کد خبر : 280896
انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۰۴ - 05:22
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان:

همه موظف هستند مردم را به انتخابات دعوت کنند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با توجه به در پیش بودن انتخابات گفت: همه موظف هستند مردم را برای مشارکت در انتخابات دعوت کنند.

همه موظف هستند مردم را به انتخابات دعوت کنند

به گزارش سایت خبری مدارا؛ حجت الاسلام و المسلمین مهدی فوقی در جلسه تکریم و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نائین با بیان اینکه فرصت‌ها را باید غنیمت شمرد، اظهار داشت: برخی فرصت‌ها را می‌سوزانند و دود آن در چشم نظامی می‌رود که دنیا را تکان داده است.

به نوشته مهر؛ وی ادامه داد: باید قدر انقلاب اسلامی را بدانیم، همچون شهید مهدی باکری‌ها با اخلاص کار جلو می‌رود و امروز باید با خدمت به مردم مشکلات را برطرف کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره به ویژگی‌های سردار سلیمانی افزود: حاج قاسم عاشق شهادت بود، شهادت او دنیا را بیدار کرد و مظلومیت مکتب تشیع را نشان داد چرا که وی مرد عمل بود.

وی با تاکید بر اینکه هرچه مدیران متواضع و مردمی باشند، کارها بهتر پیش می‌رود، گفت: باید برای خدمت بهتر به مردم انسان‌های خالص و بی ادعا تربیت کرد و تحویل انقلاب داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین فوقی تاکید کرد: برای خدمت به مردم نیازی به پست و مقام نیست چرا که امروز گروه‌های جهادی، مردمی و بسیجی بیشترین خدمت را به مردم می‌کنند.

وی تصریح کرد: مدیران نباید دچار روزمرگی شوند، باید همواره به دنبال حل مشکلات مردم با استفاده از ظرفیت‌های موجود باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره به در پیش بودن انتخابات تاکید کرد: همه موظف هستند که مردم را به انتخابات دعوت کنند و هر کس به اندازه توان خود در این زمینه تلاش کند.

وی افزود: باید برای اعیاد مذهبی و ملی به ویژه دهه فجر برنامه ریزی داشته باشیم و برای تحقق برنامه‌هایمان پیگیری کنیم.

گفتنی است در این آئین که با حضور رئیس و معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان، فرماندار، امام جمعه، جمعی از طلاب، فعالان فرهنگی، تبلیغی و قرآنی برگزار شد، از زحمات جهادی حجت الاسلام مهدی ربیعی مزرعه شاهی تقدیر و حجت‌الاسلام وحید صادقی مهری به عنوان رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نائین معرفی شد.

اخبار مرتبط:
ریسباف اصفهان پس از گذشت دو دهه بازگشایی شد
ریسباف اصفهان پس از گذشت دو دهه بازگشایی شد

کارخانه ریسباف اصفهان، پس از حدود دو دهه تعطیلی و تخریب، عصر شنبه با حضور مسؤولان استانی و شهری و فعالان حوزه میراث فرهنگی بازگشایی شد.

زنگ خطر شیوع فشار خون در اصفهان به صدا درآمد
زنگ خطر شیوع فشار خون در اصفهان به صدا درآمد

معاون خدمات درمان مدیریت درمان استان اصفهان گفت: شیوع فشارخون برابر ۳۳.۶۸ درصد است یعنی از هر ۳ نفر اصفهانی یک نفر مبتلا به فشارخون بالاست.

احیای ریسباف نقطه عطفی برای میراث اصفهان است
احیای ریسباف نقطه عطفی برای میراث اصفهان است

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: بازگشایی و احیای ریسباف با هدف تبدیل آن به موزه منطقه‌ای، نقطه عطفی برای میراث اصفهان است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است