کد خبر : 273981
انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۱۸ - 08:09
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

آلودگی هوا همچنان در آسمان اصفهان تداوم دارد

رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: در کلانشهر اصفهان، مناطق مرکزی و صنعتی استان، شرایط انباشت آلاینده‌های جوی، کاهش دید و کیفیت هوا به ویژه در نیمه اول روز وجود دارد.

آلودگی هوا همچنان در آسمان اصفهان تداوم دارد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ لیلا امینی، رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به وضعتی هوای استان اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر استقرار جو پایدار بر روی استان تا اواسط هفته است.

به نوشته فارس؛ وی افزود: بر این اساس وضعیت جوی در اکثر مناطق به صورت گاهی وزش باد ملایم و دربعد از ظهر گاهی کمی ابری پیش‌بینی می‌شود.

امینی بیان کرد: در کلانشهر اصفهان، مناطق مرکزی و صنعتی استان، شرایط انباشت آلاینده‌های جوی، کاهش دید و کیفیت هوا به ویژه در نیمه اول روز تا هفته آینده وجود دارد.

رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق استان تغییر محسوسی نخواهد داشت، گفت: بیشینه دمای هوای شهر اصفهان ۲۱ و کمینه صبح امروز یک درجه و بویین میاندشت با ۴ درجه زیر صفر و خوروبیابانک با ۲۵ درجه به ترتیب سردترین و گرم‌ترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به صدور هشدار هواشناسی سطح نارنجی از اوایل امروز شنبه تا اواخر روز شنبه هجدهم آذر در استان، گفت: فعالیت این سامانه با افزایش غلظت آلاینده‌ها همراه با کاهش کیفیت هوا، سکون نسبی هوا در کلانشهرهای اصفهان و مناطق شهرک‌های صنعتی همراه است.

امینی بیان کرد: افزایش محسوس شاخص کیفیت هوا توأم با رشد پتانسیل غلظت آلاینده‌ها تا شرایط ناسالم برای تمام گروه‌های سنی در صورت عدم رعایت و کنترل منابع آلاینده احتمال شرایط بسیار ناسالم به ویژه در مناطق پرتردد و صنعتی از مخاطرات سامانه مذکور است.

رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان تصریح کرد: کاهش تردد خودروها و کنترل فعالیت واحدهای صنعتی، تاکید بر عدم تردد گروه‌های سنی و جلوگیری از فعالیت فیزیکی و ورزشی در فضای باز توصیه می‌شود.

اخبار مرتبط:
سارق ۲۰ میلیاردی منازل در اصفهان دستگیر شد
سارق ۲۰ میلیاردی منازل در اصفهان دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری سارقی که با دستبرد به ۵ منزل و ساختمان نیمه ساز در شهر اصفهان ۲۰ میلیارد ریال اموال آنها را به سرقت برده بود خبر داد.

سازندگان حرفه‌ای ساختمان در شهر اصفهان شناسایی می‌شوند
سازندگان حرفه‌ای ساختمان در شهر اصفهان شناسایی می‌شوند

معاون شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان از اعلان عمومی فراخوان شناسایی سازندگان حرفه‌ای ساختمان در کلان شهر اصفهان از دهم تا بیست و پنجم اردیبهشت ماه خبر داد.

رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان
رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان

رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری استان اصفهان است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است