کد خبر : 273479
انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۱۳ - 19:42
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

دانشگاه‌ها و مدارس اصفهان تا پایان هفته غیرحضوری شدند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت:پایداری جو وافزایش حجم آلاینده‌ها در اصفهان منجر به استمرار تعطیلی دانشگاه ها و مدارس اصفهان و ۹ شهر استان در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه شد.

دانشگاه‌ها و مدارس اصفهان تا پایان هفته غیرحضوری شدند

به گزارش سایت خبری مدارا؛ منصور شیشه فروش اظهار داشت: پایداری جو و افزایش حجم آلاینده‌ها در اصفهان منجر به استمرار تعطیلی مدارس اصفهان و ۹ شهر استان در روز سه شنبه ۱۴ آذر ماه و چهارشنبه ۱۵ آذر ماه شد.

به نوشته مهر؛ وی گفت: بر این اساس دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و تمامی مقاطع تحصیلی در نواحی شش گانه شهر اصفهان و مناطق آموزش و پرورش فلاورجان، پیربکران، نجف‌آباد، خمینی‌شهر، شاهین شهر، برخوار، مبارکه، زرین شهر و فولادشهر روزهای سه شنبه و چهارشنبه چهاردهم و پانزدهم آذرماه به صورت غیرحضوری خواهد بود.

وی ادامه داد: در شهرهای کاشان و آران و بیدگل نیز کلیه مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش در روزهای یاد شده غیرحضوری است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: براساس مصوبه این کارگروه، مهدهای کودک و مراکز پیش دبستانی در این مناطق همچنان تعطیل است.

شیشه فروش گفت: مادران شاغلی که دارای فرزند مقطع تحصیلی ابتدایی، پیش دبستانی و مهدکودک هستند، مادران باردار و کارکنان دچار بیماری قلبی، تنفسی، ریوی و زمینه‌ای می‌توانند به صورت دورکاری فعالیت کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اظهار کرد: اجرای طرح زوج و فرد تردد خودروها از درب منزل در شهر اصفهان همچنان برقرار است و پلیس نیز با خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی برخورد می‌نماید.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با تأکید بر انجام اقدامات سلبی و ایجابی توسط دستگاه‌های مسئول به منظور کنترل منابع آلاینده، از شهروندان خواست تا همچنان از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند.

وی افزود: هرگونه فعالیتی که منجر به آلودگی هوا شود از جمله خاکبرداری، انجام عملیات عمرانی، آتش زدن بقایای گیاهی و … همچنان ممنوع است.

شیشه فروش گفت: اداره کل محیط زیست استان همچنان نسبت به تداوم پایش واحدهای آلاینده و مقابله به منابع آلاینده اقدام و همچنین بر توزیع سوخت پاک در جایگاه‌ها نظارت خواهد کرد.

اخبار مرتبط:
۲۲۱ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه سمیرم و لنجان پیش بینی شده است
۲۲۱ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه سمیرم و لنجان پیش بینی شده است

دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: برای مرحله دوم انتخابات در حوزه‌های انتخابیه سمیرم و لنجان۲۲۱ شعبه اخذ رأی پیش بینی شده است.

بارش شدید باران در راه است/ هلال احمر در حالت آماده باش است
بارش شدید باران در راه است/ هلال احمر در حالت آماده باش است

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: در پی هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال بارش شدید باران در سطح کشور، نیروهای امدادی هلال احمر به حالت آماده باش درآمدند.

مجلس حقوق کارگر را بر مبنای نرخ تورم تعیین کند/ کاهش امنیت حرفه‌ای نیروی کار کشور
مجلس حقوق کارگر را بر مبنای نرخ تورم تعیین کند/ کاهش امنیت حرفه‌ای نیروی کار کشور

رییس کانون کارفرمایان استان اصفهان گفت: مجلس موظف است که شرایط حقوق کارگران را بر مبنای نرخ تورم تعیین کند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است