کد خبر : 279572
انتشار : ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - 08:28
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

مدیرکل صدا و سیمای استان اصفهان خبرداد؛

فعالیت ۱۵ شبکه محلی انتخاباتی در اصفهان

مدیر کل صداو سیمای استان اصفهان از فعالیت ۱۵ شبکه محلی انتخاباتی در استان اصفهان خبرداد.

فعالیت ۱۵ شبکه محلی انتخاباتی در اصفهان

به گزارش سایت خبری مدارا؛ یوسف افشارنیا اظهار داشت: مطابق قانون جدید انتخابات مجلس شورای اسلامی و برای تحقق عدالت انتخاباتی و فرصت‌های برابر تبلیغاتی، سازمان صداوسیما، ثبت نام برای تبلیغات تلویزیونی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی از ۲۵ دی آغاز شد.

به نوشته مهر؛ وی بیان داشت: نامزدهای نمایندگی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برای استفاده از فرصت گفت و گو با مردم در کانال‌های تلویزیونی انتخاباتی می‌توانند در این سامانه تبلیغات به نشانی em1402.ir ثبت نام کنند.

مدیر کل صدا و سیمای استان اصفهان ادامه داد: پخش آزمایشی ۱۵ شبکه تلویزیونی انتخاباتی استان اصفهان از اول بهمن با پخش برنامه‌های ویژه هر حوزه انتخابیه آغاز و این شبکه‌ها پس از طی دوره آزمایشی از ابتدای اسفند (آغاز زمان رسمی تبلیغات انتخابی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی)،برنامه معرفی نامزدهای هر حوزه انتخابیه را برعهده خواهند داشت.

افشار نیا افزود: طبق مصوبات ستاد انتخابات سازمان صداو سیما و با هماهنگی با ستاد انتخابات کشور، هر نامزد نمایندگی مجلس شورای اسلامی در این دوره از انتخابات فرصت دارند که به مدت ۲۰ دقیقه، برنامه معرفی خود را از طریق شبکه‌های انتخاباتی تلویزیونی حوزه‌های انتخابیه خود داشته باشد، درواقع این کانال‌ها به گونه‌ای طراحی شده اند که در هر حوزه انتخابیه، مخاطبان فقط گفت و گوی نامزدهای متعلق به همین حوزه انتخابیه را مشاهده می‌کنند.

مدیرکل صدا و سیمای استان اصفهان تأکید کرد: در هر حوزه انتخابیه، تعداد دفعات پخش و باز پخش برنامه‌ها، به صورت برابر پیش بینی شده است.

وی افزود: همچنین در تلویزیون اینترنتی «تلوبیون» هم صفحه اختصاصی برای نامزدهای انتخابات، پیش بینی شده که آنها می‌توانند تولید محتوای خودشان را بارگذاری کنند و یک ارتباط تعاملی مناسب با مخاطبان را در فضای مجازی داشته باشند که این هم ظرفیت جدیدی است که سازمان صدا و سیما برای تبلیغات انتخاباتی این دوره برنامه ریزی کرده است.

مدیر کل صدا و سیمای استان اصفهان اضافه کرد: تبلیغات نامزدهای اقلیت‌های دینی از جمله نماینده مسیحیان ارامنه اصفهان و جنوب ایران، در کانال تلویزیونی انتخابات کشوری پیش بینی شده است.

افشار نیا، آگاهی بیشتر مردم و معرفی نامزدها را از اهداف راه اندازی این کانال‌های انتخاباتی بیان کرد و افزود: صدا و سیما از مراکز جهاد تبیین است و امیدوارم داوطلبان انتخابات مجلس از فرصتی که صدا و سیما در اختیار آنها قرار داده استفاده کنند.

انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۱۱ اسفند برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط:
شاخص مرگ مادران باردار در اصفهان کاهش یافت
شاخص مرگ مادران باردار در اصفهان کاهش یافت

مدیر گروه سلامت و جوانی جمعیت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: شاخص مرگ مادران باردار در این استان با ارائه مراقبت‌ها و خدمات بهداشتی و درمانی، در سال ۱۴۰۲ نسبت به ۱۴۰۱ کاهش یافت.

پنج هزار خانواده اصفهانی در طرح تبدیل زباله میوه و سبزی به خشکاله مشارکت دارند
پنج هزار خانواده اصفهانی در طرح تبدیل زباله میوه و سبزی به خشکاله مشارکت دارند

مدیر عامل انجمن محافظان طبیعت شاد گفت: پنج هزار خانواده اصفهانی زباله صفر دارند و در طرح تبدیل زباله میوه و سبزیجات و صیفیجات یاریگر این انجمن هستند.

اصفهان در تامین درآمد مالیاتی کشور، دوم اما در دریافت اعتبارات، هفتم است
اصفهان در تامین درآمد مالیاتی کشور، دوم اما در دریافت اعتبارات، هفتم است

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اصفهان گفت: استان اصفهان در تامین درآمد مالیاتی رُتبه دوم اما در دریافت اعتبارات رُتبه هفتم کشور را دارد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است