کد خبر : 274515
انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۲۱ - 12:27
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

مدیرعامل سازمان آتش نشانی کاشان خبر داد؛

ثبت ۲۶۸ حریق و حادثه در کاشان در آبان ماه امسال

مدیرعامل سازمان آتش نشانی کاشان گفت: آبان ماه امسال با ۲۶۸ حریق و حادثه سپری شد.

ثبت ۲۶۸ حریق و حادثه در کاشان در آبان ماه امسال

به گزارش سایت خبری مدارا؛ سیدمصطفی محتشمیان در جمع خبرنگاران با اشاره به وقایع و حوادث آبان ماه امسال اظهار داشت: در آبان ماه سال جاری آتش نشانان در ۲۶۸ مورد عملیات شامل ۶۸ مورد آتش سوزی، ۱۱۴ مورد حادثه و ۸۶ مورد خدمات ایمنی، حضور فعال داشته و اقدامات لازم در جهت امداد رسانی به موقع و موثررا انجام داده اند

به نوشته مهر؛ وی ناایمنی دربرافروختن آتش واتصالی برق را بیشترین عامل آتش سوزیهای ماه گذشته اعلام کرد و ابراز داشت: پرسنل بخش عملیات سازمان در ۱۱۴ مورد حادثه شرکت داشته که می توان به حوادث تصادفات، سقوط درچاه و از درتفاعات، نجات محبوسین درمنزل وخودرو، آسانسور و بالابر و رفع خطرجانوران گزنده اشاره کرد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی کاشان تصریح کرد: خوشبختانه هیچگونه فوتی در عملیات های آبان ماه ۱۴۰۲ ثبت نشده است.

وی خاطرنشان کرد: با اضافه آتش نشانان در حوادث جان ۹۹ نفر را در عملیات ها نجات داده و ۲۷ مصدوم نیز به مراکز درمانی منتقل شده است.

محتشمیان با اعلام ۱۱۵ مورد استقرار تیم های احتیاط از حریق و حادثه سازمان در سطح شهرستان به مناسبت های ملی و مذهبی در مدت مذکور گفت: در این مدت چهار هزار و ۹۴۰ تماس با شماره ۱۲۵ مرکز ستاد فرماندهی آتش نشانی صورت گرفته که در نتیجه تیم های اطفاءحریق و یا امداد نجات سازمان آتش نشانی به محل های مورد نظر در اولین فرصت اعزام شده اند.

وی همچنین از شروع به ساخت هشتمین ایستگاه آتش‌نشانی در دوره جدید شهرداری درکاشان خبر داد و افزود: این ایستگاه در جنب میدان قاضی اسدالله طبق بررسی و مطالعات صورت گرفته، جانمایی و طراحی ویژه ایستگاههای عملیاتی آتش نشانی آن انجام شده است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی کاشان گفت: این پروژه در زمینی به متراژ حدود ۶۵۰ متر مربع در نظر گرفته شده که طبق نیاز محدوده عملیاتی به صورت ایستگاه دو منظوره اطفاء حریق و امداد و نجات، تجهیز خواهد شدکه امکان پوشش حوادث مناطق پرترافیک مرکزی شهر و بافت سنتی و قدیمی آن محدوده را خواهد داشت.

وی تأکید کرد: پس از طی مراحل اداری و در اختیار گذاشتن زمین توسط شهرداری ساخت این ایستگاه عملیاتی آغاز شد.

اخبار مرتبط:
۲۲۱ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه سمیرم و لنجان پیش بینی شده است
۲۲۱ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه سمیرم و لنجان پیش بینی شده است

دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: برای مرحله دوم انتخابات در حوزه‌های انتخابیه سمیرم و لنجان۲۲۱ شعبه اخذ رأی پیش بینی شده است.

بارش شدید باران در راه است/ هلال احمر در حالت آماده باش است
بارش شدید باران در راه است/ هلال احمر در حالت آماده باش است

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: در پی هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال بارش شدید باران در سطح کشور، نیروهای امدادی هلال احمر به حالت آماده باش درآمدند.

مجلس حقوق کارگر را بر مبنای نرخ تورم تعیین کند/ کاهش امنیت حرفه‌ای نیروی کار کشور
مجلس حقوق کارگر را بر مبنای نرخ تورم تعیین کند/ کاهش امنیت حرفه‌ای نیروی کار کشور

رییس کانون کارفرمایان استان اصفهان گفت: مجلس موظف است که شرایط حقوق کارگران را بر مبنای نرخ تورم تعیین کند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است