کد خبر : 278682
انتشار : ۱۴۰۲/۱۰/۲۰ - 11:06
دسته‌بندی : اجتماعی
چاپ

کاهش دما در کشور از روز شنبه / هوای تهران شاید فردا بارانی شد

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش برف و باران در نقاط مختلف کشور و نفوذ سامانه بارشی جدید از شمال غرب ایران از شنبه (۲۳ دی‌ماه) خبر داد.

کاهش دما در کشور از روز شنبه / هوای تهران شاید فردا بارانی شد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ ایسنا نوشت: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش برف و باران در نقاط مختلف کشور و نفوذ سامانه بارشی جدید از شمال غرب ایران از شنبه (۲۳ دی‌ماه) خبر داد.

وی افزود: پنجشنبه (۲۱ دی) گستره بارش علاوه بر مناطق ذکر شده در شمال خوزستان، چهارمحال و بختیاری، شرق تهران و خراسان شمالی پیش‌بینی می‌شود و مقدار بارش برف در شمال غرب لرستان قابل توجه خواهد بود.

به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا جمعه (۲۲ دی) بارندگی در سواحل شمالی کاهش می‌یابد و در کل نوار غربی کشور و دامنه‌های جنوبی البرز ادامه خواهد داشت و به‌تدریج در اوایل شب این سامانه از شرق کشور خارج خواهد شد.

وی ادامه داد: شنبه (۲۳ دی) سامانه جدیدی از شمال غرب وارد کشور و موجب بارش برف و باران در شمال غرب و مناطقی از غرب کشور می‌شود. یکشنبه (۲۴ دی) گستره بارش شمال خوزستان، چهارمحال و بختیاری، دامنه‌های جنوبی البرز واقع در قزوین، البرز، تهران و غرب سواحل دریای خزر را نیز فرا خواهد گرفت.

ضیاییان در ادامه گفت: طی روز‌های شنبه و یکشنبه بارش برف در جنوب آذربایجان غربی و غرب کردستان شدت خواهد داشت.

وی افزود: چهارشنبه و پنجشنبه دریای خزر و پنجشنبه شمال خلیج فارس مواج خواهند شد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران گفت: آسمان تهران فردا (۲۱ دی) نیمه‌ابری، گاهی وزش باد شدید، از بعد از ظهر افزایش ابر و گاهی بارش باران و احتمال بارش پراکنده برف با حداقل دمای ۸ و حداکثر دمای ۱۴ درجه سانتیگراد و در روز جمعه (۲۲ دی) ابری و مه رقیق و در بعضی ساعت‌ها بارش باران و وزش باد شدید و احتمال بارش پراکنده برف با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان اظهارکرد: طی فردا و پس فردا بندرعباس با دمای ۲۶ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و ارومیه با دمای ۵- و صفر درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور هستند.

اخبار مرتبط:
با وثیقه ۵ میلیاردی مهدی افشارنیک موافقت نشد
با وثیقه ۵ میلیاردی مهدی افشارنیک موافقت نشد

انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان تهران، با انتشار بیانیه‌ای خواستار روشن شدن وضعیت مهدی افشارنیک روزنامه‌نگار اقتصادی شد.

اقراریان: درخواست مشخص ما از زاکانی، شفافیت قرارداد ۲ میلیارد یورویی با چین است / اگر نگرانی ندارید چرا قرارداد را شفاف نمی‌کنید؟
اقراریان: درخواست مشخص ما از زاکانی، شفافیت قرارداد ۲ میلیارد یورویی با چین است / اگر نگرانی ندارید چرا قرارداد را شفاف نمی‌کنید؟

عضو شورای شهر تهران گفت: ن احساس می‌کنم نگرانی نسبت به شفافیت قرارداد چین وجود دارد. وقتی ما یک بحث فنی داریم، چرا مسائل را سیاسی می‌کنند؟ ادبیات دوگانه‌سازی انقلابی و ضد انقلابی در شورا توسط دوستان صورت می‌گیرد. شما شکل صحبت زاکانی را ببینید؛ ما از همان لحظه شاهد هستیم که برخی از رسانه‌هایی که از منابع عمومی استفاده می‌کنند، به جای تمرکز بر کار حرفه‌ای خود، با رویکرد‌فامیل بازی سعی می‌کنند یک روایت مخدوش به افکار عمومی از جلسه مخابره کنند.

محسنی‌اژه‌ای: قضات باید به صورت مرتب دانش و اطلاعات خود را به‌روز کنند / پیش از صدور آرا، اخبار باید با مرکز رسانه قوه قضاییه هماهنگ شود
محسنی‌اژه‌ای: قضات باید به صورت مرتب دانش و اطلاعات خود را به‌روز کنند / پیش از صدور آرا، اخبار باید با مرکز رسانه قوه قضاییه هماهنگ شود

رئیس قوه قضائیه گفت: خطاب به کلیه مراجع قضایی بویژه دیوان عالی، دیوان عدالت اداری، رؤسای دادگستری‌ها و دادستان‌ها در سراسر کشور تاکید می‌کنم که نسبت به آن دسته از آراء و تصمیماتی که جنبه‌هایی غیر از ابعاد حقوقی و قضایی پیدا می‌کنند (و حتی در ابعاد حقوقی و قضایی، آثار بیرونی و بین‌المللی بر آن‌ها مترتب می‌شود) نهایت دقت و توجه را داشته باشند و تصمیمات و آرای خود را مُنضَم به پیوست رسانه‌ای کنند و پیش از صدور آنها، هماهنگی‌های لازم را با مرکز رسانه قوه قضاییه به عمل آورند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است