کد خبر : 273960
انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۱۷ - 22:11
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

مدارس و دانشگاه‌های اصفهان فردا ۱۸ آذر ماه باز است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از شروع فعالیت مجدد مدارس و دانشگاه‌ها از فردا هجدهم آذرماه خبر داد.

مدارس و دانشگاه‌های اصفهان فردا ۱۸ آذر ماه باز است

به گزارش سایت خبری مدارا؛ منصور شیشه فروش در خصوص مصوبات کارگروه هماهنگی شرایط اضطرار آلودگی هوای استان، گفت: باتوجه به عبور امواج ناپایدار در سطح فوقانی، تخلیه بخشی از آلایندگی‌ها و بررسی فاکتورهای جوی، فردا هجدهم آذرماه، فعالیت تمامی مقاطع تحصیلی و دانشگاه‌ها به روال سابق بازخواهد گشت.

به نوشته مهر؛ وی ادامه داد: توصیه می‌شود با توجه به تداوم شرایط آلودگی هوا، ورزش‌های همگانی، برنامه صبحگاه و زنگ ورزش مدارس در فضای باز انجام نشود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان بیان کرد: همچنین اردوهای دانش‌آموزی نیز لغو و به زمان دیگری موکول می‌شود.

شیشه فروش ضمن اشاره به گروه‌های حساس، سالمندان و بیماران، افزود: این افراد از تردد غیرضروری در شهر خودداری کنند همچنین توصیه می‌شود همه افراد در حلقه‌های ترافیکی از ماسک استفاده و موارد بهداشتی را رعایت کنند.

وی خاطرنشان کرد: هرگونه عملیاتی که منجر به افزایش آلاینده‌ها شود از جمله خاکبرداری، بتن‌ریزی، سوزاندن بقایای گیاهی و …ممنوع است و با متخلفان برخورد می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: شهرداری‌ها نیز از دستگاه‌های دمنده برای تنظیف معابر استفاده نکنند و مکلف هستند ناوگان حمل و نقل عمومی را نیز تقویت کنند.

شیشه فروش در خصوص اجرای طرح زوج و فرد نیز اظهار کرد: این طرح در شهر اصفهان از ساعت ۰۹:۰۰ تا ۱۳:۰۰ و ۱۶:۰۰ تا ۲۱:۰۰ اجرایی خواهد شد.

وی متذکر شد: تمامی واحدهای صنعتی در شعاع ۵۰ کیلومتری نیز موظف شدند فعالیت خود را کاهش دهند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان عنوان کرد: کارگروه همچنان بر روند اجرای مصوبات نظارت خواهد داشت و باتوجه به شرایط جوی آینده و میزان غلظت آلاینده‌ها تشکیل جلسه خواهد داد و مصوبات نیز اطلاع رسانی خواهد شد.

اخبار مرتبط:
طرح‌ نهضت ملی مسکن به ۳۸ هزار متقاضی در اصفهان اختصاص یافت
طرح‌ نهضت ملی مسکن به ۳۸ هزار متقاضی در اصفهان اختصاص یافت

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از اختصاص پروژه‌های نهضت ملی مسکن به بیش از ۳۸ هزار متقاضی خبر داد.

سارق ۲۰ میلیاردی منازل در اصفهان دستگیر شد
سارق ۲۰ میلیاردی منازل در اصفهان دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری سارقی که با دستبرد به ۵ منزل و ساختمان نیمه ساز در شهر اصفهان ۲۰ میلیارد ریال اموال آنها را به سرقت برده بود خبر داد.

سازندگان حرفه‌ای ساختمان در شهر اصفهان شناسایی می‌شوند
سازندگان حرفه‌ای ساختمان در شهر اصفهان شناسایی می‌شوند

معاون شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان از اعلان عمومی فراخوان شناسایی سازندگان حرفه‌ای ساختمان در کلان شهر اصفهان از دهم تا بیست و پنجم اردیبهشت ماه خبر داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است