کد خبر : 276331
انتشار : ۱۴۰۲/۱۰/۰۵ - 11:22
دسته‌بندی : سیاسی
چاپ

رسانه اصولگرا: نظر رهبری درباره مجلس یازدهم مثبت است

سایت فردانیوز نزدیک به محمدباقر قالیباف ضمن انتقاد از روزنامه هم‌میهن نوشت: مجلس یازدهم نه تنها ضعیف نیست بلکه بارها مورد تمجید رهبری انقلاب قرار گرفته است.

رسانه اصولگرا: نظر رهبری درباره مجلس یازدهم مثبت است

به گزارش سایت خبری مدارا؛ سایت نزدیک به قالیباف، رئیس مجلس نوشت: روزنامه «هم‌میهن» یادداشتی منتشر کرده و در مقدمه آن سخن اخیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر نسبت مستقیم مشارکت بالا در انتخابات و تشکیل مجلس قوی را آورده است و نتیجه‌ای عجیب از آن استنباط کرده است؛ اینکه مجلس کنونی به دلیل مشارکت پایین مردم در انتخابات، ضعیف‌ترین مجلس بعد از انقلاب است! و بر همان دستور تشکیلاتی اصلاح‌طلبان مبنی بر تخریب مجلس پیش رفته است و مجلس کنونی را به نوعی عامل تحریم‌ها دانسته است. فارغ از آنکه این تخریب‌ها هیچ مبنای علمی ندارد و چه بسا عامل تحریم عملکرد دولت مورد حمایت اصلاح‌طلبان چه در امضای سندی بدون ضمانت اجرای به نام برجام و چه بعد از آن که هرگونه تسامحی را به خرج دادند تا شاید دل آمریکا را به دست بیاورند، اما موضوع فراتر از این حرف‌هاست. اصلاح‌طلبان وقتی می‌خواهند از سخن رهبری استفاده کنند هم دچار بی‌بصیرتی‌اند و راه را اشتباه می‌روند. آنها سخن درست و اصولی رهبر انقلاب را می‌آورد که باید مشارکت بالا باشد اما نمی‌گویند که از قضا رهبر انقلاب بارها و بارها از همین مجلس یازدهم چه تعاریفی کرده‌اند.

بسیار عجیب است که اصلاح‌طلبان با دانستن نظرات رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره مجلس یازدهم این مجلس را «ضعیف‌ترین» مجلس بعد از انقلاب می‌نامند. نظر رهبر انقلاب شاید به هیچ مجلسی در تاریخ انقلاب اسلامی این میزان مثبت نبوده است که به مجلس یازدهم مثبت است و حتما نمایندگان مجلس نظرات معظم‌له را مایه افتخار خود می‌دانند و می‌کوشند همان‌طور که ایشان امر کردند، انقلابی باقی بمانند اما اصلاح‌طلبان باید پاسخ دهند که آنها چه‌طور می‌خواهند در خط انقلاب و رهبری باقی بمانند یا صرفا دنبال سیاسی‌بازی خود هستند؟!

اخبار مرتبط:
حمله تازه رائفی‌پور به قالیباف و شمخانی I ببینید
حمله تازه رائفی‌پور به قالیباف و شمخانی I ببینید

ویدئویی از حمله تند رائفی پور به قالیباف و شمخانی را در فضای مجازی جنجالی شد.

نماینده، ولی فقیه در سپاه: حتی یهودیان آزاده انقلاب اسلامی باید آنها را نجات بدهد
نماینده، ولی فقیه در سپاه: حتی یهودیان آزاده انقلاب اسلامی باید آنها را نجات بدهد

حجت الاسلام حاجی صادقی گفت: شعار‌هایی که ما یک عمر فریاد می‌زدیم امروز دانشجویان غربی در قلب کشورهایشان تکرار می‌کنند. حتی یهودیان آزاده هم میدانند نجاتشان با انقلاب اسلامی است.

نظام‌الدین موسوی: من نگفتم نمایندگان خودروی شاسی‌بلند نگرفته‌اند
نظام‌الدین موسوی: من نگفتم نمایندگان خودروی شاسی‌بلند نگرفته‌اند

موسوی گفت: در همان ایام مطرح شد که فلانی ماجرای فیدلیتی را تکذیب کرده و گفته چنین چیزی نبوده است. اولا بنده جمع بندی تصمیم هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی را به بیرون منتقل کردم و بر خلاف اینکه گفتند نظام الدین موسوی گفته که اصلا فیدلیتی در مجلس گرفته نشده است، من این را نگفتم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است