کد خبر : 276227
انتشار : ۱۴۰۲/۱۰/۰۴ - 19:30
دسته‌بندی : برگزیده ها، سیاسی
چاپ

محمدعلی پورمختار: اصلاح‌طلبان جمهوری‌خواه نیستند

نماینده مجلس دهم مدعی شد: اصلاح طلبان به جای یأس آفرینی در جامعه و فراهم آوردن زمینه عدم مشارکت باید مشوق مردم به حضور فعال در صحنه انتخابات باشند اما وقتی چنین نمی کنند ثابت می کنند جمهوری خواه نیستند و فقط به تحقق اهداف سیاسی خود می اندیشند.

محمدعلی پورمختار: اصلاح‌طلبان جمهوری‌خواه نیستند

به گزارش سایت خبری مدارا؛ فردانیوز نوشت: رهبری انقلاب در سخنرانی اخیرشان انتخابات ۱۱ اسفند را بسیار مهم، تعیین‌کننده و زمینه‌ساز تحول خواندند و با تبیین اهمیت مجلس شورای اسلامی در حل مشکلات موجود و تعیین مسیر حرکت کشور، تأکید کردند «ملت خود را برای برگزاری انتخابات به بهترین شکل یعنی همراه با ۴ خصوصیت مشارکت قوی‌ و پرشور، رقابت واقعی جناح‌ها و دیدگاه‌های مختلف، سلامت حقیقی و امنیت کامل آماده کند.»

محمدعلی پورمختار درباره اهمیت مشارکت مردم در انتخابات مجلس گفت: انتخابات مظهر و نماد جمهوریت است؛ گروهی از اصلاح طلبان و کسانی که به ظاهر خود را دلسوز جمهوریت نشان می دهند و دائم می خواهند خود را نگران سرنوشت جمهوریت در ایران معرفی کنند؛ به جای تشویق مردم به مشارکت در انتخابات، راه دیگری در پیش گرفته اند.

وی راه تقویت جمهوریت از مشارکت در انتخابات و تقویت صندوق رأی می گذرد، افزود: اصلاح طلبان به جای یأس آفرینی در جامعه و فراهم آوردن زمینه عدم مشارکت باید مشوق مردم به حضور فعال در صحنه انتخابات باشند اما وقتی چنین نمی کنند ثابت می کنند جمهوری خواه نیستند و فقط به تحقق اهداف سیاسی خود می اندیشند.

پورمختار با اشاره به تناقض دیگری در مواضع انتخاباتی اصلاح طلبان تأکید کرد: آقایانی که ادعای تحول خواهی دارند راهش صندوق رأی است تا با حضور در مجلس از دو اهرم نظارت و قانونگذاری برای قرار دادن قطار اداره صحیح کشور بر ریل تحول اقدام کنند.

وی ادامه داد: امروز کسانی که دم از تحریم انتخابات و قهر از صندوق رأی می زنند، به معنای دقیق کلمه مخالف تحول در کشور هستند. اینکه عده ای تصور کنند فقط آنها مشکلات کشور را می دانند، قطعا این طور نیست. همه از مشکلات آگاهی دارند و می توانند از این مشکلات احصاشده شاهنامه بنویسند، منتها این هنر نیست. هنر این است که راه حل ارائه دهند. راه حل مشکلات نیز اقدام از مسیر قانونی انتخابات است تا مجلسی توانمند روی کار آید که بتواند مشکلات را تدبیر کند.

پورمختار گفت: اگر مجلسی توانمند برآمده از انتخابات پرشور تشکیل شود، می تواند راه حل های خود را در قالب قانون بیاورد و با نظارت کامل بر دستگاه های اجرایی باعث ایجاد تحول در اداره کشور شود.

اخبار مرتبط:
معاون رئیسی: انتخابات دور دوم مهم است چون می‌تواند روی انتخاب هیأت رییسه تاثیر بگذارد
معاون رئیسی: انتخابات دور دوم مهم است چون می‌تواند روی انتخاب هیأت رییسه تاثیر بگذارد

معاون رییس جمهور در امور مجلس گفت: ۴۵ نماینده مجلس در دور دوم انتخابات مشخص می‌شوند، تأثیر آنها می‌تواند در مجلس، هیأت رییسه و کمیسیون‌های آن بسیار مهم باشد.

چمران: قراردادهای زاکانی محرمانه است، انتشار آن مشکل امنیتی دارد
چمران: قراردادهای زاکانی محرمانه است، انتشار آن مشکل امنیتی دارد

رئیس شورای شهر تهران گفت: قراردادهای شهردار تهران در چین محرمانه بوده و انتشار آن مشکل امنیتی دارد. این قراردادها زیر نظر متخصصین وزارت امور خارجه و بانک مرکزی منعقد شده است.

ئیس پلیس فتا: لایو‌های مستهجن و تولید محتوای مبتذل و مدلینگ در اینستاگرام را شناسایی می‌کنیم
ئیس پلیس فتا: لایو‌های مستهجن و تولید محتوای مبتذل و مدلینگ در اینستاگرام را شناسایی می‌کنیم

سردار وحید مجید رئیس پلیس فتای فراجا از اجرای طرح برخورد با جرایم اخلاقی و مغایر با شئونات اسلامی، اجتماعی و فرهنگی شامل لایوهای مستهجن، تولید محتوای مبتذل و مدلینگ در فضای مجازی خبر داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است