کد خبر : 273942
انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۱۷ - 09:27
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

در طرح امنیت محله محور در اصفهان انجام شد؛

دستگیری ۳۴ متهم متواری طی ۲۴ ساعت در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از اجرای طرح امنیت محله محور و دستگیری ۳۴ متهم متواری و کشف ۱۳ دستگاه انواع وسیله نقلیه مسروقه طی ۲۴ ساعت گذشته خبرداد.

دستگیری ۳۴ متهم متواری طی ۲۴ ساعت در اصفهان

به گزارش سایت خبری مدارا؛ سرهنگ حسین بساطی اظهار کرد: مرحله دیگری از طرح امنیت محله محور طی ۲۴ ساعت گذشته با استفاده حداکثری از ظرفیت یگان‌های تابعه در سطح شهرستان اصفهان به اجرا گذاشته شد.

به نوشته مهر؛ وی گفت: در این راستا مأموران پلیس ۳۴ محکوم مراجع قضائی که با تغییر محل اختفا خود مدت‌ها متواری بودند را شناسایی کرده و در چند عملیات منسجم و هماهنگ در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به کشف ۱۲ دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه در راستای اجرای این طرح تصریح کرد: برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت عمومی از اولویت‌های پلیس بوده و این فرماندهی به هیچ عنوان اجازه خود نمایی به برهم زنندگان آسایش شهروندان را نخواهد داد.

اخبار مرتبط:
ریسباف اصفهان پس از گذشت دو دهه بازگشایی شد
ریسباف اصفهان پس از گذشت دو دهه بازگشایی شد

کارخانه ریسباف اصفهان، پس از حدود دو دهه تعطیلی و تخریب، عصر شنبه با حضور مسؤولان استانی و شهری و فعالان حوزه میراث فرهنگی بازگشایی شد.

زنگ خطر شیوع فشار خون در اصفهان به صدا درآمد
زنگ خطر شیوع فشار خون در اصفهان به صدا درآمد

معاون خدمات درمان مدیریت درمان استان اصفهان گفت: شیوع فشارخون برابر ۳۳.۶۸ درصد است یعنی از هر ۳ نفر اصفهانی یک نفر مبتلا به فشارخون بالاست.

احیای ریسباف نقطه عطفی برای میراث اصفهان است
احیای ریسباف نقطه عطفی برای میراث اصفهان است

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: بازگشایی و احیای ریسباف با هدف تبدیل آن به موزه منطقه‌ای، نقطه عطفی برای میراث اصفهان است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است