کد خبر : 276449
انتشار : ۱۴۰۲/۱۰/۰۵ - 23:18
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

معاون اجرایی رئیس‌جمهور:

اولویت دولت بکارگیری نیروی انسانی در تراز انقلاب اسلامی است

معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: اولویت کشور شناسایی و به کارگیری نیروی انسانی، مؤمن، کارآمد، متخصص، متعهد و در تراز انقلاب اسلامی است.

اولویت دولت بکارگیری نیروی انسانی در تراز انقلاب اسلامی است

به گزارش سایت خبری مدارا؛ محسن منصوری ظهر سه‌شنبه در بیست‌وششمین جشنواره شهید رجایی استان اصفهان در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، ضمن تسلیت شهادت سردار سیدرضی موسوی و با گرامیداشت یاد شهیدان ایران اسلامی با بیان اینکه جشنواره شهید رجایی برای بررسی مسیر تعالی مدیریتی کشور است، اظهار کرد: برای تحلیل صحیح فضای مدیریت کشور باید در گام نخست نقشه کلان انقلاب اسلامی را درک و تحلیل کنیم و سپس با شناسایی نقطه‌ای که در آن ایستاده‌ایم مسیر حرکت آینده و هدف اصلی را برنامه ریزی کنیم.

به نوشته مهر؛ وی ضمن اشاره به اینکه نقطه مطلوب رسیدن به تمدن اسلامی است، اظهار کرد: این قله و هدف را مقام معظم رهبری بارها تبیین و پنج گام تحقق این نقشه را تشریح کرده‌اند.

معاون اجرایی رئیس جمهور ادامه داد: اکنون در مرحله تحقق دولت اسلامی هستیم که به لطف خداوند متعال در حال تحقق است و به خوبی می‌دانیم که بخش اصلی دولت اسلامی کارگزاران هستند.

وی عنوان کرد: دو بال پر قدرت دولت اسلامی، کارگزاران و نظامات و فرایندها هستند که اگر همزمان و همسو با یکدیگر باشند به سمت تحقق دولت اسلامی حرکت خواهیم کرد.

منصوری گفت: در حوزه مدیریتی باید تحول ایجاد کنیم از این رو شناسایی و به کارگیری نیروی انسانی، مؤمن، کارآمد، متخصص، متعهد و در تراز انقلاب اسلامی اولویت کشور است.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور اظهار کرد: در این مسیر بایستی در مرحله شناسایی و گزینش، تربیت و آموزش و در شیوه‌های ارزیابی سرمایه‌گذاری و تحول ایجاد کنیم.

رویکرد ارزیابی‌ها در جشنواره شهید رجایی تغییر کرده است

منصوری خاطرنشان کرد: در این دولت، رویکرد ارزیابی‌ها در جشنواره شهید رجایی تغییر کرده است که جای تقدیر دارد.

وی تصریح کرد: هدف تنها این نیست که عنوان مبارک شهید رجایی بر این آئین گذاشته شود بلکه هدف اساسی رسیدن به یک مکتب مدیریتی کارآمد و در تراز انقلاب اسلامی است.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور ادامه داد: هدف از این جشنواره این است که مدیرانی که دارای شاخص‌های شهید والامقام رجایی هستند انتخاب شوند.

وی در خصوص شاخص‌های شناسایی مدیران برگزیده در جشنواره شهید رجایی، عنوان کرد: مکلف هستیم برای این جشنواره تابع شاخص‌های الگوی ایرانی اسلامی باشیم.

باید مراقب باشیم در بازی شاخص‌ها گرفتار نشویم

منصوری بیان کرد: باید مراقب باشیم در بازی شاخص‌ها گرفتار نشویم و گزارش گیری‌ها را نظام مند کنیم.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: شاخص‌های اسلامی و انقلابی باید در کنار شاخص‌های تخصصی و تجربی در یک بستر مد نظر قرار گیرد.

منصوری تصریح کرد: در شاخص ارزیابی مدیران باید افزایش سرمایه اجتماعی به صورت علمی، عمل سریع مومنانه و انقلابی، تقویت فضای انقلابی کشور و جبهه انقلاب نیز مد نظر قرار بگیرد.

وی با تأکید بر حضور فعال مردم در انجام امورات، گفت: دخیل کردن مردم و استفاده از ظرفیت‌های مردمی نیز جزو شاخص‌هایی است که باید لحاظ شود زیرا پیچیده‌ترین مسائل را می‌توان با حضور فعال مردم حل کرد.

منصوری بیان کرد: عزم مدیر برای خدمت رسانی نیز جزو شاخص‌هایی است که مد نظر قرار نگرفته و جای آن در شاخص‌ها خالی است.

اخبار مرتبط:
گرم‌شدن تدریجی هوای اصفهان در هفته نخست پاییز
گرم‌شدن تدریجی هوای اصفهان در هفته نخست پاییز

رییس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی اصفهان از دوباره گرم شدن تدریجی هوا به ویژه در نیمه شمالی استان تا اواسط هفته نخست مهر ماه خبرداد.

سهم عوارض آلایندگی شهر اصفهان داده نشده است
سهم عوارض آلایندگی شهر اصفهان داده نشده است

شهردار اصفهان گفت: سهم عوارض آلایندگی کلانشهر اصفهان طی ۲ سال اخیر رقمی بسیار ناچیز بوده و به درستی پرداخت نشده است.

بالاترین میزان مجاز افزایش نرخ سرویس مدارس اصفهان ۳۵ درصد است
بالاترین میزان مجاز افزایش نرخ سرویس مدارس اصفهان ۳۵ درصد است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: بالاترین افزایش نرخ کرایه سرویس مدارس ۳۵ درصد خواهد بود.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است