کد خبر : 278286
انتشار : ۱۴۰۲/۱۰/۱۸ - 08:59
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

کشف ۱۰۴ تن شیرخشک تاریخ گذشته در شاهین‌شهر

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف 104 تُن شیرخشک صنعتی تاریخ گذشته که در انبار یکی از شرکت‌های تولیدی در شهرک صنعتی شهرستان شاهین شهر دپو شده بود خبر داد.

کشف ۱۰۴ تن شیرخشک تاریخ گذشته در شاهین‌شهر

به گزارش سایت خبری مدارا؛ سردار محمدرضا هاشمی فر، جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشرافیت اطلاعاتی خود مطلع شدند یک شرکت تولیدی واقع در شهرک صنعتی مورچه خورت شهرستان شاهین‌شهر و میمه بدون داشتن مجوزهای قانونی اقدام به تولید شیرخشک‌های انسانی و دامی می‌کند.

به نوشته فارس؛ وی افزود: ماموران پس از جمع‌آوری اطلاعات لازم در هماهنگی با مرجع قضائی به همراه نمایندگان اداره صنعت معدن و تجارت، اداره جهاد کشاورزی، شبکه بهداشت در محل حضور یافته و از بخش‌های مختلف شرکت مذکور بازدید بعمل آوردند.

هاشمی‌فر گفت: در بازرسی از انبار این شرکت ۴ هزار و ۱۶۰ کیسه ۲۵ کیلوگرمی به وزن ۱۰۴ تُن شیرخشک بدون چرب مصرف صنعتی که یک سال از تاریخ انقضای آنها گذشته بود، کشف شدند که ارزش ریالی آنها توسط کارشناسان حاضر در محل ۱۵۶ میلیارد ریال اعلام شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه کالاهای مکشوفه مشمول ماده ۶ مکرر ۲ قانون اصلاحیه مبارزه با قاچاق کالا و ارز مصوبه ۱۴۰۰ است، بیان کرد: کالاها توقیف و پرونده این تخلف برای انجام اقدامات و رسیدگی قانونی به مرجع قضائی ارسال شد.

اخبار مرتبط:
ساخت بیش از ۲۸ هزار واحد نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید اصفهان آغاز شد
ساخت بیش از ۲۸ هزار واحد نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید اصفهان آغاز شد

عملیات احداث بیش از ۲۸ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید استان اصفهان آغاز شد.

مرکز جامع بازتوانی معتادان در محمودآباد اصفهان بازگشایی شد
مرکز جامع بازتوانی معتادان در محمودآباد اصفهان بازگشایی شد

نخستین مرکز الگوی جامع «بازتوانی معتادان» کشور در محمودآباد اصفهان پس از یک و نیم سال تعطیلی بازگشایی شد.

۱۲ کیلومتر حفاظ بتنی در محورهای شریانی اصفهان نصب شد
۱۲ کیلومتر حفاظ بتنی در محورهای شریانی اصفهان نصب شد

رییس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان گفت: ۱۲ کیلومتر حفاظ میانی بتنی(نیوجرسی) و تجهیزات روشنایی در راستای ارتقای ایمنی محورهای دوطرفه استان از سال گذشته تا کنون نصب شده است یا در مرحله اجرا قرار دارد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است