کد خبر : 273955
انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۱۷ - 14:00
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

پوستی بدون جوش و آکنه با تونر ضد جوش نوتروژینا

تونرها از جمله محصولات مراقبت پوست هستند که با فرمولاسیون ویژه خود توانسته‌اند جایگاه خوبی در روتین پوستی همه افراد داشته باشند.

پوستی بدون جوش و آکنه با تونر ضد جوش نوتروژینا

داشتن پوستی شفاف و شاداب، عاری از هرگونه جوش و آکنه خواسته همه افرادی است که به زیبایی پوست خود اهمیت میدهند. این مسئله نه زن و مرد می‌شناسد و نه به سن و سال خاصی نگاه می‌کند، جوش و آکنه برای همه آزار دهنده است. وقتی بنا به دلایلی از جمله استرس، خوردن مواد غذایی یا داروهای آلرژیک  و یا رسیدن به سن بلوغ تعداد جوش‌ها، بیشتر از حالت عادی شود نه تنها زیبایی فرد را به شدت تحت تاثیر قرار می‌دهد بلکه مشکلاتی از جمله خارش، سوزش و چال افتادن رد جوش را به همراه دارد و این موارد به میزان قابل توجهی اعتماد به نفس افراد را کاهش می‌دهد. در گذشته برای برطرف کردن جوش و آکنه بیشتر از روش‌های سنتی و ماسک‌های خانگی استفاده می‌شد اما امروزه تونرهای ضد جوش به روند حذف جوش ها سرعت بخشیده اند. یکی از کارآمدترین محصولاتی که برای درمان موثر جوش و آکنه توانسته است تایید بسیاری از متخصصان پوست را به خود جلب کند، تونر ضد جوش نوتروژینا است. در ادامه این مطلب شما را بیشتر با این محصول آشنا می‌کنیم، با ما همراه باشید.

معرفی تونر ضد جوش Neutrogena

تونرها از جمله محصولات مراقبت پوست هستند که با فرمولاسیون ویژه خود توانسته‌اند جایگاه خوبی در روتین پوستی همه افراد داشته باشند. در حال حاضر بیشتر افرادی که به سلامت و زیبایی پوست خود اهمیت می‌دهند، می‌دانند که پس از شستشوی صورت با مواد شوینده، نیاز است تا ph پوست خود را مجدد تنظیم کنند تا پوستشان از حالت خشکی خارج شود.  تونرها برای تنظیم ph پوست و افزایش رطوبت پس از خشکی ناشی از شستشو بهترین گزینه هستند. برای افرادی که به علت داشتن پوستی چرب از جوش‌های سر سیاه یا سفید و یا آکنه رنج می‌برند، استفاده از تونرها بسیار موثر است چرا که میزان چربی پوست را نرمال می‌کند. برند فرانسوی Neutrogena نیز از جمله برندهایی است که محصولات مراقبت پوستی بسیار با کیفیتی را روانه بازار کرده است، به همین علت در میان طرفداران محصولات مراقبت از پوست و مو از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

تونر ضد جوش Neutrogena  محصولی است که می‌تواند در روتین پوستی همه افراد با هر نوع پوستی که دارند قرار بگیرد و به داشتن پوستی شفاف و بدون جوش کمک کند.

فرمولاسیون تونر ضد جوش نوتروژینا

در بخش قبل گفتیم که تونر ضد جوش Neutrogena می‌تواند در روتین پوستی همه افراد با هر نوع پوستی که دارند قرار بگیرد. در این بخش با بررسی دقیق ترکیبات تونر نوتروژینا درک خواهید کرد که چرا این محصول مناسب همه پوست ها است. در فرمولاسیون تولید تونر ضد جوش Neutrogena از سالیسیلیک اسید، گلیسیرین، و عصاره آلوئه ورا استفاده شده است.  سالیسیلیک اسید می‌تواند چربی اضافه پوست را در خود حل کند، به همین خاطر در تنظیم چربی پوست افرادی که پوست بسیار چرب دارند موثر است. وجود گلیسیرین در این محصول به لطافت و نرمی پوست کمک می‌کند و از سویی دیگر با نفوذ در منافذ باز، آلودگی‌های زیرپوستی را برطرف می‌کند. وجود عصاره آلوئه‌ورا در تونر نوتروژینا نیز خاصیت آبرسانی و تنظیم رطوبت پوست را به این محصول افزوده است. به همین علت استفاده از آن برای افرادی که پوست  خشک دارند توصیه می‌شود.

فواید استفاده از تونر ضد جوش نوتروژینا

مهم‌ترین فایده مصرف تونر ضد جوش نوتروژینا خداحافظی با انواع جوش‌های سرسیاه و سرسفید و داشتن پوستی شفاف و زیبا است. این محصول ضمن از بین بردن جوش‌ها و آکنه‌ها هیچ ردی از آنها بر روی صورت شما نخواهد گذاشت. با استفاده از این محصول می‌توانید میزان چربی و رطوبت پوست خود را نیز تنظیم کنید. اگر پس از شستشوی صورت با مواد شوینده از این تونر استفاده کنید، به علت باز بودن منافذ پوست، این محصول می‌تواند به صورت عمقی‌تر آلودگی‌های زیرپوستی شما را پاکسازی کند. استفاده از تونر نوتروژینا برای همه افراد با هر نوع پوست، حتی گروه پوست های حساس مناسب است چرا که هیچ گونه ماده حساسیت زایی در ترکیبات خود ندارد.

 طریقه استفاده از تونر ضد جوش Neutrogena

بهتر است روزانه دو مرتبه یک بار صبح و یک بار شب قبل از خواب از تونر ضد جوش نوتروژینا استفاده کنید. برای کسب نتیجه مطلوب‌تر بهتر است ابتدا صورت خود را با مواد شستشو دهنده بهداشتی مناسب بشویید  و خشک کنید، سپس مقداری از تونر را روی یک پد پنبه‌ای بریزید و به آرامی به تمامی بخش‌های صورت خود مالش دهید. این تونر نیازی به آبکشی ندارد.

تونر ضد جوش بهتر است یا کرم

درحال‌حاضر محصولات مراقبت پوستی زیادی روانه بازار شده‌اند از جمله سرم‌ها، کرم‌ها، تونرها و.. در این بین انتخاب اینکه کدام یک از این محصولات می‌تواند برای شما موثرتر باشد به روتین پوستی شما برمی‌گردد. بهتر است برای انتخاب روتین پوستی خود از توصیه‌های متخصصین پوست و مو کمک بگیرید و در نهایت به یک روتین خوب برسید.

جمع بندی

رفع جوش و آکنه و دستیابی به پوستی شفاف به سختی گذشته نیست. کافی است با محصولات متنوع مراقبت پوست آشنا بوده و بهترین آنها را متناسب با روتین پوستی خود انتخاب کنید. تونرها از جمله محصولاتی هستند که به علت راحتی استفاده، اثربخشی بالا، قابل استفاده بودن برای همه افراد با هر نوع پوست، بسیار پرطرفدار شده‌اند. تونر ضد جوش Neutrogena یک محصول فرانسوی است که با فرمولاسیون ویژه خود علاوه بر رفع جوش‌های سرسیاه و سرسفید در تنظیم ph، چربی و رطوبت پوست بسیار مناسب است. از اینکه تا انتهای این مطلب با ما همراه بودید سپاسگزاریم.

 

اخبار مرتبط:
بهترین دکتر بیماری‌های مقعدی در تهران و کرج
بهترین دکتر بیماری‌های مقعدی در تهران و کرج

بیماری‌های مقعدی یا نشیمنگاهی از جمله عارضه‌هایی هستند که در بسیاری از افراد دیده می‌شوند. از جمله بیماری‌های مقعدی می‌توان به بواسیر، شقاق، آبسه مقعدی، فیستول مقعدی و کیست مویی اشاره کرد. این بیماری‌ها نیازمند درمان هستند؛ زیرا عدم درمان آنها می‌تواند باعث مشکلات بسیاری برای فرد گردد و زندگی روزانه او را با اختلال مواجه سازد.

بهترین شیرآلات صنعتی نفت و گاز
بهترین شیرآلات صنعتی نفت و گاز

صنعت نفت و گاز به‌عنوان یکی از پایه‌های اقتصاد جهانی، نیازمند تجهیزات و ملزوماتی است که بتوانند در شرایط سخت و فشارهای بالا به‌خوبی عمل کنند. یکی از این تجهیزات حیاتی، شیرآلات صنعتی هستند که نقش مهمی در کنترل و مدیریت جریان سیالات در سیستم‌های مختلف ایفا می‌کنند.

عباس عبدی: زاکانی در انتخابات نقش پیش مرگ را بازی می‌کرد
عباس عبدی: زاکانی در انتخابات نقش پیش مرگ را بازی می‌کرد

یکی از بدترین اشتباهات سیاسی که مرتکب می‌شویم، کوشش برای یکدست شدن است. به غلط گمان می‌کنیم که اگر ما یکدست باشیم خیلی هماهنگ و بدون تنش کار خواهیم کرد و تصمیم خواهیم گرفت و همه امور در روال درستی قرار می‌گیرد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است