کد خبر : 273865
انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۱۶ - 09:25
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

فرصت ۲۰ روزه پلیس راه برای رفع نقاط حادثه‌خیز نایین

رییس پلیس راه استان اصفهان گفت: اداره راهداری نایین باید ظرف ۲۰ روز آینده نسبت به ایمن سازی نقاط حادثه‌خیز راه‌های برون شهری این شهرستان اقدام کند.

فرصت ۲۰ روزه پلیس راه برای رفع نقاط حادثه‌خیز نایین

به گزارش سایت خبری مدارا؛ سرهنگ علی مولوی اظهار کرد: با پیگیری پلیس راه استان اصفهان جلسه اضطراری شورای ترافیک شهرستان نایین به منظور اتخاذ راهکارهای کوتاه مدت و میان مدت در راستای کاهش سوانح ترافیکی، جلسه اضطراری شورای ترافیک در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به نوشته مهر؛ وی افزود: در این جلسه که به ریاست فرماندار به عنوان رییس شورای ترافیک و با حضور فرمانده انتظامی شهرستان، نمایندگان پلیس راه استان و سایر اعضای مرتبط تشکیل شد علل مختلف وقوع حوادث رانندگی و نقش هر یک از سازمان ها در زمینه رفع نواقص و معایب جاده ای مورد بررسی قرار گرفت.

رییس پلیس راه استان اصفهان اذعان کرد: در این جلسه مقرر شد اداره راهداری شهرستان هر چه سریع تر نسبت به آرام سازی سرعت قبل از قوس های افقی حادثه خیز با نصب علائم ترافیکی و ایجاد خطوط لرزاننده اقدام کند.

سرهنگ مولوی عنوان کرد: همچنین اداره راهداری شهرستان باید ظرف ۲۰ روز آینده نسبت به رفع نقاط حادثه‌خیز اقدام و شیب شیروانی در این محور را نیز ظرف ۲ ماه آینده اصلاح کند.

این مقام انتظامی ساماندهی تابلوهای جاده ای و همچنین نصب تابلو با مضامین هشداری در نقاط حادثه خیز، احداث دو باب مجتمع خدمات رفاهی در مسیر انارک _نایین و بالعکس، فعالسازی ایستگاه امنیت و سلامت در ورودی شهر انارک با همکاری شهرداری انارک و ادامه نصب موانع فیزیکی بتنی (نیوجرسی) در گردنه ملا احمد را از دیگر مصوبات این جلسه برشمرد.

سرهنگ مولوی خاطر نشان کرد: اداره راهداری شهرستان موظف شد نسبت به واگذاری ساختمان واقع در ابتدای شهر انارک به پلیس راه نایین _ اردکان اقدام و با کانالیزه کردن معبر مقابل، یک ایستگاه پلیس راه در این محور راه اندازی شود.

اخبار مرتبط:
دمای ۲۰ شهراصفهان بالای ۴۰ درجه است/پیش‌بینی افزایش۲ درجه‌ای دما
دمای ۲۰ شهراصفهان بالای ۴۰ درجه است/پیش‌بینی افزایش۲ درجه‌ای دما

کارشناس مسؤول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: دمای ۲۰ شهر استان اصفهان بالای ۴۰ درجه سانتی‌گراد ثبت شده و طی ۲۴ ساعت آینده نیز شاهد افزایش ۲ درجه‌ای دمای هوا هستیم.

۲ حادثه ترافیکی در اصفهان ۱۳ مصدوم داشت
۲ حادثه ترافیکی در اصفهان ۱۳ مصدوم داشت

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: ۲ حادثه ترافیکی امروز در استان اصفهان ۱۳ مصدوم داشت.

طرح ملی مسکن به ۲۸ هزار متقاضی در شهرهای جدید اصفهان اختصاص یافت
طرح ملی مسکن به ۲۸ هزار متقاضی در شهرهای جدید اصفهان اختصاص یافت

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از اختصاص طرح نهضت ملی مسکن به بیش از ۲۸ هزار متقاضی در شهرهای جدید استان (بهارستان، فولادشهر و مجلسی) خبرداد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است