کد خبر : 273635
انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۱۴ - 20:51
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

ورود ۵ وَن مناسب‌سازی شده برای معلولان به ناوگان حمل و نقل اصفهان

مدیرکل دفتر فنی استانداری اصفهان گفت: ۵ دستگاه خودروی ون مناسب سازی شده جهت استفاده معلولان که با تأمین ۷۰ درصد هزینه توسط دولت و همچنین پیگیری و انجام مناسب سازی توسط تاکسیرانی و شهرداری اصفهان تهیه شده است، طی هفته جاری راه‌اندازی می‌شود.

ورود ۵ وَن مناسب‌سازی شده برای معلولان به ناوگان حمل و نقل اصفهان

به گزارش سایت خبری مدارا؛ محمد یوسف زاده، مدیرکل دفتر فنی استانداری اصفهان در جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی استان گفت: در این نشست، گزارشات آخرین وضعیت مناسب سازی فضاهای شهری و ساختمان‌های اداری که با محوریت سازمان بهزیستی وهمکاری مؤسسات مرتبط با سازمان بهزیستی و همیاری معلولین بررسی شده بود مطرح و تصمیمات لازم در راستای ایجاد فرصت‌های برابر و استفاده معلولین از خدمات مناسب گرفته شد.

به نوشته فارس؛ وی ادامه داد: در این جلسه مقرر شد طرح مناسب سازی و راهبردی شهر اصفهان در افق ۵ ساله برای برنامه‌ریزی هدف‌دار تهیه و تدوین شود.

مدیرکل دفتر فنی استانداری اصفهان بیان کرد: در این جلسه بر لزوم رعایت ضوابط، ایمن سازی پیاده‌روها جهت استفاده معلولین و اعمال قانون توسط پلیس راهنمایی و رانندگی و راهور تأکید شد.

یوسف زاده متذکر شد: همچنین مقرر شد از ۵ دستگاه خودروی ون مناسب سازی شده جهت استفاده معلولین که با تأمین ۷۰ درصد هزینه توسط دولت و همچین پیگیری و مناسب سازی توسط تاکسیرانی و شهرداری اصفهان تهیه شده، چهارشنبه هفته جاری رونمایی شود.

وی افزود: مطابق مصوبه هیأت وزیران وزارتخانه های راه و شهرسازی و کشور و شهرداری ها مکلفند حسب مورد نسبت به مناسب سازی و دسترس پذیری کلیه پایانه‌‏ها، ایستگاه‌ها، تأسیسات سامانه‏‌ها و ناوگان حمل و نقل درون‏شهری و برون‏شهری، امکان بهره مندی این افراد از ناوگان حمل و نقل زمینی، دریایی و هوایی را فراهم کنند.

مدیرکل دفتر فنی استانداری اصفهان ضمن اشاره به اینکه خودروهای مناسب‌سازی شده برای نخستین بار در سطح استان برای استفاده معلولین تهیه شده است، اظهار کرد: این خودروها برای استفاده درون و برون شهری در اختیار معلولین قرار خواهد گرفت.

اخبار مرتبط:
رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان
رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان

رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری استان اصفهان است.

قرارگاه تولید مسکن ارزان‌قیمت در برنامه صندوق ذخیره فرهنگیان است
قرارگاه تولید مسکن ارزان‌قیمت در برنامه صندوق ذخیره فرهنگیان است

مسؤول صندوق ذخیره فرهنگیان استان اصفهان گفت: ایجاد قرارگاه تولید مسکن ارزان‌قیمت برای فرهنگیان در صندوق ذخیره از برنامه‌های این صندوق است.

اصفهان در غیرت، مدیریت، خلاقیت و دفاع از نظام استانی برخوردار است
اصفهان در غیرت، مدیریت، خلاقیت و دفاع از نظام استانی برخوردار است

رییس شورای اسلامی استان اصفهان گفت: در همه جلسات کشوری آن جا که اصفهان را برخوردار می‌نامند، یادآور شدم که اصفهان در غیرت، مدیریت، خلاقیت، تقدیم شهدا و دفاع از نظام برخوردار است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است