کد خبر : 278517
انتشار : ۱۴۰۲/۱۰/۱۹ - 13:08
دسته‌بندی : ورزشی
چاپ

شهردار سابق قم مامور مذاکره با برانکو برای پرسپولیس شد

در شرایطی که تصور می‌شد مذاکرات پرسپولیس با برانکو تازه آغاز شده اما مدیران این باشگاه خیلی فوری دست به یک حرکت بزرگ زدند.

شهردار سابق قم مامور مذاکره با برانکو برای پرسپولیس شد

به گزارش سایت خبری مدارا: ورزش سه نوشت: در شرایطی که طی روزهای گذشته صحبت از مذاکره تلفنی مدیران پرسپولیس و البته ارتباط ویدیویی با برانکو در اردوی عمان مطرح شده بود اما مشخص شد باشگاه پرسپولیس به‌سرعت برای مذاکره حضوری با این مربی اقدام کرده است.

در شرایطی که مدیرعامل باشگاه پرسپولیس روز شنبه با مانور روی «۱۰ گزینه» به عنوان جانشین یحیی قصد داشت ذهن‌ها را از نام برانکو ایوانکوویچ پرت کند اما قبل از طرح این مسئله عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس با برانکو مذاکره حضوری انجام داده بود.

برانکو و تیم ملی عمان روز دوشنبه به قطر رفتند و قبل از آن در امارات مقابل تیم ملی این کشور بازی دوستانه‌ای انجام دادند اما بعد از چند روز مشخص شد محمد دلبری عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در محل اردوی تیم ملی عمان و بعد از هماهنگی برانکو با مسئولان فدراسیون فوتبال عمان با این مربی کروات دیدار و مذاکره کرده است.

شهردار سابق قم که حدود ۱۴ ماه قبل عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس شد و بعد از مدتی جدایی دوباره به این مسند برگشت احتمالا طی روزهای جمعه یا شنبه و بلافاصله بعد از تصویب هیئت مدیره باشگاه برای مذاکره با گزینه خارجی مد نظر باشگاه راهی امارات شده و در ابوظبی با برانکو مذاکره کرده است در حالی که شاید کمتر کسی تصور می‌کرد این عضو اقتصادی اما کم سر و صدای هیئت مدیره سرخ‌ها چنین ماموریت مهمی را بی‌سروصدا انجام دهد.

البته در نهایت مشخص شد این اتفاق خیلی هم بی‌سروصدا نبود و بالاخره تصاویر و اخبار مربوط به این مذاکره درز کرد تا رضا درویش که کمتر از دو سه روز قبل روی گزینه‌های دیگر و داشتن ۱۰ گزینه تاکید کرده بود به نوعی آچمز شده و بالاخره اقرار کند که برانکو گزینه اول و جدی باشگاه پرسپولیس است.

اخبار مرتبط:
تیم ملی فوتسال ایران قهرمان آسیا شد
تیم ملی فوتسال ایران قهرمان آسیا شد

تیم ملی فوتسال ایران که با صعود به نیمه نهایی هفدهمین دوره جام ملت های آسیا صعودش به جام جهانی را قطعی کرده بود، در دیدار فینال این مسابقات تایلند را شکست داد و برای سیزدهمین بار قهرمان شد.

حسن روشن: حسینی جای پدر یا برادر بزرگ‌تر آن دختر هوادار بود/ خیلی از مذهبی‌ها هم معین گوش می‌کنند
حسن روشن: حسینی جای پدر یا برادر بزرگ‌تر آن دختر هوادار بود/ خیلی از مذهبی‌ها هم معین گوش می‌کنند

پیشکسوت استقلال گفت: حسینی مثل پدر یا برادر بزرگ‌تر آن دختر بوده. اصلا پرداختن به این مسائل در AFC و فیفا و کل جهان خوب نیست. ما خودمان بازی کردیم و نمی‌گوییم یکی که ما را بغل کرد، بیاییم ماچش هم کنیم! نه! حسینی به ابراز احساس آن هوادار جواب داد و قصدی نداشته.

مهدی طارمی به اینترمیلان پیوست
مهدی طارمی به اینترمیلان پیوست

ستاره ایرانی تیم پورتو قراردادش با باشگاه جدیدش اینتر را بسته که برای ۲ سال با قابلیت تمدید یک ساله است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است