کد خبر : 274985
انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۲۵ - 10:44
دسته‌بندی : سیاسی
چاپ

وزیر کشور: تروریست‌ها دیگر آرامش نخواهند داشت

وزیر کشور گفت: تروریست‌ها به فرمان تروریست‌های جهانی اقدام به شهادت جوانان عزیزمان کردند و بدانند هرگز نمی‌توانند از دست رزمندگان ما فرار کنند.

وزیر کشور: تروریست‌ها دیگر آرامش نخواهند داشت

به گزارش سایت خبری مدارا؛ ایسنا نوشت: احمد وحیدی در مراسم تشییع ۱۱شهید حادثه تروریستی راسک اظهار داشت: تروریست ها خواستند با اختلاف انداختن بین شیعه و سنی جامعه را به آشوب بکشند اما جوانان ما با ایثار دوشادوش هم پای امنیت کشور ایستادند، تروریست های کوردل بدانند که تقاص سختی پس خواهند داد.

وی ادامه داد: سبز پوشان و مدافعان امنیت ما با رشادت و از خودگذشتگی در مقابل تروریست های کوردل و قسم خورده‌ ملت ایران ایستادند و از کیان وطن دفاع کردند. دشمنان بدانند تقاص این جنایت را پس خواهند داد.

وزیر کشور افزود: تروریست ها دیگر آرامش نخواهند داشت. این تروریست‌ها به فرمان تروریست‌های جهانی اقدام به شهادت جوانان عزیزمان کردند و بدانند هرگز نمی‌توانند از دست رزمندگان ما فرار کنند.

وحیدی تصریح کرد: شعیه و سنی یکپارچه در دفاع  از آرمان‌های انقلاب با هم هستند و دشمنان نمی‌توانند در این سد پولادین رخنه کنند.

وی با بیان اینکه این جوانان عزیز به دست شقی‌ترین افراد روی زمین به شهادت رسیدند، گفت: شهادت این ۱۱ شهید را به همه ملت ایران تسلیت و تبریک می‌گویم.

وحیدی تصریح کرد: تروریست‌ها بدانند که آزموده را آزمودن ‌خطاست؛ فراجا شهدای زیادی را در راه ایران اسلامی تقدیم کرده ‌و برای دفاع از ایران همچنان شهید تقدیم خواهد کرد.

اخبار مرتبط:
نماینده مجلس ششم: ریاست مجلس لزوما در مجلس تعیین نمی‌شود
نماینده مجلس ششم: ریاست مجلس لزوما در مجلس تعیین نمی‌شود

آیتی گفت: رویکرد مجلس آینده تقریبا شبیه به همین مجلس کنونی خواهد بود و به نظرم بر سر ریاست مجلس تندروها با قالیباف به جای رقابت معامله می‌کنند.

ادعای رئیسی: گشت ارشاد مدیران باید در دستورکار وزرا باشد
ادعای رئیسی: گشت ارشاد مدیران باید در دستورکار وزرا باشد

رئیس دولت سیزدهم مدعی شد: آنچه از ابتدای دولت نیز تحت عنوان گشت ارشاد مدیران مطرح شد تاکیدی بر اهمیت موضوع نظارت درون سازمانی بر عملکردها، پیش از نظارت و بازرسی از سوی دیگر نهادها بود که باید به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد.

حاجی‌بابایی: امسال در خصوص جداول بودجه کار انقلابی کرده‌ایم
حاجی‌بابایی: امسال در خصوص جداول بودجه کار انقلابی کرده‌ایم

نماینده استان همدان گفت: آقای زنگنه باید در برابر تهمتی که به مجلس زدند پاسخگو باشند چرا که اظهارات ایشان بی انصافی بود و حتی جداول را هم ندیده‌اند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است