کد خبر : 273577
انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۱۴ - 13:43
دسته‌بندی : سیاسی
چاپ

محمد مهاجری: فعالیت جبهه پایداری زیرزمینی است

فعال سیاسی اصولگرا گفت: احتمال این اتفاق را بسیار ضعیف می دانم. علائم فضای سیاسی نشان می دهد که روند تأییدصلاحیت ها با دست و دلبازی جلو می رود، از این رو خبرهای موثق حکایت از آن می کند که جبهه پایداری دچار نگرانی شده است.

محمد مهاجری: فعالیت جبهه پایداری زیرزمینی است

به گزارش سایت خبری مدارا؛ نامه نیوز نوشت: آرایش انتخاباتی کم کم در حال شکل گیری است و در این میان به نظر می رسد رقابت اصلی بین جریان محمدباقر قالیباف و جبهه پایداری است اما با وجود رقابت حال حاضر، برخی تحلیلگران معتقدند در شب انتخابات قالیباف و پایداری به ائتلاف می رسند.

محمد مهاجری درباره امکان اکثریت شدن جبهه پایداری در مجلس آینده گفت: احتمال این اتفاق را بسیار ضعیف می دانم. علائم فضای سیاسی نشان می دهد که روند تأییدصلاحیت ها با دست و دلبازی جلو می رود، از این رو خبرهای موثق حکایت از آن می کند که جبهه پایداری دچار نگرانی شده است.

وی افزود: پایداری ها در جلسات و محافل خصوصی شان درباره رأی آوری چهره های شاخص شان نیز اظهار تردید و نگرانی می کنند. معقتدم جبهه پایداری مجموعه سیاسی غیرشفاف است که هیچ گاه و در هیچ زمینه ای اعم از مالی و رفتار سیاسی شفاف عمل نکرد. شاهد این ادعا نیز آن است که اگر کل ایران را بگردیم یک ساختمان با تابلو جبهه پایداری نمی توانیم پیدا کنیم.

این تحلیلگر مسائل سیاسی با بیان اینکه فعالیت های جبهه پایداری را زیرزمینی خواند و یادآور شد: آقای محصولی و دوستانش در حوزه فعالیت سیاسی و اقتصادی کاملا پنهان کاری می کنند. قطعا ویژگی غیرشفاف بودن پایداری ها در روند بررسی صلاحیت نامزدها مدنظر شورای نگهبان خواهد بود و امیدوارم این شورا با کسی در این زمینه رودبایسی نکند.

اخبار مرتبط:
تعطیلی شنبه‌ها در مجلس تصویب شد
تعطیلی شنبه‌ها در مجلس تصویب شد

نمایندگان مجلس در جلسه صحن علنی امروز ۲۶ اردیبهشت ماه و در جریان بررسی لایحه اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری پس از بحث و بررسی فراوان گزارش کمیسیون اجتماعی مبنی بر موافقت با کاهش ساعات کاری به ۴۰ ساعت و تعطیلی روز‌های «شنبه» را تصویب کردند.

نماینده مجلس: این چه رشد اقتصادی است که در سفره مردم دیده نمی‌شود؟
نماینده مجلس: این چه رشد اقتصادی است که در سفره مردم دیده نمی‌شود؟

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سرانه مصرف گوشت جامعه به شدت کاهش یافته است، گفت: امیدواریم مسوولین دولت صرفا به دادن آمارهای آنچنانی از رشد اقتصاد کفایت نکنند زیرا رشد اقتصادی تا زمانی که در سفره های مردم دیده نشود صرفا یک عدد است.

سلیمی‌نمین: رقابت اصولگرایان در انتخابات اخیر مایوس کننده بود / حتی بعضی اصولگرایان هم رأی ندادند
سلیمی‌نمین: رقابت اصولگرایان در انتخابات اخیر مایوس کننده بود / حتی بعضی اصولگرایان هم رأی ندادند

عباس سلیمی‌نمین، تحلیلگر مسائل سیاسی بخشی از علل کاهش مشارکت را ناظر به کنش جناح‌های سیاسی و حذف جریان اصلاح‌طلب و کمرنگ شدن رقابت دانست.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است