کد خبر : 277885
انتشار : ۱۴۰۲/۱۰/۱۵ - 05:18
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

پاتک پلیس به بزم شبانه اراذل و اوباش در اصفهان

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان جزئیات دستگیری 33 نفر از اراذل و اوباش در عملیات ماموران سازمان اطلاعات این فرماندهی خبر داد.

پاتک پلیس به بزم شبانه اراذل و اوباش در اصفهان

به گزارش سایت خبری مدارا؛ مسعود طُریفی، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: در پی ارجاع پرونده جلب یکی از اوباش معروف که از سوی مرجع قضائی محکوم شده اما متواری بود موضوع شناسایی و دستگیری وی در دستور کار ماموران سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

به نوشته فارس؛ وی افزود: تحقیقات وسیعی در این خصوص انجام و ماموران با رصدهای هوشمندانه و میدانی دریافتند فرد مذکور در بزم شبانه جمعی از از اراذل و اوباش حضور دارد که بلافاصله ماموران با هماهنگی مرجع قضائی به محل اعزام و در یک عملیات ویژه و ضربتی علاوه بر دستگیری متهم متواری ۳۲ نفر از اراذل و اوباش دیگر را نیز دستگیر کردند.

طریفی از کشف ۱۰ دستگاه خودرو، بیش از ۲۰ قبضه سلاح سرد و انواع مشروبات الکلی در بازرسی از این باغ خبر داد و گفت: هنگام اجرای عملیات مذکور اراذل و اوباش حاضر در باغ با ماموران درگیر شدند اما با توانمندی بالای رزمی ماموران و اقدام به موقع و ضربتی آنان تمامی این افراد به زانو درآمده و تحویل قانون شدند.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با تاکید بر اینکه امنیت خط قرمز پلیس است و به هیچ وجه اجازه قدرت نمایی و عرض اندام به اراذل و اوباش را نخواهیم داد از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص مجرمان را در اسرع وقت از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اخبار مرتبط:
ریسباف اصفهان پس از گذشت دو دهه بازگشایی شد
ریسباف اصفهان پس از گذشت دو دهه بازگشایی شد

کارخانه ریسباف اصفهان، پس از حدود دو دهه تعطیلی و تخریب، عصر شنبه با حضور مسؤولان استانی و شهری و فعالان حوزه میراث فرهنگی بازگشایی شد.

زنگ خطر شیوع فشار خون در اصفهان به صدا درآمد
زنگ خطر شیوع فشار خون در اصفهان به صدا درآمد

معاون خدمات درمان مدیریت درمان استان اصفهان گفت: شیوع فشارخون برابر ۳۳.۶۸ درصد است یعنی از هر ۳ نفر اصفهانی یک نفر مبتلا به فشارخون بالاست.

احیای ریسباف نقطه عطفی برای میراث اصفهان است
احیای ریسباف نقطه عطفی برای میراث اصفهان است

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: بازگشایی و احیای ریسباف با هدف تبدیل آن به موزه منطقه‌ای، نقطه عطفی برای میراث اصفهان است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است