کد خبر : 279409
انتشار : ۱۴۰۲/۱۰/۲۵ - 02:41
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

هشدار پلیس‌راه درخصوص خیزش گردوخاک در جاده‌های اصفهان

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان از وزش باد شدید و گرد و غبار محلی در برخی محورهای برون شهری استان خبرداد و گفت: رانندگان با سرعت مطمئن حرکت کنند.

هشدار پلیس‌راه درخصوص خیزش گردوخاک در جاده‌های اصفهان

به گزارش سایت خبری مدارا؛ علی مولوی، رئیس پلیس راه اصفهان اظهار کرد: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی، در برخی از محورهای مواصلاتی در سطح استان با توفان‌های لحظه‌ای و خیزش گرد و غبار در سطح جاده ها روبه رو هستیم.

به نوشته فارس؛ وی افزود: لازم است رانندگان نسبت به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و همچنین توصیه‌های ماموران پلیس راه دقت بیشتری داشته باشند.

مولوی بیان کرد: در حال حاضر در محورهای اردستان، نایین، خور، جندق، نجف آباد و شاهین شهر ورزش باد شدید همراه با گرد و غبار و کاهش دید افقی برای رانندگان وجود دارد که باید شهروندانی که قصد عبور و مرور در این محورها را دارند با دقت بیشتری تردد کرده و از هرگونه عجله و شتاب پرهیز کنند.

رئیس پلیس راه استان اصفهان خاطرنشان کرد: به رانندگان توصیه می‌کنیم با توجه به وزش باد شدید و کاهش دید در این محورها سرعت مطمئنه را رعایت کرده و حتما به توصیه‌های ترافیکی ماموران پلیس راه درهنگام تردد در محورهای استان توجه ویژه داشته باشند تا شاهد وقوع تصادفات و حوادث تلخ و ناگوار درسطح محورهای مواصلاتی نباشیم.

اخبار مرتبط:
مرکز جامع بازتوانی معتادان در محمودآباد اصفهان بازگشایی شد
مرکز جامع بازتوانی معتادان در محمودآباد اصفهان بازگشایی شد

نخستین مرکز الگوی جامع «بازتوانی معتادان» کشور در محمودآباد اصفهان پس از یک و نیم سال تعطیلی بازگشایی شد.

۱۲ کیلومتر حفاظ بتنی در محورهای شریانی اصفهان نصب شد
۱۲ کیلومتر حفاظ بتنی در محورهای شریانی اصفهان نصب شد

رییس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان گفت: ۱۲ کیلومتر حفاظ میانی بتنی(نیوجرسی) و تجهیزات روشنایی در راستای ارتقای ایمنی محورهای دوطرفه استان از سال گذشته تا کنون نصب شده است یا در مرحله اجرا قرار دارد.

افزایش آمار محبوس شدن در آسانسور در اصفهان
افزایش آمار محبوس شدن در آسانسور در اصفهان

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: محبوس شدن در آسانسور در هفته گذشته بیشترین افزایش موارد محبوسی در اماکن بسته را به خود اختصاص داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است