کد خبر : 273425
انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۱۴ - 11:21
دسته‌بندی : اجتماعی، برگزیده ها
چاپ

هواشناسی اعلام کرد: بارش باران عصر پنجشنبه در تهران

کارشناس سازمان هواشناسی پیش‌بینی کرد: تهران از بعدازظهر فردا، چهارشنبه، نیمه‌ابری همراه با گاهی وزش باد و بعدازظهر پنجشنبه ابری است و افزایش باد و احتمال رگبار باران پیش‌بینی می‌شود.

هواشناسی اعلام کرد: بارش باران عصر پنجشنبه در تهران

به گزارش سایت خبری مدارا؛ تسنیم نوشت: امین‌حسین نقشینه کارشناس سازمان هواشناسی وضعیت جوی و آب‌وهوای امروز سه‌شنبه ۱۴ آذر ماه را تشریح کرد و گفت: امروز و فردا در شهرهای صنعتی انباشت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا ادامه خواهد داشت.

کارشناس هواشناسی ادامه داد: اواخر وقت امروز با شمالی شدن جریانات روی دریای خزر، بارش پراکنده باران در استان‌های ساحلی و بخش‌هایی از استان اردبیل همراه با کاهش نسبی دما رخ می‌دهد.

وی افزود: فردا علاوه بر این‌ مناطق در بخش‌هایی از شمال غرب و غرب و پنجشنبه در ارتفاعات دامنه‌های البرز مرکزی، شمال غرب سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور افزایش ابر، گاهی رگبار و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

نقشینه برای جمعه از تداوم بارش باران در سواحل دریای خزر و مناطقی از استان‌های اردبیل و خراسان شمالی خبر داد و گفت: شنبه مجدداً برای شمال غرب، غرب و سواحل غربی دریای خزر بارش باران و وزش باد پیش‌بینی شده است.

کارشناس هواشناسی تأکید کرد: از بعدازظهر امروز و فردا دریای خزر مواج و متلاطم می‌شود.

نقشینه آسمان تهران را برای امروز و فردا صاف و غبارآلود دانست و گفت: تهران از بعدازظهر فردا نیمه‌ابری گاهی همراه با وزش باد است.

وی اضافه کرد: بعدازظهر پنجشنبه تهران ابری است و افزایش باد و احتمال رگبار باران پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی گفت: بیشینه دمای تهران امروز به ۱۸ درجه می‌رسد، چهارشنبه و پنجشنبه و جمعه ۱۶ و شنبه ۱۴ درجه خواهد شد.

اخبار مرتبط:
وزیر کشور: برخی سعی کردند لفظ حماسهٔ مردم در انتخابات را به مرحلهٔ دوم محدود کنند I ببینید
وزیر کشور: برخی سعی کردند لفظ حماسهٔ مردم در انتخابات را به مرحلهٔ دوم محدود کنند I ببینید

احمد وحیدی وزیر کشور می گوید برخی سعی کردند لفظ «حماسهٔ مردم در انتخابات» را به مرحلهٔ دوم محدود کنند؛ این مطلب مربوط به تمام دورهٔ انتخابات بود. او ادامه داد: اگر انصاف دارند بیایند درباره اهمیت انتخابات و برگزاری انتخابات در بهترین سطح سلامت و امنیت و ابتکارات این انتخابات صحبت کنند. کسانی که صحبت می کنند سعی کنند منصفانه حرف بزنند و سعی نکنند مطلبی را آن جور که دوست دارند تغییر جهت دهند.

سایت اصولگرا: منوچهر متکی گزینه مناسبی برای ریاست مجلس آینده است
سایت اصولگرا: منوچهر متکی گزینه مناسبی برای ریاست مجلس آینده است

رسانه نزدیک به جریان شورای وحدت نوشت: متکی هم سابقه تصدی وزارت امور خارجه را در کارنامه دارد، هم عضو تیم مذاکره‌کننده در جریان تصویب قطعنامه 598 بوده است و هم در سال‌های اخیر با حضور در شورای وحدت توانسته است به چهره‌ای وحدت‌بخش میان اصولگرایان تبدیل شود.

نقوی‌حسینی: ذوالنوری شانس اول ریاست مجلس دوازدهم است
نقوی‌حسینی: ذوالنوری شانس اول ریاست مجلس دوازدهم است

فعال سیاسی اصولگرا گفت: شواهد و قرائن نشان می دهد داریم به سمت تغییر مدیریت مجلس می رویم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است