کد خبر : 276318
انتشار : ۱۴۰۲/۱۰/۰۵ - 10:52
دسته‌بندی : ورزشی
چاپ

انتقال علی قلی‌زاده به پرسپولیس کذب محض است

ایجنت رسمی علی قلی‌زاده به شایعه پیشنهاد پرسپولیس به ستاره تیم ملی واکنش نشان داد.

انتقال علی قلی‌زاده به پرسپولیس کذب محض است

به گزارش سایت خبری مدارا؛ خبرورزشی نوشت: مدیریت باشگاه پرسپولیس شدیدا از اینکه به او لقب پرز بدهند استقبال می‌کند و به این خاطر اطرافیان او از حضور علی قلی‌زاده برای تماشای بازی پرسپولیس و شمس‌آذر قزوین نهایت استفاده را بردند و شایعه احتمال حضور این بازیکن در جمع قرمزها هم مطرح شد. به هر حال در روزهایی که درویش صندلی خود را لرزان می‌بیند، این شایعات می‌تواند حداقل برای او خوب باشد. امیرهوشنگ سعادتی، ایجنت رسمی قلی‌زاده درهمین رابطه به گفتگو پرداخت.

ایجنت رسمی قلی‌زاده درهمین راستا گفت: «علی قلی‌زاده بازیکن تیم لخ‌پوزنان لهستان است و این باشگاه در تابستان امسال رقم سنگینی را برای جذب علی پرداخت کرد، در این شرایط از اینکه صحبت از حضور او در فوتبال ایران می‌شود تعجب می‌کنم. تمام شایعات مطرح شده در مورد انتقال قلی‌زاده به پرسپولیس را قویا تکذیب می‌کنم و علی در حال حاضر تمام تمرکزش حضور موفق با تیم ملی در جام ملت‌ها است و بعد از آن هم به لهستان باز خواهد گشت. هر صحبتی غیر از این شنیدید را باور نکنید.»

اخبار مرتبط:
روزنامه اصولگرا: آینده استقلال و پرسپولیس به شدت با خطر روبه‌روست
روزنامه اصولگرا: آینده استقلال و پرسپولیس به شدت با خطر روبه‌روست

روزنامه جوان نوشت: ظاهراً اتفاقاتی که نگران به وقوع پیوستن آن‌ها بعد از واگذاری دو تیم پرسپولیس و استقلال بودیم، خیلی زودتر از آنچه منتظرشان بودیم در حال وقوع هستند.

واعظ‌آشتیانی:  واگذاری باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج فارس شاید مشکل‌ساز شود
واعظ‌آشتیانی: واگذاری باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج فارس شاید مشکل‌ساز شود

امیررضا واعظ آشتیانی، از مدیران سابق استقلال، درباره واگذاری استقلال به هلدینگ خلیج فارس و چالش‌های تحریمی این مجموعه گفت: من بعید می‌دانم مشکلی برای فعالیت ایجاد شود. الان کل کشور ما تحریم است؛ ما هم در حال انجام دادن کار‌هایمان هستیم. در حوزه ورزش فقط فیفا و ای. اف. سی پول ما را بلوکه کرده‌اند که آن هم به علت چالش بانکی است. فعالیت ورزشی ایران منعی ندارد.

پلیس با کمک حراست وزارت ورزش در ورزشگاه‌های کشور دوربین هوشمند نصب می‌کند
پلیس با کمک حراست وزارت ورزش در ورزشگاه‌های کشور دوربین هوشمند نصب می‌کند

فرمانده تیپ ویژه تهران بزرگ با تاکید بر اینکه به‌روزرسانی سیستم‌های نظارتی و زیرساخت‌های موجود در استادیوم‌های ورزشی یک امر مهم و حیاتی در برقراری و تامین امنیت در ورزشگاه های کشور است، گفت: نصب دوربین‌های هوشمند توسط پلیس در ورزشگاه‌ها کمک شایانی در رسیدن به این هدف مهم می‌کند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است