کد خبر : 281053
انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۰۴ - 22:30
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

کاهش آلودگی هوا با احداث حلقه چهارم ترافیکی شهر اصفهان

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه حلقه حفاظتی اثرات خوبی در روان‌سازی ترافیک، کاهش زمان سفر، کاهش آلودگی هوا در مرکز شهر اصفهان دارد، گفت: کیلومتر ۷۴ تا ۷۷ قسمتی از تعریض رینگ چهارم است که امروز عملیات اجرایی آن توسط سازمان عمران شهرداری آغاز می‌شود.

کاهش آلودگی هوا با احداث حلقه چهارم ترافیکی شهر اصفهان

به گزارش سایت خبری مدارا؛ اصغر کشاورزراد، معاون عمران شهری شهرداری اصفهان عصر امروز در آیین بهره‌برداری از خیابان گل‌ها و آغاز عملیات تعریض و احداث کیلومتر ۷۴ تا ۷۷ حلقه حفاظتی در منطقه ۴ شهرداری اصفهان اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های مدیریت شهری اصفهان حلقه چهارم حفاظتی شهر است که از ابتدای این دوره احداث آن در محدوده‌های مختلف شهر آغاز شد.

به نوشته فارس؛ وی با بیان اینکه حلقه حفاظتی اثرات خوبی در روان‌سازی ترافیک، کاهش زمان سفر، کاهش آلودگی هوا در مرکز شهر اصفهان دارد، افزود: کیلومتر ۷۴ تا ۷۷ قسمتی از تعریض رینگ چهارم است که امروز عملیات اجرایی آن توسط سازمان عمران شهرداری آغاز می‌شود.

کشاورزراد بیان کرد: طول این قسمت از رینگ ۳ کیلومتر است و مسیر ترانزیت از شمال به جنوب است که با ۲ عرض ۲۰ متری به‌ صورت رفت و برگشت در نظر گرفته شده است.

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان گفت: از ابتدای این دوره عملیات اجرایی رینگ چهارم را در منطقه ۱۵ از کیلومتر صفر تا چهار آغاز کردیم که مبلغ ۵۰۰ میلیارد تومان برای آزادسازی و هزار میلیارد تومان برای قرارداد اجرایی و عمرانی این پروژه هزینه شده است.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی کیلومتر ۶۵ تا ۶۸ در حال انجام است، اعلام کرد: این مسیر به طول ۳ کیلومتر واقع در منطقه ۶ است که عملیات اجرایی آن حدود ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و از پل اشکاوند به سمت سپاهان‌شهر ادامه پیدا می‌کند.

کشاورزراد اظهار کرد: در بودجه ۱۴۰۳ حدود هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای رینگ چهارم پیش‌بینی شده است که هزار میلیارد تومان آن از سوی شورای اسلامی شهر پذیرفته و مقرر شد اگر پروژه به سرعت پیش رود، مابقی مبلغ در مراحل احداث تعلق گیرد.

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: امیدواریم سازمان عمران شهری بتواند در این دوره مدیریت حدود ۱۷ کیلومتر از ۷۸ کیلومتر رینگ چهارم را به بهره‌برداری برساند.

ساماندهی ورودی‌های شهر اصفهان با اجرای پروژه‌های موثر

احمدرضا هیرمند، رئیس بازرسی پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان در ادامه این مراسم بیان کرد: پروژه حلقه چهارم ترافیکی شهر اصفهان با همکاری مدیریت شهری و پلیس راهور اجرا می‌شود که نتیجه این همکاری برای ترافیک شهری موثر خواهد بود.

وی با بیان اینکه امیدواریم این پروژه آثار خود را در کاهش ترافیک و آلودگی هوای شهر اصفهان متجلی کند، افزود: وضعیت ترافیک و آلودگی شهر اصفهان سبب می‌شود که با اجرای پروژه‌های موثر در ورودی‌های شهر، در پی حل این معضلات باشیم.

احداث بلوار گل‌ها با ۱٠۵ میلیارد تومان اعتبار

محسن زمانی، مدیر منطقه ۴ شهرداری اصفهان نیز در مراسم بهره‌برداری از بلوار گل‌ها اظهار کرد: بلوار گل‌ها، محله روشن‌دشت را از حد فاصل میدان ولی‌عصر(عج) به بلوار رضوان و حلقه چهارم متصل می‌کند، این پروژه اقدامی برای ایجاد دسترسی مناسب و توسعه این منطقه از شرق اصفهان است.

وی افزود: طول این بلوار ۱۱٠٠ متر و عرض آن ۵۶ متر است، هر باند آن ۱۲ متر عرض دارد و بلوار در حاشیه خود شامل پیاده رو، مسیر دوچرخه و فضای سبز است.

زمانی عنوان کرد: هزینه احداث این خیابان در مجموع مبلغ ۱۰۵ میلیارد تومان است که مبلغ ۸٠ میلیارد تومان برای تملک و مبلغ ۲۵ میلیارد تومان برای عملیات اجرایی هزینه شده است.

اخبار مرتبط:
۲۲۱ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه سمیرم و لنجان پیش بینی شده است
۲۲۱ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه سمیرم و لنجان پیش بینی شده است

دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: برای مرحله دوم انتخابات در حوزه‌های انتخابیه سمیرم و لنجان۲۲۱ شعبه اخذ رأی پیش بینی شده است.

بارش شدید باران در راه است/ هلال احمر در حالت آماده باش است
بارش شدید باران در راه است/ هلال احمر در حالت آماده باش است

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: در پی هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال بارش شدید باران در سطح کشور، نیروهای امدادی هلال احمر به حالت آماده باش درآمدند.

مجلس حقوق کارگر را بر مبنای نرخ تورم تعیین کند/ کاهش امنیت حرفه‌ای نیروی کار کشور
مجلس حقوق کارگر را بر مبنای نرخ تورم تعیین کند/ کاهش امنیت حرفه‌ای نیروی کار کشور

رییس کانون کارفرمایان استان اصفهان گفت: مجلس موظف است که شرایط حقوق کارگران را بر مبنای نرخ تورم تعیین کند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است