کد خبر : 280407
انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۰۱ - 11:16
دسته‌بندی : اجتماعی، برگزیده ها
چاپ

امیر تتلو اعتراف کرد

بر اساس اعلام یک منبع آگاه قرار جلب به دادرسی برای مقصودلو معروف به تتلو صادر شده و این فرد به استفاده از مسایل غیراخلاقی و جنسی برای بیشتر دیده شدن اعتراف کرده است.

امیر تتلو اعتراف کرد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ مهر نوشت: اطلاعات دریافتی حاکی از این است که برای امیرحسین مقصودلو معروف به تتلو با عناوین اتهامی مختلف از جمله تشویق مردم به فساد و فحشاء و فراهم کردن موجبات آن با تولید و انتشار آثار هنری مستهجن، دایر کردن سایت شرط بندی به منظور قمار و دعوت مردم به این کار، توهین به مقدسات اسلام و… قرار جلب به دادرسی صادر شده است.

شنیده‌ها حاکی از این است که نامبرده در فرایند تحقیقات قضائی به انجام اقدامات ضدفرهنگی و مستهجن به‌خصوص استفاده از مسائل غیراخلاقی و جنسی به‌منظور بیشتر دیده شدن معترف شده است.
اخبار مرتبط:
نماینده مجلس: توانایی ساخت بمب اتم را داریم
نماینده مجلس: توانایی ساخت بمب اتم را داریم

توسلی مدعی شد: جنگنده‌های اسرائیل نمی‌توانند به صورت مستقیم از تل‌آویو به خاک کشورمان پرواز کنند، مگر این که در مسیر سوخت‌گیری کنند که برای این منظور، صهیونیست‌ها نیاز دارند که از برخی کشورهای منطقه کمک بگیرند؛ بنابراین اگر جنگنده‌های رژیم به آسمان ایران برسند، حتما نمی‌تواند بدون کمک گرفتن از کشورهای منطقه باشد.

حمید رسایی خبر داد: ارجاع پرونده ظریف به مجلس
حمید رسایی خبر داد: ارجاع پرونده ظریف به مجلس

حمید رسایی، نماینده مجلس دوازدهم نوشت: با درخواست ۴۵ نماینده و رأی کمیسیون امنیت ملی، پرونده انتصاب ظریف در جایگاه معاونت ریاست جمهوری به صحن علنی مجلس ارجاع شد.

پزشکی قانونی: آمار فوتی‌های مشروبات الکلی در ۵ ماهۀ نخست امسال به ۲۲۹ نفر رسید
پزشکی قانونی: آمار فوتی‌های مشروبات الکلی در ۵ ماهۀ نخست امسال به ۲۲۹ نفر رسید

محمدعلی توکلی مدیرکل امور آزمایشگاهی سازمان پزشکی قانونی درباره آمار مسمومیت‌های الکلی گفت: مسمومیت‌های الکلی در ۵ماهه اول سال ۱۴۰۲ جمعاً ۳۹۲ فوتی بوده است که این آمار در ۵ماهه نخست امسال به ۲۲۹ نفر رسیده است که در این حوزه ما شاهد کاهش ۴۱.۶درصد بوده‌ایم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است