کد خبر : 276060
انتشار : ۱۴۰۲/۱۰/۰۳ - 20:37
دسته‌بندی : برگزیده ها، سیاسی
چاپ

رسانه نزدیک به اصولگرایان سنتی، شریان را تهدید کرد

سایت نزدیک به شورای وحدت جریان شریان را برادر معنوی جبهه پایداری توصیف کرد و نوشت بزودی مسائل دیگری درباره این جریان را عیان خواهد کرد.

رسانه نزدیک به اصولگرایان سنتی، شریان را تهدید کرد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ نامه نیوز رسانه نزدیک به شورای وحدت و جامعه روحانیت مبارز با انتشار مطلبی نوشت: موسم انتخابات که می رسد مشی و هویت سیاسی افراد و جریان ها را  می توان بهتر از همیشه شناخت .
در چند روز اخیر که بحث های انتخاباتی بالا گرفته تاکید بر مساله وحدت میان اصولگرایان یک خط مرکزی در میان دلسوزان این جریان بوده است .چهره های اصیل و ریشه دار اصولگرا در همین چند روز بارها بر مساله وحدت تاکید کرده اند و نسبت به جریان های تک رو و جدایی افکن در جناح هشدار داده و روشنگری کرده اند.
نامه نیوز هم در همین راستا در قالب مصاحبه ها و گزارش های متعدد تلاش کرده در این زمینه روشنگری کند . از جمله آنها دو گزارش متوالی نامه نیوز در مورد شریان است که اتفاقا در مورد نوع تحرکات جدایی افکنانه میان اصولگرایان و البته هویتش که حرف و حدیث های فراوانی در مورد ارتباطاتش با یک وزیر کابینه مطرح است هشدار داده شده .

نکته قابل توجه اما نحوه مواجهه این جریان با این نوع از روشنگری های رسانه ای است.

امروز در کانال این تشکیلات شبه دولتی گزارش نامه نیوز به شکل گزینشی منتشر شده است . شریانی ها که برادران معنوی پایداری هستند اقدام به خالص سازی گزارش مذکور کرده و آن را به شکل متنی در قالب ستایش از خود در آورده اند.

ببینید:

photo_2023-12-21_23-03-51

و البته کار به همین جا ختم نشده و این خرسندی خود ساخته آنقدر هیجان انگیز بوده که یک عضو شورای مرکزی این تشکیلات شبه دولتی حتی این متن خالص سازی شده را استوری کرده است.

ببینید :

photo_2023-12-21_22-08-13

نامه نیوز ضمن توصیه به تشکیلات شریان برای حفظ آبروی اصولگرایی که از اصول اولیه آن راستگویی و درست گویی است این وعده را به مخاطبان خود می دهد که در روزهای آینده گزارش ها و گفت و گوهای بیشتری در مورد هویت اصلی شریان ، پدید آورندگان آن و آسیب های این گروه های تجزیه طلب در میان اصولگرایان تهیه و منتشر خواهد کرد .

اخبار مرتبط:
امام جمعه رشت: بیداری دانشجویان جهان حاصل روشنگری رهبری است
امام جمعه رشت: بیداری دانشجویان جهان حاصل روشنگری رهبری است

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه بیداری دانشجویان در دانشگاه‌های غرب و آمریکا نتیجه دوراندیشی مقام معظم رهبری است که سال‌ها قبل برای جوانان اروپایی و آمریکایی نامه نوشت، ادامه داد: امام جامعه ما ۱۰ سال پیش خطاب به جوانان اروپا و آمریکا چهره پردازی سخیف بین دانشجویان و واقعیت سد عاطفی و ایران هراسی و اسلام هراسی ارا تشریح کردند.

امام جمعه قم: در اسرائیل تظاهر کنندگان تصویر رهبر معظم انقلاب را حمل کردند و شعار دادند ما را از دست نتانیاهو نجات دهید
امام جمعه قم: در اسرائیل تظاهر کنندگان تصویر رهبر معظم انقلاب را حمل کردند و شعار دادند ما را از دست نتانیاهو نجات دهید

امام جمعه قم گفت: اقدام دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا یادآورد تدبیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی است که در سالهای اخیر برای جوانان آمریکا و اروپا دو نامه نوشتند و در این نامه‌ها در برقراری تعامل فرهنگی مخاطب خود را جوانان قرار دادند و تلاش شد تا راهبرد بیداری در غرب پدید آید.

امام جمعه تهران: در راهبرد دفاعی ایران، توسعه و گسترش جنگ تعریف نگردیده است
امام جمعه تهران: در راهبرد دفاعی ایران، توسعه و گسترش جنگ تعریف نگردیده است

خطیب موقت نماز جمعه تهران عنوان کرد: ایران در این عملیات محدود، قدرت فرماندهی خود را در هدایت پیچیده‌ترین، گسترده‌ترین و پیشرفته‌ترین عملیات پهپادی و موشکی در بالاترین سطح از دقت به نمایش گذاشت.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است