کد خبر : 276265
انتشار : ۱۴۰۲/۱۰/۰۴ - 21:58
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

فوت راننده ۱۸ ساله بی ام دبلیو در تصادف با درخت

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی اصفهان گفت: برخورد خودرو بی ام دبلیو با درخت در خیابان هزارجریب منجر به فوت یک نفر از سرنشینان آن و مصدومیت سه نفر دیگر شد.

فوت راننده ۱۸ ساله بی ام دبلیو در تصادف با درخت

به گزارش سایت خبری مدارا؛ علی‌اصغر زارع، رئیس پلیس راهور اصفهان اظهار داشت: ساعت یک و ۴۰ دقیقه بامداد دوشنبه ۴ دی ماه حادثه برخورد یک دستگاه خودرو بی ام دبلیو به همراه چهار سرنشین با جداول و درختان وسط خیابان هزار جریب گزارش شد.

به نوشته فارس؛ وی با اشاره به حضور پلیس و کارشناسان راهور در محل حادثه گفت: در این حادثه راننده ۱۸ ساله خودرو فوت و سه سرنشین دیگر مصدوم شدند.

زارع تصریح کرد: عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه از سوی کارشناسان پلیس راهور علت حادثه اعلام شد.

سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان نیز در این رابطه اعلام کرد: مقارن ساعت یک و ۴۰ دقیقه بامداد دوشنبه ۴ دی ماه یک مورد تصادف و محبوسی سرنشینان در خودرو به مرکز فرماندهی آتش نشانی اعلام شد که بلافاصله اکیپ ایستگاه‌ ۱۲ و ایستگاه ۵ به همراه خودرو حامل تجهیزات نجات به محل حادثه اعزام شدند.

در این حادثه یک دستگاه خودرو بی ام دبلیو به همراه چهار سرنشین به شدت با جداول و درختان وسط خیابان برخورد کرده و هر چهار سرنشین در خودرو محبوس و گرفتار شده بودند.

با حضور آتش نشانان هر چهار سرنشین محبوس شده با استفاده از تجهیزات نجات و ست هیدرولیک از خودرو خارج شدند ولی یکی از سرنشینان که جوانی مذکر بود در همان لحظات ابتدایی و به دلیل شدت جراحات در دم جان باخته بود و سه نفر دیگر دچار مصدومیت شدید شده بودند.

یک نفر فوتی پس از تائید عوامل اورژانس، تحویل عوامل انتظامی شد و سه نفر دیگر، پس از اقدام‌های اولیه درمانی توسط عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال یافتند.

اخبار مرتبط:
نرخ بیکاری در اصفهان از ابتدای دولت سیزدهم بیش از ۲/۵ درصد کاهش یافت
نرخ بیکاری در اصفهان از ابتدای دولت سیزدهم بیش از ۲/۵ درصد کاهش یافت

استاندار اصفهان گفت: نرخ بیکاری در استان با راه‌اندازی واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال، با بیش از ۲.۵ درصد کاهش از ۱۲.۶ درصد در ابتدای دولت سیزدهم به ۹.۸ درصد در اسفند سال گذشته رسید.

تکمیل کمربندی جنوب غرب اصفهان نیازمند ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است
تکمیل کمربندی جنوب غرب اصفهان نیازمند ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان فلاورجان گفت: تکمیل کمربندی جنوب غرب اصفهان و پل آبنیل به بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

موانع غیرضروری در فرآیند ثبت‌نام دانش‌آموزان رفع شوند
موانع غیرضروری در فرآیند ثبت‌نام دانش‌آموزان رفع شوند

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: باید با دید مردم به مسائل و مشکلات آن‌ها نگاه کرد و موانع غیرضروری در مسیر ثبت‌نام دانش‌آموزان را از بین برد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است