کد خبر : 275812
انتشار : ۱۴۰۲/۱۰/۰۲ - 11:43
دسته‌بندی : اقتصادی
چاپ

چه بانک‌هایی تا چه مبلغی وام خودرو می‌دهند؟ / جدول

اکثریت بانکهای ایران مبالغی را در قالب وام خرید خودرو به مشتریان پرداخت می‌کنند. در این مطلب جزئیات مبلغ و شرایط دریافت تسهیلات خرید خودرو را ذکر کرده‌ایم.

چه بانک‌هایی تا چه مبلغی وام خودرو می‌دهند؟ / جدول

به گزارش سایت خبری مدارا؛ تکراتو نوشت: با وجود اینکه تعداد خودروهای موجود در سطح کشور و تعداد مالکین خودرو روز به روز افزایش می‌یابد، اما افراد بسیار زیادی وجود دارند که هنوز از نعمت داشتن خودرو بی بهره‌اند. بهتر است بدانید که اکثر بانکها امکان پرداخت وام خرید خودرو در مبالغ و شرایط مختلف را دارند. از این رو در این مطلب قصد داریم به معرفی این بانکها و ذکر شرایط و بازپرداخت تسهیلات خودرو بپردازیم.

شرایط اعطای وام خرید خودرو

خرید خودرو برای افرادی که هیچ خودرویی تاکنون نداشته‌اند بسیار کار دشواری به نظر می‌رسد. این افراد با شیوه‌های مختلف مبالغی را پس‌انداز و یا با دریافت وام‌های مختلف سعی می‌کنند خودرویی برای خود تهیه کنند. برخی بانکهای کشور نیز طرح تسهیلاتی با عنوان نسهیلات خرید خودرو ارائه داده‌اند که بسته به شرایط به مشتریان خود اعطا می‌کنند.

مشتریان نیز بسته به مبلغ خودرو و سرمایه مورد نظر خود می‌توانند اقدام به دریافت وام خودو بکنند. اما سقف وام خودرو برای خر بانک متفاوت است و هرکدام مبالغ متفاوتی را برای این طرح در نظر گرفته‌اند. پایین‌ترین مبلغ وام خودرو ۱۵ میلیون تومان است و بیشترین مبلغ نیز ۳۰۰ میلیون تومان است. همچنین سود وام خرید خودرو و مدت بازپرداخت هرکدام نیز متفاوت است. در ادامه شرایط و مبلغ تسهیلات خرید خودرو را مشده می‌کنید:

نام بانک سقف مبلغ وام (تومان) حداکثر زمان بازپرداخت (ماه) سود (درصد)
سامان ۱۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ۳۶ ۱۸
تجارت ۱۴۰.۰۰۰.۰۰۰ ۳۶ ۱۸
شهر ۱۵.۰۰۰.۰۰۰
ملت ۷۰.۰۰۰.۰۰۰ ۶۰ ۱۸
رفاه ۱۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ۴۸ ۱۸
سپه ۵۰.۰۰۰.۰۰۰ ۳۶ ۱۸
صادرات ۲۰.۰۰۰.۰۰۰ ۳۶ ۱۸
ملی ۵۰.۰۰۰.۰۰۰ ۳۶ ۱۸
پارسیان ۳۰.۰۰۰.۰۰۰ ۶۰ ۱۸
رسالت ۳۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ۶۰ ۲
مهر ایران ۲۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ۶۰ ۴
ایران‌زمین ۳۰۰.۰۰۰.۰۰۰

اخبار مرتبط:
یک اقتصاددان: زیست اقشار کم درآمد اسمش زِندگی کردن نیست / مشکلات مردم دارد به مرحله انفجار می‌رسد
یک اقتصاددان: زیست اقشار کم درآمد اسمش زِندگی کردن نیست / مشکلات مردم دارد به مرحله انفجار می‌رسد

یک کارشناس اقتصاد مسکن گفت: زمانی خواهد رسید که برخی مسئولان ما نسبت به گرفتاری های مردم از جمله مسکن، متقاعد شوند و بپذیرند که باید برای رفع آن، فکری کنند؛ چرا که جبر زمان مسئولان ما را بیدار خواهد کرد و امیدوارم هر چه زودتر بیداری اتفاق بیافتد.

شرکت های بازرگانی راهکاری برای افزایش تولید لوله‌های پلی اتیلن
شرکت های بازرگانی راهکاری برای افزایش تولید لوله‌های پلی اتیلن

بازار لوله پلی اتیلن در ایران به عنوان یکی از بازارهای مهم صنایع پتروشیمی و پلیمری در کشور شناخته می شود. لوله های پلی اتیلن به عنوان یکی از محصولات پلیمری مورد استفاده در صنایع مختلف از جمله آب و فاضلاب ، نفت و گاز ، کشاورزی و‌ ساخت و ساز استفاده می شوند.

قیمت دلار، طلا و سکه امروز ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
قیمت دلار، طلا و سکه امروز ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت دلار، طلا و سکه در بازار امروز ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ را در جداول زیر ببینید.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است