کد خبر : 276064
انتشار : ۱۴۰۲/۱۰/۰۳ - 20:21
دسته‌بندی : برگزیده ها، سیاسی
چاپ

روزنامه نزدیک به سپاه: انتشار خبر فساد چای دبش بزرگنمایی بود / می‌خواهند حال مردم را ناخوش کنند

روزنامه حامی دولت نوشت: خبر فساد چای دبش و تیتر شدن آن در رسانه‌های داخلی و خارجی آن هم با بزرگنمایی رسانه‌ای بدون درک شرایط جامعه، از همان دسته خبر‌هایی است که ذهن افکار عمومی را در آستانه انتخابات مشوّش کرده است.

روزنامه نزدیک به سپاه: انتشار خبر فساد چای دبش بزرگنمایی بود / می‌خواهند حال مردم را ناخوش کنند

به گزارش سایت خبری مدارا؛ روزنامه جوان، نزدیک به سپاه انتشار اخبار مربوط به فساد چای دبش را «بزرگنمایی» دانسته است.

جوان نوشت: این روز‌ها که چیزی بیشتر از دو ماه به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در اسفند ماه باقی نمانده، اخباری منتشر می‌شود که اعتماد عمومی مردم را نشانه رفته است. در حالی که رزمندگان جبهه مقاومت در غزه با دشمن صهیونیستی، جنگ تن به تن دارند و روزانه ده‌ها زن و کودک مسلمان در زیر فشار و بمباران رژیم کودک کش صهیونیستی به شهادت می‌رسند و رزمندگان مقاومت از یمن گرفته تا عراق، لبنان و فلسطین در حال تغییر جغرافیای منطقه هستند، انتشار برخی اخبار داخلی حال مردم را ناخوش می‌کند. خبر فساد چای دبش و تیتر شدن آن در رسانه‌های داخلی و خارجی آن هم با بزرگنمایی رسانه‌ای بدون درک شرایط جامعه، از همان دسته خبر‌هایی است که ذهن افکار عمومی را در آستانه انتخابات مشوّش کرده است.

این روزنامه افزوده است: مردم با انتشار این دسته اخبار این سؤال را از مسئولان می‌کنند اگر درمان دردمان نیستید، نمک بر زخم مان نباشید و بگذارید کشور آرام باشد. اگر مسئولان صلاح ملک را می‌پسندیدند، باید می‌دانستند که روان مردم را نباید بازیچه اخبار ضدونقیض و ناقص خود کنند. رفتار برخی افراد غیرمسئولیت پذیر و بعضا مغرض که رسانه‌های دشمن و رقبای نه چندان همراه اصلاح‌طلب که همواره پیشقراول انتشار اخبار دروغ در کنار اخبار درست بوده‌اند، نشان می‌دهد آن‌ها بیش از آنکه دلسوز مردم باشند، همان‌گونه که چند ماه است بر طبل تحریم انتخابات می‌کوبند، هدفی جز سرد کردن تنور انتخابات و ایجاد ناامیدی در مردم ندارند.

اخبار مرتبط:
نوری‌قزلجه: اختصاص ردیف اعتباری برای سفر رئیس‌جمهور بدعت است و خلاف عدالت
نوری‌قزلجه: اختصاص ردیف اعتباری برای سفر رئیس‌جمهور بدعت است و خلاف عدالت

یک نماینده مجلس به اختصاص بودجه میلیاردی برای سفرهای ابراهیم رئیسی اعتراض کرد.

نماینده مجلس: تعطیلی شنبه خلاف اسلام است
نماینده مجلس: تعطیلی شنبه خلاف اسلام است

احمدحسین فلاحی مدعی شد: «در فرهنگی دینی ما ،تعطیلی شنبه نداریم. جمعه را تعطیل کرده‌اند چون آداب خاصی دارد. تعطیلی جمعه هم به این دلیل است که هم به آداب این روز و هم به کارهای دیگرشان برسند.»

با وثیقه ۵ میلیاردی مهدی افشارنیک موافقت نشد
با وثیقه ۵ میلیاردی مهدی افشارنیک موافقت نشد

انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان تهران، با انتشار بیانیه‌ای خواستار روشن شدن وضعیت مهدی افشارنیک روزنامه‌نگار اقتصادی شد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است