کد خبر : 280294
انتشار : ۱۴۰۲/۱۰/۳۰ - 14:00
دسته‌بندی : برگزیده ها، سیاسی
چاپ

اسماعیل کوثری: اسرائیل در حدی نیست که بخواهد مستقیم با ما وارد درگیری شود / اصلاً جنگیدن بلد نیستند

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: رژیم صهیونیستی در آن حد نیست که بخواهد مستقیم با ما درگیر شود. چون اگر توان و قدرتی داشتند، حریف حماس یا حریف جهاد اسلامی می‌شدند. کجای آن‌ها در این حد است که بخواهند این موضوع را مطرح کنند.

اسماعیل کوثری: اسرائیل در حدی نیست که بخواهد مستقیم با ما وارد درگیری شود / اصلاً جنگیدن بلد نیستند

به گزارش سایت خبری مدارا؛ ایلنا نوشت: اسماعیل کوثری نماینده تهران در مجلس با اشاره به حملات موشکی ایران گفت: باید بگویم که در مقابل اقدام جنایتکارانه‌ای که تروریست‌ها در کرمان به وجود آوردند، مردم ما آگاهانه از مسئولین درخواست داشتند که حتما اقدام متقابلی انجام بگیرد و آنچنان باشد که این شکل جنایت‌ها را تکرار نکنند.

بخش هایی از گفت  وگوی کوثری را در ادامه می خوانید:

  • به لطف خدا باید بگویم که در قالب موشک‌هایی که به سمت اربیل عراق، سوریه و پاکستان شلیک شد این جنایتکارها، عوامل موساد و بالاخره آن‌هایی که توطئه‌های خودشان را طراحی می‌کنند، با اطلاعات بسیار دقیق نیروهای اطلاعاتی سربزنگاه توسط موشک‌های بالستیک نقطه‌زن مورد هدف قرار گرفتند. این اقدام آنچنان به موقع و دقیق انجام شد که اصلا این‌ها فکر نمی‌کردند چنین اتفاقی رخ دهد.
  • این افراد باید بدانند در صورتی که بخواهند چنین جنایت‌ها و اقدامات غیرانسانی را تکرار کنند، بدتر از این موشک‌ها، بر سرشان فرود خواهد آمد. لذا باید درس عبرتی برایشان باشد. هرچند آنقدر خبیث هستند و جنایت‌هایی از این موارد انجام دادند که برایشان مثل آب خوردن است.
  • اما قطعا بدانند که در صورت توطئه مجدد علیه مردم ایران ما این مسائل را تکرار می‌کنیم و آنچنان آگاهانه این مسائل را دنبال می‌کنیم که در هرجایی که بنشینند و بخواهند توطئه‌ای کنند، قطعا و یقینا نتوانند از ترس خودشان تصمیم درستی بگیرند.
  • این موشک‌ها مانند سایه‌ای به دنبالشان خواهند گشت و آنها را سرنگون خواهند کرد. این مسأله شوخی‌بردار نیست و خیلی هم جدی عملیاتی می‌شود و ان‌شاء‌الله نتایج آن را در عمل خواهیم دید.
  • رژیم صهیونیستی در آن حد نیست که بخواهد مستقیم با ما درگیر شود. چون اگر توان و قدرتی داشتند، حریف حماس یا حریف جهاد اسلامی می‌شدند. کجای آن‌ها در این حد است که بخواهند این موضوع را مطرح کنند. باید بگویم آن‌ها کسانی هستند که نه تنها بلد نیستند جنگی انجام دهند بلکه افرادی نیستند که بخواهند در مقابل جبهه مقاومت دوام بیاورند و یکی از اهداف‌شان را به نتیجه برسانند.
  • برای نمونه بیش از صد روز از آغاز جنگ در غزه گذشته است اما در این مدت علاوه بر تلفاتی که دادند، نتوانستند حتی یک تونل را بگیرند یا بخشی از حماس را بگیرند یا به اهدافی که مشخص شده برسند.
  • یک زمانی با عملیات و جنگ روانی همه را ترسانده بود ولی به لطف خدا و انقلاب اسلامی، به ویژه فرمایشات حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری که فرمودند شما می‌توانید، رزمندگان این مسأله را به عینه در عمل نشان دادند و نگذاشتند یک وجب از خاک کشورمان در اختیار دشمن باقی بماند. از آنجا این تجربه بهتر و با کیفیت بالاتری خود را نشان داد و در ادامه جبهه مقاومت تشکیل شد.
  • باید به روح مطهر شهدا به ویژه حاج احمد متوسلیان، حاج قاسم سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس و شهدای غزه درود بفرستیم که اینچنین حماسه آفریدند و کاری کردند که دشمن را به تمام معنا ناامید کردند و دشمن دید که نتوانست در غزه کاری انجام دهد و به هیچ کدام از اهدافش نرسیده برای همین می‌آید به این شکل این جنایت را در کرمان انجام می‌دهد. حالا باید این موشک‌ها بر سرشان می‌خورد تا بدانند اگر عوامل موساد چند نفر را فریب داده‌اند، این رویه دائمی نیست.
اخبار مرتبط:
نماینده مجلس: در لایحه حجاب مقرر شده از افراد بی‌حجاب جریمه نقدی بگیرند اما بنای حاکمیت درآمدزایی نیست / در این لایحه افرادی که کشف حجاب کرده‌اند بازداشت خواهند شد
نماینده مجلس: در لایحه حجاب مقرر شده از افراد بی‌حجاب جریمه نقدی بگیرند اما بنای حاکمیت درآمدزایی نیست / در این لایحه افرادی که کشف حجاب کرده‌اند بازداشت خواهند شد

بهروز محبی، نماینده سبزوار می‌گوید: بیش از ۹۰ درصد افراد، با یک تذکر شفاهی، حجاب خود را رعایت می‌کنند و بنده این را به شخصه دیده‌ام. از این‌رو، حضور نیروی انتظامی برای نظم و نسق دادن به عفاف و حجاب جامعه، ضرورت دارد و کار این عزیزان، براساس قانون است.

امام جمعه شیراز: بهترین راه برای رفع تمام مشکلات، توکل به خداست
امام جمعه شیراز: بهترین راه برای رفع تمام مشکلات، توکل به خداست

نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به اینکه بهترین راه برای رفع تمام مشکلات در زندگی بشر، توکل به خداوند است

آیت‌الله دوزدوزانی‌: روحانیت فقط به عبا و عمامه نیست / اگر برای آبادانی دین کاری نمی‌کنیم، دین را خرابتر نکنیم
آیت‌الله دوزدوزانی‌: روحانیت فقط به عبا و عمامه نیست / اگر برای آبادانی دین کاری نمی‌کنیم، دین را خرابتر نکنیم

آیت الله دوزدوزانی تبریزی گفت: روحانیت فقط به عبا و عمامه نیست. باید فکر و عمل و خواب و همه چیز او به معنویت مربوط باشد. روحانی برای دنیا حرکت نمی‌کند. روحانی واقعی برای تربیت دینی و انسانی باید تلاش و تبلیغ کند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است