کد خبر : 280185
انتشار : ۱۴۰۲/۱۰/۳۰ - 10:42
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

سهم ۱۶ درصدی کودکان در تصادفات فوتی

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان از سهم 16 درصدی کودکان یک تا 12 ساله در بین جانباختگان تصادفات برون شهری خبرداد.

سهم ۱۶ درصدی کودکان در تصادفات فوتی

به گزارش سایت خبری مدارا؛ علی مولوی، رئیس پلیس راه اصفهان اظهار داشت: برابر تجزیه و تحلیل‌های انجام شده، مشخص شد در ۹ ماهه سال جاری، ۱۶ درصد از جانباختگان در تصادفات برون شهری را سنین بین یک تا ۱۲ سال به خود اختصاص داده‌اند.

به نوشته فارس؛ وی افزود: با وجود توصیه و آموزش‌ها به رانندگان و خصوصا والدین در خصوص استفاده از صندلی کودک، باز هم شاهد سهل انگاری برخی والدین در خصوص تهیه و نصب صندلی کودک در خودروها هستیم که این سهل انگاری‌ها در تصادفات و واژگونی‌ها باعث از دست دادن کودکان می‌شود.

مولوی ادامه داد: از دست دادن کودکان نه تنها برای پلیس بلکه برای کسانی که از این حوادث مطلع می‌شوند بسیار دردناک و برای خانواده آنها نیز غیر قابل جبران است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: از والدین می‌خواهیم که حتما نسبت به نصب صندلی کودک در خودروها برابر سن فرزند خود اقدام و از دوران کودکی این آموزش‌ها را برای آنها نهادینه کنند تا شاهد این چنین حوادث تلخی در راه‌ها نباشیم.

اخبار مرتبط:
مرکز جامع بازتوانی معتادان در محمودآباد اصفهان بازگشایی شد
مرکز جامع بازتوانی معتادان در محمودآباد اصفهان بازگشایی شد

نخستین مرکز الگوی جامع «بازتوانی معتادان» کشور در محمودآباد اصفهان پس از یک و نیم سال تعطیلی بازگشایی شد.

۱۲ کیلومتر حفاظ بتنی در محورهای شریانی اصفهان نصب شد
۱۲ کیلومتر حفاظ بتنی در محورهای شریانی اصفهان نصب شد

رییس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان گفت: ۱۲ کیلومتر حفاظ میانی بتنی(نیوجرسی) و تجهیزات روشنایی در راستای ارتقای ایمنی محورهای دوطرفه استان از سال گذشته تا کنون نصب شده است یا در مرحله اجرا قرار دارد.

افزایش آمار محبوس شدن در آسانسور در اصفهان
افزایش آمار محبوس شدن در آسانسور در اصفهان

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: محبوس شدن در آسانسور در هفته گذشته بیشترین افزایش موارد محبوسی در اماکن بسته را به خود اختصاص داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است