کد خبر : 272947
انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۰۹ - 11:04
دسته‌بندی : اجتماعی، برگزیده ها
چاپ

وزیر آموزش و پرورش: در یک دست دانش‌آموزان بسیجی باید قرآن و در دست دیگرشان سلاح باشد

رضامراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش نوشت: بسیج از نظر رهبری زمانی موفق است که در یک دست دانش‌آموزان بسیجی قرآن و در دست دیگر سلاح باشد.

وزیر آموزش و پرورش: در یک دست دانش‌آموزان بسیجی باید قرآن و در دست دیگرشان سلاح باشد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ ایسنا نوشت: رضامراد صحرایی روز چهارشنبه در همایش بسیج دانش‌آموزی در اردوگاه شهید باهنر اظهار داشت: رهبری در فرمایشات امروز تاکید کردند که شما بسیجیان آماده به کارترین جوانان کشور در راه اهداف عالی ملت هستید، بنابراین جمع شما بزرگ است که برای خوشبختی کشور گردهم آمده‌اند.

وی افزود: بسیج عرصه عمومی بوده و مختص به عرصه و قشر خاصی است. همه اهداف انقلابی در بسیج جمع و در همه ساحت‌ها فعال است. وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: بسیج از نظر رهبری زمانی موفق است که در یک دست دانش‌آموزان بسیجی قرآن و در دست دیگر سلاح باشد.

صحرایی یادآورشد: رهبری به یک جمله در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هم اشاره داشته‌اند که جهانی‌اندیش و وطن‌دوست باشید، چرا که حب وطن نشان‌دهنده ایمان است.

وی یادآورشد: رذل‌ترین سربازان جهان و بی‌رحم‌ترین نظامیان اسرائیلی که زمانی کل کشورهای عربی را شکست دادند، امروز در برابر تفکر بسیجی مستأصل شده است.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: بسیجی عاشق و دلباخته به مفاهیم اصلی انقلاب است؛ ظرف وجودی بسیجی یک ظرف جهت‌دار و منظم است. بسیجی عشق را در یک جهت مشخص رشد و تعلیم می‌دهد.

صحرایی یادآورشد: به طور طبیعی دانش‌آموزانی که روحیه بسیجی دارند، مسئولیت‌پذیرتر بوده و از خود گذشته هستند و به خود سختی می‌دهند تا دیگران در راحتی به سر ببرند.

اخبار مرتبط:
ضرغامی: دولت و حاکمیت باید مردم را شاد کنند / بچه‌ای که شعر حافظ می‌خواند را باید روی سرمان بگذاریم
ضرغامی: دولت و حاکمیت باید مردم را شاد کنند / بچه‌ای که شعر حافظ می‌خواند را باید روی سرمان بگذاریم

عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان اینکه ۲ سال است که شعار من این شده که «اصلاح‌طلب، اصولگرا دیگه تمومه ماجرا» و اصلا مردم به این چیزها کاری ندارند، گفت: آن چیزی که مردم نیاز دارند شادی است و تمام تلاش دولت و حاکمیت باید این باشد که مردم را شاد کنند.

وزارت راه: محدوده تخت جمشید و میدان نقش جهان اصفهان دچار فرونشست زمین شده‌اند
وزارت راه: محدوده تخت جمشید و میدان نقش جهان اصفهان دچار فرونشست زمین شده‌اند

علی بیت‌الهی، رییس بخش خطرپذیری مرکز تحقیقات وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه تعداد زیادی از ثار تاریخی و بنا‌های ارزشمند کشورمان در زون‌هایی با خطر فرونشست زمین واقع شده‌اند، گفت: در استان فارس بیشترین نرخ فروشست در محدوده مرودشت بوده و نرخ آن در این منطقه به ۱۷ سانتیمتر در سال می‌رسد که آثار تاریخی تخت جمشید و نقش رستم در این محدوده قرار دارد. وی با بیان اینکه در استان اصفهان هم اثر تاریخی میدان نقش جهان به عنوان مهمترین نماد تاریخی ایران متاسفانه دچار فرونشست زمین و ترک خوردگی عجیب شده است، ادامه داد: نرخ فرونشست در میدان نقش جهان به حدود ۵ سانتیمتر در سال رسیده.

وزارت بهداشت: رعایت حجاب در سهمیه داروخانه‌ها نقش خواهد داشت
وزارت بهداشت: رعایت حجاب در سهمیه داروخانه‌ها نقش خواهد داشت

رئیس سازمان غذا و دارو گفت: موضوع رعایت هنجارها جزو مواردی است که در مواردی مانند سهمیه داروخانه‌ها نقش دارد. اگر یک داروخانه نسبت به رعایت هنجارها اقدام نکند، در وهله نخست تذکر داده می‌شود و اگر تذکر تأثیری نداشته باشد موارد بازدارنده در خصوص داروخانه متخلف اجرا می‌شود. اگر موارد بازدارنده نیز مثمر ثمر نباشد متخلفان به مراجع قانونی معرفی می‌شوند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است