کد خبر : 274342
انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۲۰ - 10:29
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

تقاطع حادثه‌خیز گورت در ابتدای محور اصفهان-نایین مسدود شد

رئیس پلیس راه استان اصفهان از مسدود شدن تقاطع گورت ابتدای محور اصفهان-نایین که سالانه جان تعداد زیادی از هموطنان را می‌گرفت خبر داد.

تقاطع حادثه‌خیز گورت در ابتدای محور اصفهان-نایین مسدود شد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ علی مولوی، رئیس پلیس راه اصفهان اظهار داشت: یکی از محل‌هایی که باعث ایجاد حوادث ترافیکی ناگوار می‌شود، تقاطع‌های غیراستاندارد و نا ایمن است که یکی از آن موارد، ابتدای محور اصفهان-نایین، تقاطع گورت بود.

به نوشته فارس؛ وی افزود: با توجه به اینکه ابتدای محور اصفهان-نایین به طور مستمر از حجم ترافیک بالای خودروهای سبک و سنگین برخوردار است و از طرفی روزهای پایانی هفته به دلیل حضور مردم در باغ رضوان اصفهان این حجم ترافیک دوچندان می‌شود، بالاخره پس از مدت‌ها رایزنی و تعامل با معتمدین محله گورت و پیش بینی تقاطع جایگزین، امکان انسداد این تقاطع میسر شد.

مولوی در مورد محل‌های جایگزین این تقاطع گفت: خودروهایی که از آزادراه شهید حجازی قصد گردش به سمت محور نایین را دارند، می‌توانند از لوپ (راستگرد) انتهای بزرگراه استفاده کنند، ضمن اینکه از زیرگذر گورت (روبروی گورت) هم می‌توانند استفاده کنند.

رئیس پلیس راه اصفهان تصریح کرد: رانندگانی که در مسیر اصفهان به سمت نایین در حرکت هستند برای گردش به سمت اصفهان، مقداری پس از ورودی باغ رضوان از دور برگردان مزرعه گورت استفاده کنند.

اخبار مرتبط:
۱۲ کیلومتر حفاظ بتنی در محورهای شریانی اصفهان نصب شد
۱۲ کیلومتر حفاظ بتنی در محورهای شریانی اصفهان نصب شد

رییس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان گفت: ۱۲ کیلومتر حفاظ میانی بتنی(نیوجرسی) و تجهیزات روشنایی در راستای ارتقای ایمنی محورهای دوطرفه استان از سال گذشته تا کنون نصب شده است یا در مرحله اجرا قرار دارد.

افزایش آمار محبوس شدن در آسانسور در اصفهان
افزایش آمار محبوس شدن در آسانسور در اصفهان

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: محبوس شدن در آسانسور در هفته گذشته بیشترین افزایش موارد محبوسی در اماکن بسته را به خود اختصاص داد.

دمای ۲۰ شهراصفهان بالای ۴۰ درجه است/پیش‌بینی افزایش۲ درجه‌ای دما
دمای ۲۰ شهراصفهان بالای ۴۰ درجه است/پیش‌بینی افزایش۲ درجه‌ای دما

کارشناس مسؤول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: دمای ۲۰ شهر استان اصفهان بالای ۴۰ درجه سانتی‌گراد ثبت شده و طی ۲۴ ساعت آینده نیز شاهد افزایش ۲ درجه‌ای دمای هوا هستیم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است