کد خبر : 276758
انتشار : ۱۴۰۲/۱۰/۰۷ - 15:31
دسته‌بندی : برگزیده ها، سیاسی
چاپ

نماینده مجلس: عملیات طوفان‌الاقصی معجزه‌ای بزرگ بود

نماینده عضو جبهه پایداری مجلس مدعی شد: اگر ما به معجزه پس از رسول الله معتقد بودیم، عملیات طوفان الاقصی که توسط حماس انجام شد حتماً معجزه‌ای بزرگ بود.

نماینده مجلس: عملیات طوفان‌الاقصی معجزه‌ای بزرگ بود

به گزارش سایت خبری مدارا؛ رسا نوشت: حجت‌الاسلام حسین جلالی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی از بلوغ تئوری تمدن بزرگ اسلامی بعد از چهل سال خبر داد و گفت: اکنون این تئوری بزرگ قابل عرضه به دنیا است؛ این تمدن بزرگ و نوین اسلامی ابعاد سه‌گانه ایدئولوژیک، تکنولوژیک و استراتژیک است.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: آیت‌الله مصباح یزدی در بخش علوم انسانی و اسلامی بعد اعتقادی و ایدئولوژیک این تمدن سازی، نقش عظیمی داشت؛ در بخش فناوری و پیشرفت علم بعد تکنولوژیک هم شتاب گسترده‌ای داشته‌ایم؛ نتیجه این شتاب آن بوده است که از رتبه‌های حدود ۲۵۰ به رتبه‌های تک رقمی رسیده‌ایم؛ در بخش حوزه تولید قدرت، اقتدار و دفاعی در بعد استراتژیک هم که پیشرفت‌های ایران اسلامی بر کسی پوشیده نیست.

وی درباره تولید قدرت ابراز داشت: امروز حماس خط مقدم تمدن بزرگ اسلامی است؛ تا به حال در دنیا هیچ عملیاتی مانند طوفان الاقصی نتوانسته این طور آبروی آمریکا و صهیونیسم بین‌الملل را ببرد؛ دفاع مقدس هشت ساله، حذف داعش و حتی زدن پایگاه عین الاسد آمریکا و هر جای دیگر که به آمریکا و صهیونیسم بین‌الملل ضربات اساسی وارد کردیم نتوانسته بود به این وضوح و عمق برای آن‌ها بی‌آبرویی به همراه داشته باشد؛ از این رو بود که رهبر معظم انقلاب فرمود خسارات این عملیات برای صهیونیسم بین‌الملل و آمریکا غیر قابل جبران و ترمیم است.

حجت‌الاسلام جلالی طوفان الاقصی را به عنوان سخت‌ترین ضربه وارده به رژیم صهیونیستی در طول ۷۵ سال گذشته ارزیابی کرد و گفت: هر چه صهیونیسم و استکبار جهانی در این سال‌ها بافته بودند پنبه شد؛ تمدنی که این‌ها را زمین زد در طول چهل سال به اینجا رسیده است؛ این کار مقاومت هماهنگ بود؛ در این سال‌ها هر محوری از مقاومت با عراق، سوریه، عربستان و مسائل دیگر درگیر بود و در این فرصت به صورت متحد و هماهنگ وارد عمل شد.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی نداشتن ساز و کار دولتی و قرارگاه مرکزی مشخص را در جبهه مقاومت، موجب سردرگمی آمریکا و طرفداران رژیم صهیونیستی عنوان کرد و اظهار داشت: این‌ها درباره نجبا، عصائب اهل حق، انصار الله و کتائب حزب الله نمی‌دانند با چه دولتی صحبت کنند؛ هر کدام رسماً می‌گویند فلان جا را ما زدیم این‌ها نمیدانند باید چکار کنند، چه کسی و کجا را بزنند.

وی جنگ حماس و اسرائیل را جنگ ایران و آمریکا توصیف کرد و ابراز داشت: ایران پشتیبان جبهه پیروز حماس و آمریکا پشتیبان جبهه شکست خورده اسرائیل است؛ نتانیاهو بهتر از همه فهمیده است که شکستش یعنی شکست جبهه غرب و اگر او برود، همه غرب شکست خورده‌اند؛ به این دلیل است که در یک هفته مقام‌های اول کشورهای آلمان، انگلیس، آمریکا و سه مرتبه وزیر امور خارجه آمریکا به تلاویو آمدند؛ برخی می‌گویند اگر بخواهید یک قالب پنیر از اروپا به خاورمیانه بفرستید یک ماه طول می‌کشد اما در ۲۴ ساعت کشتی‌های حمل سلاحشان در منطقه مستقر شد؛ آن هم به خاطر اینکه یک گروه کوچک محاصره شده از مقاومت عمل شد.

حجت‌الاسلام جلالی طوفان الاقصی را پیروز در جنگ‌های اطلاعاتی، سیاسی و نظامی توصیف کرد و افزود: آماده شدن یک سال و نیمه نیروهای حماس در کنار گوش هفت دستگاه اطلاعاتی دنیا، ورود ۱۲۰۰ نفر از ساعت ۵ صبح ۱۵ مهر تا ساعت ۱۲، اسیر گرفتن فرماندهان لشکر و گردان و آوردن اسیرهای بسیار به خاک غزه، در تاریخ بی‌سابقه بود؛ اگر ما به معجزه پس از رسول الله معتقد بودیم، طوفان الاقصی حتماً معجزه‌ای بزرگ بود.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی حرکت حماس و مقاومت در طوفان الاقصی را برنامه‌ریزی شده توصیف کرد و گفت: حماس و مقاومت نقطه شروع و نقطه پایان را می‌دانند، اما اسرائیل و آمریکا بی‌برنامه هستند؛ کشتن زنان و بچه‌ها در سرزمین سوخته نشان از بهم ریختگی جبهه دشمن است؛ بر خلاف آن، حماس فکر همه جای این جنگ را کرده است؛ رژیم صهیونیستی در باتلاقی دست و پا می‌زند که باعث بیشتر فرو رفتنش در منجلاب می‌شود.

وی توضیح داد: اگر اسرائیل روز اول مذاکره و اسرا را آزاد می‌کرد، کار به اینجا نمی‌رسید؛ اکنون رژیم صهیونیستی مانند کسی است که یک نفر را کشته و در راه فرار دیگران را نیز می‌کشد و بر جرم خود می‌افزاید.

حجت‌الاسلام جلالی حماس را در شرایطی توصیف کرد که چیزی برای از دست دادن ندارد و تصریح کرد: اسرائیل خیلی چیزها برای از دست دادن دارد؛ دیگر اسرائیلی نمی‌ماند، عادی‌سازی روابط صورت نخواهد گرفت، سرمایه‌گذاری از بین رفته است، واحد پول شِکِل از بین رفته است، بورس اسرائیل ریزش داشته و در نتیجه‌ای بسیار هولناک برای اسرائیل تا امروز یک میلیون و سیصد هزار نفر از سرزمین‌های اشغالی فرار کرده‌اند.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: نتانیاهو فهمیده است که اگر آتش بس کند از درون می‌پاشد و اگر آتش بس نکند از بیرون می‌پاشد؛ برای آن درون و بیرون فرقی ندارد بلکه زمان مرگش فرا رسیده است؛ بنابراین اینکه نمی‌آید به آتش بس تن بدهد، چون می‌بیند که در هر دو صورت نتیجه از بین رفتن اسرائیل است؛ این‌ها واقعاً قافیه را باخته‌اند و وضعیت برایشان فوق العاده سخت است.

اخبار مرتبط:
پیشنهاد وام و خودرو به نمایندگان مجلس در ازای رای دادن به ریاستِ قالیباف
پیشنهاد وام و خودرو به نمایندگان مجلس در ازای رای دادن به ریاستِ قالیباف

هنوز دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم برگزار نشده اما سطح تنش‌ها بین برخی جریانات اصولگرا و قالیبافی‌ها درباره ریاست بالا گرفته است و صحبت از اتهامات جدید در میان است.کامران غضنفری که جزو منتخبان تهران برای ورود به مجلس دوازدهم است در یادداشتی که اخیرا منتشر کرده، مدعی دادن وعده‌هایی از جنس وام و خودرو و عضویت در کمیسیون مورد علاقه در عوض رأی دادن به ریاست قالیباف شده است.

فکر می‌کنند با کُند کردن اینترنت، مَردم سراغ ابزار‌های داخلی می‌روند
فکر می‌کنند با کُند کردن اینترنت، مَردم سراغ ابزار‌های داخلی می‌روند

رئیس کمیسیون نوآوری و تحول و بهره وری اتاق بازرگانی، درباره تلاش وزارت ارتباطات برای اجرا صد درصدی شبکه ملی اینترنت اظهار داشت: ما چیزی به نام زیرساخت ملی اینترنت را نیاز داریم و در ذات خود چیز بدی نیست. مشکل اینجاست که یک طرز فکر اشتباهی وجود دارد که عده‌ای معتقدند باید اینترنت جهانی را محدود کنیم. طبق اسناد مرکز ملی فضای مجازی گفته شده است که حدوداً پهنای باند داخلی ۷۰ درصد و خارجی ۳۰ درصد باشد.

نماینده مجلس از تشکیل ستاد حجاب در کشور خبر داد
نماینده مجلس از تشکیل ستاد حجاب در کشور خبر داد

محمدتقی نقدعلی، عضو هیئت رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی، درباره نحوه برخورد با افراد بی‌حجاب طبق لایحه عفاف و حجاب گفت: در لایحه عفاف و حجاب که اگر مورد تایید نهایی شورای نگهبان قرار بگیرد مرحله اول را در قالب یک تذکر پیامکی با یک جریمه معلق قرار دادیم و در مرحله بعد اگر طرف اصرار بر کشف حجاب داشت جریمه قطعی خواهد شد و در مرحله سوم پروسه قضایی را تعریف کردیم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است