کد خبر : 279110
انتشار : ۱۴۰۲/۱۰/۲۳ - 15:11
دسته‌بندی : سیاسی
چاپ

زیدآبادی: برای اینکه شرمنده بمباران غزه نباشیم، باید حتماً بمباران شویم؟

احمد زیدآبادی به نقل از کیهان نوشت: نصرالدین عامر به خبرنگار می‌گوید «شرمنده بودیم که فقط غزه بمباران می‌شد و ما بمباران نمی‌شدیم! حالا خیالمان راحت شد که در این عرصه نیز با مردم غزه پیوند خورده‌ایم». یعنی برای اینکه شرمندۀ بمباران غزه نباشیم و خیالمان راحت باشد که با مردم آنجا پیوند خورده ایم؛ باید حتماً بمباران شویم؟

زیدآبادی: برای اینکه شرمنده بمباران غزه نباشیم، باید حتماً بمباران شویم؟

به گزارش سایت خبری مدارا؛ اعتمادآنلاین نوشت: احمد زیدآبادی تحلیلگر مسائل سیاسی در کانال تلگرامی اش نوشت: حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامۀ کیهان در واکنش به حملات نظامی آمریکا و متحدانش به مواضع حوثی‌ها در یمن نوشته است: “و بالاخره اشاره به بخشی از مصاحبه «نصرالدین عامر» یکی از اعضای مقاومت یمن با خبرنگار فلسطینی که بعد از حمله دیروز آمریکا و انگلیس صورت پذیرفته است، تحسین‌برانگیز، روحنواز، غبطه‌آور و در یک کلمه عظیم‌تر از آن است که وصف‌پذیر باشد.

نصرالدین عامر به خبرنگار می‌گوید «شرمنده بودیم که فقط غزه بمباران می‌شد و ما بمباران نمی‌شدیم! حالا خیالمان راحت شد که در این عرصه نیز با مردم غزه پیوند خورده‌ایم». ”

واقعاً که جای احسنت دارد! حفظ و پیگیری منافع و امنیت ملی که می‌گن، یعنی همین!

اخبار مرتبط:
قالیباف: دولت و مجلس برای پرداخت کالابرگ تا پایان ۱۴۰۴ توافق کردند
قالیباف: دولت و مجلس برای پرداخت کالابرگ تا پایان ۱۴۰۴ توافق کردند

رئیس مجلس شورای اسلامی از توافق دولت و مجلس برای پرداخت کالابرگ الکترونیک تا پایان سال ۱۴۰۴ به طور منظم و بدون وقفه به ۷ دهک جامعه خبر داد.

بهروز بهزادی: پزشکیان با برنامه وفاق توانست وعده رفع حصر را عملی کند
بهروز بهزادی: پزشکیان با برنامه وفاق توانست وعده رفع حصر را عملی کند

بهروز بهزادی نوشت: برنامه رفع حصر در دستور کار حسن روحانی رییس‌جمهور پیشین نیز بود ولی مسعود پزشکیان با برنامه وفاق کشور توانست این قدم بزرگ را در کشور بردارد.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس: ۵۰% دوربین‌های جاده‌ای قادر به رصد دقیق تخلفات نیستند
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس: ۵۰% دوربین‌های جاده‌ای قادر به رصد دقیق تخلفات نیستند

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد که بسیاری از دوربین‌ها در جاده‌ها کارایی لازم را ندارند و حدود ۵۰ درصد آنها نیاز به کالیبراسیون و اصلاح دارند. موضوع حوادث و تلفات جاده‌ای یکی از مسائل حیاتی است. در کشور‌های مختلف برای کاهش تصادفات جاده‌ای، برنامه‌های مشخصی وجود دارد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است