کد خبر : 273831
انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۱۵ - 23:29
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان:

ادارات اصفهان فردا باز است/ تداوم آموزش غیرحضوری و طرح ترافیک

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از آغاز فعالیت ادارات، دستگاه های اجرایی و بانک‌های اصفهان از فردا پنجشنبه ۱۶ آذر خبرداد.

ادارات اصفهان فردا باز است/ تداوم آموزش غیرحضوری و طرح ترافیک

به گزارش سایت خبری مدارا؛ منصور شیشه فروش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طبق مصوبه کارگروه هماهنگی شرایط اضطرار آلودگی هوای استان، ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان که طی امروز و روز گذشته به دلیل آلودگی هوا تعطیل بودند، فردا شانزدهم آذرماه فعالیت خود را از سر می‌گیرند.

به نوشته مهر؛ وی ادامه داد: کلاس‌های درسی و فوق برنامه آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در نواحی شش گانه شهر اصفهان و مناطق آموزش و پرورش فلاورجان، پیربکران، نجف‌آباد، خمینی‌شهر، شاهین شهر، برخوار، مبارکه، زرین شهر و فولادشهر فردا شانزدهم آذرماه همچنان به صورت غیرحضوری خواهد بود.

شیشه فروش خاطرنشان کرد: همچنین مقرر شد اداره کل صمت، شرکت شهرک‌های صنعتی و اتاق اصناف جهت انجام پایش واحدهای تولیدی آلاینده، کارگاه‌ها، بخش‌های مختلف تولیدی که در انتشار آلاینده‌ها نقش دارند جهت جلوگیری از انتشار آلودگی هوا اقدام کنند.

وی افزود: همچنین شهرداری‌ها مکلف شدند ضمن تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی در جهت پیشگیری از انتشار آلاینده‌های ناشی از خودروها و منابع آلاینده متحرک با همکاری پلیس راهور تلاش و با متخلفان برخورد کنند.

شیشه فروش خاطرنشان کرد: طرح محدودیت تردد خودروها به صورت زوج وفرد فردا نیز در اصفهان از ساعت ۸ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۲۱ اجرایی خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اضافه کرد: تیم‌های گشت و نظارت در استان اصفهان به صورت شبانه روزی و با جدیت فعالیت می‌کنند.

شیشه فروش خاطرنشان کرد: استفاده از ماسک، کاهش تردد و عدم حضور در فضاهای باز، خیابان‌های پرترافیک و کاهش فعالیت‌های صنایع و صنوف، عدم استفاده از خودروهای شخصی از تأکیدات این کارگروه برای سلامت عموم است.

وی ادامه داد: ممنوع بودن هرگونه فعالیتی که منجر به افزایش آلاینده گردد از جمله عملیات خاکبرداری، ساختمانی، حمل‌ونقل مصالح و آتش زدن بقایای گیاهی مورد تأکید است.

اخبار مرتبط:
طرح‌ نهضت ملی مسکن به ۳۸ هزار متقاضی در اصفهان اختصاص یافت
طرح‌ نهضت ملی مسکن به ۳۸ هزار متقاضی در اصفهان اختصاص یافت

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از اختصاص پروژه‌های نهضت ملی مسکن به بیش از ۳۸ هزار متقاضی خبر داد.

سارق ۲۰ میلیاردی منازل در اصفهان دستگیر شد
سارق ۲۰ میلیاردی منازل در اصفهان دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری سارقی که با دستبرد به ۵ منزل و ساختمان نیمه ساز در شهر اصفهان ۲۰ میلیارد ریال اموال آنها را به سرقت برده بود خبر داد.

سازندگان حرفه‌ای ساختمان در شهر اصفهان شناسایی می‌شوند
سازندگان حرفه‌ای ساختمان در شهر اصفهان شناسایی می‌شوند

معاون شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان از اعلان عمومی فراخوان شناسایی سازندگان حرفه‌ای ساختمان در کلان شهر اصفهان از دهم تا بیست و پنجم اردیبهشت ماه خبر داد.

ارسال دیدگاه

یک پاسخ به “ادارات اصفهان فردا باز است/ تداوم آموزش غیرحضوری و طرح ترافیک”

  1. شیرمردی گفت:

    بیشترین آلاینده از ذوب آهن هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است