپ هم انجام داده است. با این تفاوت که یورگن میراث گرانبهایی را از خود در لیورپول به جای می‌گذارد و تماشاگران این تیم تا سال‌های سال می‌توانند از حضور کلوپ در تیم خود و افتخارات به دست آمده حرف بزنند. به خصوص که لیورپول الان هم در لیگ برتر صدرنشین است.

به نوشته نشریه اسپانیایی «موندو دپورتیوو» سرجیو کونسیسائو از جنس بارسا نیست اما می‌تواند مربی خوبی برای این تیم باشد. او در سال‌های اخیر بارها و بارها با پورتو جام قهرمانی فوتبال پرتغال را لمس کرد و در لیگ اروپا هم به اندازه توانایی تیمش نتیجه گرفته است. همان‌طور که اشاره شد رابطه ژرژ مندس با دکو و لاپورتا مدیران باشگاه بارسا خوب است و هیچ بعید نیست کونسیسائو را به بارسا پیشنهاد دهد.

در صورت حضور کونیسسائو در بارسا ممکن است این مربی پرتغالی زمینه حضور مهاجم تیم ملی فوتبال ایران را هم در این تیم مهیا کند. مهدی طارمی ماه های پایانی قراردادش را با تیم پورتو سپری می کند و در تابستان به طور حتم از پورتو جدا می شود. او در حال دست یابی به توافق با تیم اینتر است اما اگر کونسیسائو راهی بارسا شود، محتمل است از مهدی طارمی برای حضور در اسپانیا دعوت کند. مهدی طارمی یکی از بازیکنان مورد علاقه سرمربی پورتو است و بارها و بارها لب به تحسین مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گشوده است.

کونسیسائو در سال‌های اخیر مورد توجه تیم‌های مطرح فرانسه هم قرار گرفته بود اما به تعهد خود نسبت به تیم پورتو پایبند ماند اما به نظر می‌رسد او هم مثل مهدی طارمی در پایان فصل راهی تیم جدید خواهد شد.

اخبار مرتبط:
آندرانیک تیموریان خطاب به وحید امیری: موتور براوو هم نیستی!
آندرانیک تیموریان خطاب به وحید امیری: موتور براوو هم نیستی!

آندرانیک تیموریان بازیکن سابق تیم ملی و استقلال پس از خراب کردن پنالتی توسط وحید امیری جمله جالبی به این بازیکن گفت.

دختران فوتبال ایران قهرمان کافا شدند
دختران فوتبال ایران قهرمان کافا شدند

تیم ملی فوتبال دختران جوان ایران به عنوان قهرمانی کافا دست پیدا کرد.

تیم ملی فوتسال ایران قهرمان آسیا شد
تیم ملی فوتسال ایران قهرمان آسیا شد

تیم ملی فوتسال ایران که با صعود به نیمه نهایی هفدهمین دوره جام ملت های آسیا صعودش به جام جهانی را قطعی کرده بود، در دیدار فینال این مسابقات تایلند را شکست داد و برای سیزدهمین بار قهرمان شد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است