کد خبر : 279394
انتشار : ۱۴۰۲/۱۰/۲۵ - 09:18
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

معاون استاندار اصفهان:

درصدد حذف تعرفه‌های مراکز ماده ۱۵ هستیم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: پیشنهاد استان اصفهان به وزارت کشور دریافت اعتبارات ویژه برای مراکز ماده ۱۵ و حذف تعرفه‌ها در این مراکز است.

درصدد حذف تعرفه‌های مراکز ماده ۱۵ هستیم

به گزارش سایت خبری مدارا؛ محمدرضا جان‌نثاری شامگاه یکشنبه در دیدار با نمایندگان انجمن‌ها و تشکل‌های معلولان استان اصفهان اظهار کرد: موارد عنوان شده در این نشست به ویژه مواردی که حول محور فعالیت دستگاه‌ها در حوزه اجتماعی و موارد اختصاصی سازمان بهزیستی و دستگاه‌های مرتبط بیان شد؛ پیگیری می‌شود.

به نوشته مهر؛ وی ادامه داد: در این راستا موارد در شورای اجتماعی استان طرح موضوع خواهد شد و در خصوص چالش‌هایی که مرتبط با استان است، تصمیم گیری و موارد مرتبط با دستگاه‌های خاص نیز رصد می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در خصوص تعرفه و اعتبارات مراکز ماده ۱۵، بیان کرد: سطح خدمات این مراکز با اعتبارات دریافتی آنان تناسب ندارد از این رو موضوع در حال بررسی است تا نتایج به ستاد مواد مخدر کشور مطرح شود.

وی ادامه داد: پیشنهاد استان به وزارت کشور دریافت اعتبارات ویژه برای این مراکز و حذف تعرفه‌ها است.

جان‌نثاری در مورد نحوه فعالیت کلینیک‌های درمان اعتیاد نیز اظهار کرد: در این راستا درصدد هستیم تا خدمات مشاوره نیز به طور جدی در دستور کار این مراکز قرار بگیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان حضور فعال سمن‌های مردمی در حوزه معلولین را ضروری دانست و عنوان کرد: با همراهی سازمان‌های مردم نهاد می‌توانیم خدمت رسانی شایسته ای به حوزه معلولین داشته باشیم و در این خصوص مطلوب است در سراسر استان به منظور جذب سمن‌های مردمی تلاش شود.

اخبار مرتبط:
مرکز جامع بازتوانی معتادان در محمودآباد اصفهان بازگشایی شد
مرکز جامع بازتوانی معتادان در محمودآباد اصفهان بازگشایی شد

نخستین مرکز الگوی جامع «بازتوانی معتادان» کشور در محمودآباد اصفهان پس از یک و نیم سال تعطیلی بازگشایی شد.

۱۲ کیلومتر حفاظ بتنی در محورهای شریانی اصفهان نصب شد
۱۲ کیلومتر حفاظ بتنی در محورهای شریانی اصفهان نصب شد

رییس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان گفت: ۱۲ کیلومتر حفاظ میانی بتنی(نیوجرسی) و تجهیزات روشنایی در راستای ارتقای ایمنی محورهای دوطرفه استان از سال گذشته تا کنون نصب شده است یا در مرحله اجرا قرار دارد.

افزایش آمار محبوس شدن در آسانسور در اصفهان
افزایش آمار محبوس شدن در آسانسور در اصفهان

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: محبوس شدن در آسانسور در هفته گذشته بیشترین افزایش موارد محبوسی در اماکن بسته را به خود اختصاص داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است